Diskin2015
באתר
במדריך

שיווק, פרסום ומרקום

ראשי > שיווק, פרסום ומרקום

ההשקה המנצחת של 2014

איגוד השיווק הישראלי מכריז על ההשקה המנצחת של 2014. שני זוכים חולקים את המקום הראשון...

איש השיווק הנבחר

איגוד השיווק הישראלי בחר במיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים חברת גולן טלקום, כאיש השיווק של דצמבר 2014...

יח"צ בזמן מלחמה...

יעל לוטן, מנכ"לית, חברת לוטן תדמיות נותנת כמה עצות שיסייעו לשנות את הכיוון...


קבוצת הדיה תייצג בישראל את POPAI

בתקופה הקרובה צפויה הדיה לגייס לאיגוד 42 חברות שישתתפו בארגון...

מיתוג חדש להסתדרות החדשה

פרומרקט מיתגה מחדש את ההסתדרות החדשה, מעתה ההסתדרות "ביחד בשבילך" ...

האוהלים של מימד נוסף

מימד נוסף המתמחה בייצור מתנפחים לתערוכות, קידום מכירות ואירועים מציגה אוהלים מתנפחים לכל מטרה...

הפרויקטים של שרותי במה פלוס

חברת שרותי במה פלוס תקים שלושה פרויקטים חדשים בעלות כוללת של כ- 900,000 ₪...

חבר'ה, האם לא הגזמתם?

האם המסר היחיד שאתם רוצים להעביר לילדכם זה לקנות, לקנות ועוד לקנות?

האם שירותי במה חוזרת לזירה?

שירותי במה הודיעה השבוע על שינויים ארגוניים, האם זה מבשר על חזרה לזירה?

לראשונה: הכנסת בוחרת לוגו ושפה עיצובית חדשה

כנסת ישראל בוחרת לוגו ושפה עיצובית חדשה ולשם כך תקיים תחרות בה ישתתפו סטודנטים לעיצוב גרפי מכל רחבי הארץ; הציבור יצביע וישתתף בהכרעה. יו"ר הכנסת מייחס חשיבות גדולה לפרוייקט...

הסכם זיכיון פרסום על קיר איילון לה גרדיה

הדיה שילוט חוצות זכתה בזיכיון קיר איילון לה גרדיה. זיכיון הפרסום הינו ל-5 שנים ומוערך בלמעלה מ- 2.5 מיליון שקל...

מערכת תאורה ארכיטקטונית

חברת פיליפס ביצעה פרוייקט תאורה ענק באצטדיון פתח תקוה, צפו בתמונות...

ענף האירועים העסקיים – תמונות מצב

שוק האירועים העסקיים סובל בתקופה האחרונה בירידה בתקציבים, זה לא סוד...מה הגורמים לכך ואיזה תחומים דווקא פורחים בימים אלו...

פרומו - המגזין האינטראקטיבי

מהפכת העיתונות הדיגיטלית מתרחבת בישראל - מגזין "פרומו" השיק מהדורה אינטראקטיבית לאייפון ולטאבלט...

ארטרא משיקה אתר חדש

חברת ארטרא השלימה בימים אלו את תהליך המיתוג של החברה עם השקת האתר החדש...

ג'קי בכר מנהל אישי

חיבור מעניין במיוחד בעולם האירועים - ג'קי בכר הפך למנהל האישי של הזמרת והיוצרת,כרמי שימרון, ויחד הם יוצאים למסע הופעות חדש ומרתק...

מהפכה בעולם האירועים - 3 במאים

הבמאים רן צחור, רונן פלד -חדד ורון כרמי, חוברים יחדיו תחת המותג החדש "3 במאים", מתוך כוונה להפוך לבית הפקת התוכן המוביל בישראל בתחומו...

אטרקציה יחודית לחנוכה: בר רובוטים

עפר לשם מציג בר רובוטים מיוחד לחנוכה, אטרקציה מתוקה לחברות וארגונים לאירועי הדלקת נרות...

ה- Lip dub של ראש חוצות

ראש חוצות, החברה להגשמת חלומות של עולם התוכן וההפקה, עברה לצד השני של המסך ליום אחד וערכה סרטון Lip dub לרגל יום הולדתו של מנכ"ל החברה. צפו בקליפ...

קבוצת אורפאן משיקה אתר חדש

קבוצת אורפאן משיקה אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש וחושפת שפת מיתוגית חדשה ומרעננת...

מתקד"מים ברשתות החברתיות עם שחקנים בע"מ

שחקנים בע"מ מעניקים ללקוחותיהם שרות אקסטרא באמצעות הרשתות החברתיות השונות...

קרנבל פרטי בשם איכות הסביבה

חברת סופר פוש הפיקה קליפ עבור המשרד להגנת הסביבה במטרה ליצור מודעות לחשוב ירוק, מצורף קליפ...

סרטונים לצרכים פנים ארגוניים

וידאו הד הפיקה סדרת סרטונים עבור מחלקות המחקר והמדינות המתפתחות בפרוקטר אנד גאמבל...

ארקיע ומגזין GOstyle בהשקה כפולה

מגזין GOstyle וחברת ארקיע חגגו השקה כפולה באילת, בהפקת ענת לבנשטיין הפקת משאלות וגיא עברון...

פסטיבל עכו ה- 32 - קול קורא

חברת ראש חוצות מזמינה את האמנים להגיש הצעות ליצירה מקורית או יצירות קיימות אשר ישתלבו בתכנית האומנותית של אירועי החוצות בפסטיבל עכו...

פורים של שחקנים בע"מ!

חברת שחקנים בע"מ מסכמת את פעילותה בחג הפורים 2011...

מיתוג גרפי לחברת סמיקום לקסיס

חברת וידאו הד המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט ופוסט פרודקשן מיתגה גרפית ובנתה אתר עבור חברת סמיקום לקסיס...

ההרשמה לקטלוג פרומו 2011 נסגרת

הקטלוג פרומו 2011 נמצא בימים אלו בשלבי עריכה מתקדמים וההרשמה לקטלוג נסגרת...


   

מתחם חדש לאירועים עסקיים

OPERA BOUTIQUE EVENTS - מתחם אירועים בעל אופי יוקרתי, מיועד לאירועי יום ולאירועי לילה, מותאם לכל סוגי האירועים העסקיים...

בריז מביאה לישראל את טכנולוגיית ה- AR

בריז קריאייטיב מביאה לישראל את טכנולוגיית ה - Augmented Reality הטובה בעולם. מימד חדש למציאות שהכרתם...

קבוצת הדיה מתחדשת

חברת הדיה עברה למשכנה החדש באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. המבנה החדש מיועד להכיל את קבוצת הדיה ואת כל חברות הבנות...

בא לכם לארגן אירוע בצרפת?

מדריך מיוחד בשפה האנגלית יצא לאור בימים אלו להפקת אירוע עסקי בצרפת...

פובליסיס רוכשת את Casablanca

קבוצת פובליסיס, חברת הפרסום השלישית בגודלה, רכשה את סוכנות Casablanca...

היצירתיות הישראלית מגיעה לאירופה

חברת וידאו הד, המתמחה בהפקת פרסומות ופוסט פרודקשיין, סיימה בימים אלה את הפקתם של שישה סרטי פרסומת עבור הקמפיין החדש של הד אנד שולדרס במערב אירופה...

CG עוברת לתלת מימד סטריאוסקופי

CG קומפיוגרפיק עברה להפקה בתלת מימד סטריאוסקופי כסטנדרט, בעלות ריאלית...

בריז קריאייטיב מתחדשת

חברת בריז קריאייטיב משיקה אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש וחושפת את המיתוג החדש של החברה, כל זאת לצד פתיחת סניף חדש בסינגפור ומעבר למושב בני עטרות...

חדש מבית ראש חוצות: אותיות מוארות

ראש חוצות החלה לשווק מוצר חדש לאירועים, מבית הסטודיו לתאטרון האור של אלון בירגר: האותיות המוארות...

סטואה חוזרת לעולם האירועים

לאחר מאבק של שלוש שנים, קיבל בית האירועים STOA בקיבוץ געש היתרי בנייה והיתר לפעול לחמש שנים נוספות...

טכנולוגיות חדישות לאמצעי תצוגה

טכנולוגיות חדשות לאמצעי תצוגה מבית היוצר של Disk-In Pro מאפשרות לקחת צעד אחד קדימה את אמצעי ההמחשה הקיימים ולהעביר מסר באופן אינטראקטיבי מתקדם...

עולם השיווק החוויתי בפייסבוק גדל

לפני כחודשיים נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק העוסקת בשיווק חוויתי ואירועים, אליה הוזמנו כל העוסקים בתחום להצטרף. כיום מונה הקבוצה קרוב ל- 2000 חברים...

מני הסס וג'קי בכר נפרדים

מני הסס וג'קי בכר החליטו לסיים את דרכם העסקית המשותפת...

מועדון A-forum היוקרתי מתרחב

הפורום הישראלי לניהול ארגוני בחברות היי-טק משיק, לראשונה בישראל, רשת חברתית המאגדת מנהלים ארגוניים של רבות מחברות ההיי-טק והתקשורת המובילות בישראל...

שיווק חוויתי ואירועים בפייסבוק

קבוצת חדשה עלתה בפייסבוק אליה ניתן להצטרף ולפרסם מידע על אירועים, ליצור קשרי עבודה ולהזמין אנשים מעולם השיווק החוויתי להיות חברים בה...

אירוע ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות

כ- 500 אנשי קריאטיב ומדיה בכירים בתעשיית הפרסום הגיעו לאירוע ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות, בהפקת פרומרקט...

ד'פלוס מציגה מקום חדש לאירועים

ד'פלוס מציגה מקום חדש לאירועים עסקיים ופרטיים. פלורנס ממוקם על צוק משקיף לים ומתאים לאירועים של בין 200-800 אורחים...

JCS משתדרגת

JCS משדרגת את עמדות העבודה באמצעי חומרה ותוכנה מתקדמים המביאים את JCS לחזית הטכנולוגיה ביצירת אנימציה תלת מימדית..

מני הסס מונה למנכ"ל ג'קי בכר הפקות

מני הסס, 42, הידוע כמני מעיצוב במה, מונה למנכ"ל ג'קי בכר הפקות בע"מ...

חדש באומנויות תרבות רחוב: פלאש מוב

ראש חוצות ובית אומנויות תרבות רחוב העלו בכנס אירועים ותערוכות מופע פלאש מוב בסגנון היפ הופ, מופע מפתיע, צפו בסרטון...

פורום BLACK מארח את הסופרת מירב עוז

פורום BLACK מבית חברת EXP אייל נאור, אירח במפגש של אוכל ויין טוב את הסופרת מירב עוז - מחברת הספר "תנועה אחת לא נכונה"...

מני הסס הודיע על סיום תפקידו בעיצוב במה

מני הסס הודיע על סיום תפקידו כסמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת עיצוב במה ומצרף מכתב פרידה מרגש... 

מסע הסברה לוהט

האגודה למלחמה בסרטן ביצעה פעילות גרילה בחוף הים כחלק ממסע הסברה להעלאת המודעות לסכנות החשיפה לשמש...

שחקנים בע"מ משיקים אתר חדש

חברת שחקנים בע"מ משיקה בימים אלו אתר בית חדש ובו רפרטואר מופעים ואמנים מגוון...

ארטרא משיקה אתר חדש

חברת 'ארטרא' משיקה אתר תדמיתי חדש בעברית כחלק מחזון של התפתחות ופנייה לקהל הישראלי...

יריד השמה לעורכי דין

חברת 'ארטרא' ארגנה את יריד ההשמה של לשכת עורכי הדין בישראל באוניברסיטת תל-אביב...

מיתוס משיקה חטיבה לוגיסטית

מיתוס משיקה את "Mitos Forte"- החטיבה הלוגיסטית מקבוצת מיתוס...

ירידה בשכר הממוצע בענף השיווק

מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנט Jobby, עולה כי השכר המוצע לעובדים חדשים בתחום השיווק והמכירות ירד ב- 12 אחוז בממוצע...

סקר: מה לומדים בתקופת מיתון?

בסקר מיוחד שערך ה"בצפר" – בית הספר לפרסום של איגוד חברות הפרסום, נבדקה השאלה: מה הייתם רוצים ללמוד היום?

חדש על המדף: פרוטקציה וקשרים

בימים אלו עולה על המדפים ספר חדש שנושאו פרוטקציה וקשרים. פרוטקציה הינו הספר שיצא לאור בזמן הנכון, כי אין יותר חשוב מקשרים בימים אלה, שבהם המצב הכלכלי נושף בעורפנו...

כל הארץ דגלים

לרגל יום העצמאות, חברת דגל ושלט ממליצה על דגלים. איך כמה ולמה...

ניהול משא ומתן

10 טיפים לניהול משא ומתן מאת ד"ר עדנה פשר...

גבירותיי ורבותי, שלום רב

נואמים מול קהל? רוצים להיות כמו אל גור או אפילו ביבי נתניהו? הנה שלל עצות...

אומנויות תרבות רחוב באירועים

שילוב אומנויות תרבות הרחוב באירוע הינו קונספט ייחודי מפולפל ועכשווי, המופע מהפנט את קהל הצופים באירוע ומספק משב רוח קליל ואנרגטי...

אל תהיה רע

בעולם עשיר, שבו נתונות בפני הלקוחות אפשרויות בחירה רבות, הערך המוסף שהחברה תעניק לעצמה ולמוצריה יהווה יתרון תחרותי.  פירמה המקיימת מדיניות של אחריות תאגידית זוכה לשבחי הלקוח, נהנית מקשר טוב עם הספק, מעניינת את המשקיע ונחשבת לאיכותית. אחריות ככלי ניהולי וכיתרון כלכלי...

מתי חשוב לשכור חברת ייעוץ ולמה

יועץ ארגוני איכותי רואה את הארגון ממבט-על ובמקביל בוחן את הפרטים; הוא עוקף מוקשים, כהשקעה בתהליך או בטכנולוגיה שלא היה להם שימוש; הוא ממיס התנגדויות וגובר על בעיות פוליטיות פנים-ארגוניות; והוא חף משיקולים שאינם טובת הארגון. מאת איתן לומברד

איש מכירות – כיצד לבחור בו?

הניידות של עובדים בכלל ושל אנשי מכירות בפרט בין מקומות עבודה, היא כיום גבוהה. כארבעים אחוזים מן העובדים השכירים בישראל עובדים במקום עבודתם הנוכחי פחות משנה. עשרה כללים מנחים בעת בחירה באיש מכירות טוב

סקר בעת משבר

50% ממנהלי השיווק חוזים כי תחום הקד"מ והאירועים העסקיים יתחזק  ו- 70% רואים במשבר הזדמנות למנף את עסקי החברה. כך עולה מסקר שהוצג בפאנל של פורום BLACK ואיגוד השיווק שהתכנס לדון בשיווק בעת משבר...

בקרוב: כנס "זמן דיגיטלי"

כנס "זמן דיגיטלי" השביעי של חברת מנטור יוצא לדרך...

חדש בישראל: מופעי מים

לאחר 4 שנות פיתוח עם החברות המובילות בעולם בתחום, מציגה חברת Water Shows את הצעקה האחרונה בתחום מופעי המים... 

פרס כוכב ישראל לאידאה

חברת אידאה זכתה בפרס כוכב ישראל של התאחדות התעשיינים על מהלך מיתוג הפנים ארגוני של בזק...

מיוחד: קמפיין דינמי - צייר לי תקווה

הקמפיין הדינמי - "צייר לי תקווה" לשחרורו של גלעד שליט נערך החודש ביוזמתו של עפר אלוני. הקמפיין הדינמי זוהי שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד...

על נושאים ונותנות ולהיפך

מחקרים רבים מצביעים על כדאיות בשילוב נשים בעמדות ניהול בכירות, במטרה לקדם את רווחיות הארגון. כך גם בניהול מו"מ. משאים ומתנים מגיעים לתוצאות אינטגרטיביות טובות יותר כשהם מנוהלים על-ידי צוותים שיש בהם גם גברים וגם נשים, המביאים/אות מאגר של תכונות חשובות לשולחן המו"מ...

דירוג אשראי גבוה לארטרא

חברת הכנסים והאירועים 'ארטרא' קיבלה את דירוג האשראי הגבוה ביותר של דן אנד ברדסטריט...

לרקוד עם זאבים

אם ברצוננו לנהל משא ומתן מקצועי עם חברת ענק – כלומר: לרקוד עם זאבים – אנחנו צריכים להכיר את שיטות הזאבים, המומחים בניהול מו"מ; אחרת נמצא שמתישהו בדרך טעינו ועדיין איננו מבינים מה עשינו לא נכון. להלן שלל עצות לנושא ונותן; החל בשפת הגוף של הריקוד, דרך הקשבה וכלה באסרטיביות...

EXP מקימה יחידת תוכן

יחידת התוכן נפרדת מפעילות החברה השוטפת ומספקת תכנים שיווקיים ייחודיים לאירועים עסקיים, אמנים, משרדי הפקה ומשאבי אנוש. עלות הקמת היחידה: כ- 300,000 ₪...

אופיום עם לוגו להמונים

עבודת מיתוג ראויה לשמה פועלת על כל החושים, והיא אמורה ליצור סביב המותג מחויבות והתמכרות. ספרו הלימודי של מרטין לינדסטרום מקצועי, מרתק, מיוחד ומומלץ...

מתקדמים, אבל לאט

בסוף שנות ה-80 (כשהעולם המערבי החל לחוקק חוקים ביחס להתנהלות אחראית) עסקו הארגונים בעולם בציות לחוק, אחר-כך החל שלב האזרחות הטובה והנדיבה, וכיום המחויבות היא חלק מהביזנס והאחריות החברתית כלולה במודל העסקי. ואיפה נמצאים הארגונים הישראליים?...

מיתוג ללא גבולות

בשנים האחרונות מדינות, ערים וחבלי ארץ עושים שימוש נרחב במיתוג, כדי לשווק עצמם לתיירי פנים וחוץ, למשקיעים ולמהגרי עבודה מתחומי ההיי-טק, הבריאות והמחקר. להלן ירושלים כמקרה מבחן לתהליך מיתוג מחדש...

מעורבות חברתית 2

בעת שבאירופה מדברים על אחריות תאגידית הכוללת את כל הסוגיות האתיות, מתרומה לקהילה, דרך שמירה על הסביבה ועד סחר והעסקה הוגנים - בארץ מצטמצמים עדיין לאחריות חברתית בלבד. הגיע העת שציבור הלקוחות, אמצעי התקשורת והרגולטור ידרשו אחריות כוללת. על המרחק בינינו לאירופים ועל סקר חדש שנערך בהולנד...

הגמר העולמי של ה- Globes Awards

טרגט מרקט, אינטלקט, גיתם BBDO, לעומק התודעה, כפיים, מאש והסוכנות לקידום המכירות הן החברות שעלו לגמר העולמי של תחרות הקד"מ הבינלאומית, ה-Globes Awards...

Brake a Leg

איך מצליחים למכור באמצעות מצגת, איך שומרים על קהל עירני ומתעניין ואיך מקרינים ידע וביטחון. להלן טיפים לביצוע מצגת אפקטיבית...

החלה עונת הציד

בימינו – עתירי הגלובליזציה והמודרניזציה – יש כסף, יש אסטרטגיה ויש רעיונות חכמים. את היתרון שלו ישיג הארגון באמצעות הכישרונות העובדים עבורו. איך צדים ומפתים כישרונות וכיצד שומרים אותם בפירמה...

PromoMagazine.co.il

בימים אלה משנה אתר פרומו את שם הדומיין ל- PromoMagazine. הוסיפו למועדפים...

מינויים חדשים בהנהלת קבוצת טרגט מרקט

יעל אלמור-ליאון מונתה לסמנכ"ל השיווק של הקבוצה, עדי ליפסקי-רוגב מונתה לסמנכ"ל לקוחות...

ניהול נשי – יש חיה כזאת?

מה ההבדל בין "ניהול נשי" ל"נשים מנהלות"? אילו סטריאוטיפים ודפוסי עבודה מונעים מאיתנו לבחור בסגנון ניהול נשי כסגנון המועדף עלינו, או לקבל ניהול נשי (בייחוד כשהוא מיושם ע"י נשים) מבלי לבקר אותו ולראות בו חולשה או חיסרון?...

חדש: מלון "דן בוטיק"

המלון החדש בו הושקעו כ-65 מיליון ₪ ממוקם בלב ליבה של ירושלים והוא המלון ה-13 של הרשת בישראל...

נפתחת ההרשמה ל-Globes Awards

ראשי ה-Globes Awards, יאפשרו גם השנה לסוכנויות קד"מ ישראליות להגיש מועמדות ולהתחרות ישירות בתחרות העולמית. את התחרות מייצגת זו השנה העשירית מערכת פורום שיווק...

נפתחה עונת אירועי הקיץ

גני יער מזמינים מפיקי ומארגני אירועים לערב שכולו כיף, על רקע השקיעה...

פרס "מסך הכסף" לקומפיוגרפיק

חברת קומפיוגרפיק זכתה בפרס "מסך הכסף" בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי U.S. International Film And Video 2008...

Obra De Arte

EXP משיקה את Obra De Arte - מופע המבוסס על אלמנט ויזואלי טכנולוגי שמורכב מסיבים אופטיים מוארים...

תלמידי ביה"ס "חשיפה" מציגים: קומדינה

מתחם בית הספר יהפוך ל"חנות מתנות" גדולה בה יציגו הסטודנטים "לקונים" מתנות ייחודיות, ברכות ואיחולים למדינה ליום הולדתה ה- 60...

כיצד הופכים אנונימי למפורסם?

תרגיל מעניין וראשון מסוגו שבוצע במגמת יחסי הציבור של עבודי קריאייטיב הוכיח: עם קצת יצירתיות, אפשר להפוך כל אדם למפורסם...

קמפיין דני מזרחי

הקמפיין בהשקעה של 150,000 דולר, כולל קטלוג יוקרתי שצולם במרוקו בכיכובה של המוזה הקבועה של מזרחי – גלית גוטמן...

ארומה music בר

"ארומה music בר" מקבוצת "ארומה ישראל" ופורטל נענע 10 יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי לקידום יוצרים צעירים במוסיקה הישראלית בהשקעה של מליון ₪...

ליאל דניר ל"יוסף"

הדוגמנית ליאל דניר תוביל את קמפיין הקיץ של חברת האופנה החדשה "יוסף קז'ואל". עבור השתתפותה בקמפיין תקבל דניר 30,000 דולר...

פורום Black משיק את פרויקט "חברה מארחת"

פורום Black מבית EXP אייל נאור יקיים בשנה הקרובה פעילות בשם "חברה מארחת" בה חברות הפורום השונות יארחו במשרדיהם מקבץ מחברי הפורום...

כרמן אלקטרה לקרוקר

רשת קרוקר המתמחה באופנת ג'ינס בחרה בשחקנית הוליווד כרמן אלקטרה, כפרזנטורית המותג...

בקרוב: כנס האינטרנט השנתי 2008

כ-1,000 בכירים מתחומי האינטרנט, העסקים, הטכנולוגיה, המשפט, הממשל והאקדמיה, ישתתפו בכנס האינטרנט ה-12 של איגוד האינטרנט הישראלי, "אינטרנט 2008 - ממשל, עסקים וחברה"...

Max Music Show

פרויקט "Max Music Show" המתקיים זו השנה הראשונה, הינו פלטפורמה מוסיקלית חדשה מבית היוצר של המותג הבינלאומי "פפסי מקס", הנכנס לראשונה לתחום הופעות המוסיקה בישראל...

סינמטק חדש ייפתח בחולון

במקום יתקיימו הקרנות מיוחדות, תוקם ספריית DVD איכותית לשירות הקהל, יושם דגש על קולנוע ישראלי, קורסים שנתיים לקהל מגוון וחינוך לקולנוע, מפגשים עם יוצרים ישראליים ובין לאומיים ועוד...

הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה

לוריאל הוכתרה בתואר 'החברה החדשנית של השנה' לאחר שחמישה ממוצריה זכו בפרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות. בסך הכל, חולקו השנה 26 פרסים למוצרי צריכה המשווקים בישראל...

סקר עוגת הקד"מ

"בשנת 2008 צפוי גידול של 32% בתקציבי הקד"מ והאירועים בישראל" - כך עולה מסקר שערך פורום Black...

קמפיין הד אנד שולדרס

הדוגמנים העולים אנה בול ויוני קלוסקי יובילו את קמפיין הד אנד שולדרס בישראל...

אריקה באדו בישראל: רשגד תשמש יועצת בטיחות

6000 איש צפויים להגיע להופעתה של זמרת ההיפ הופ, אשר מגיעה להופעה אחת בלבד ב- 2 פברואר בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב...

האגודה לסוכרת נעורים עולה בקמפיין

האגודה לסוכרת נעורים יוצאת בקמפיין התרמה, לראשונה בסימן הכרזת האו"ם על מחלת הסוכרת כמגיפה עולמית...

פארק מיני ישראל בפעילות ייחודית לט"ו בשבט

פארק מיני ישראל יוצא בפעילות מיוחדת לט"ו בשבט...

יורוקום מעלה קמפיין פרסומי לרגל השקת מכשיר חדש

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnett ובאמצעות חברת האינטרקטיב arc תחת הסלוגן: "רק תיגע, כבר תתאהב.."

המיתוג הפנים ארגוני של חברת בזק

חברת אידאה, בבעלות אמיר הנגבי ומוזס בן מנחם נבחרה להוביל את המיתוג הפנים ארגוני של חברת בזק...

שהר צאיג נכנסת שותפה בחברת Veliva

רכישה זו מצטרפת לרכישות האחרונות של שהר ובהן צאיג הדפסות ו"ורטיגו"...

הפועלים: קוד לבוש

בנק הפועלים משיק קוד לבוש חדש, במסגרת מהלך כולל להטמעת קוד התנהגות ולבוש, שנועד לשדרג את איכות השירות בבנק...

orange עולה בקמפיין לניידות המספרים

קמפיין Welcome פונה למשדרגים ולמצטרפים חדשים לרשת orange. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בשילוט חוצות ובעיתונות...

טרגט מרקט: אחת משלוש הסוכנויות הקריאטיביות בעולם

טרגט מרקט נבחרה אחת משלוש הסוכנויות הקריאטיביות בעולם
בתחרות ה- Diamond Award. ארבעה קמפיינים של החברה גרפו פרסי זהב...

בנק הפועלים: קמפיין לעידוד הקריאה

בנק הפועלים יוצא זו השנה השלישית ברציפות בקמפיין לעידוד הקריאה. הקמפיין נעשה בשת"פ עם סטימצקי וכחלק מפעילויות פרויקט "תקרא תצליח"...

מכרז חברת החשמל

חברת החשמל פרסמה היום מכרז לקבלת שירותי פרסום בשנת 2008...

על ההבדלים בין תועמלן לאיש מכירות

התועמלן הוא אחיו המשכיל והסולידי של איש המכירות. מה זה תועמלן ומהם ההבדלים...

סטודנטים מתחתנים

ארגון מועדון הסטודנטים מחפש זכיינים לחתונות סטודנטים תחת השם "סטודנטים מתחתנים"...

הערב: המכירה הפומבית הגדולה ביותר

בית 'מצא למכירות פומביות' יקיים הערב במלון הילטון ת"א את המכירה הפומבית הגדולה ביותר שנערכה בישראל. שווי מינימום של יצירות  האמנות המוצעות למכירה: מעל 10 מיליון דולר...  

בקרוב ייפתח המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס בחולון

המוזיאון הישראלי הראשון לקריקטורה וקומיקס ייפתח בחולון ב-20 לדצמבר 2007. המוזיאון הוא ראשון וייחודי בארץ ואחד מתוך 12 בלבד בעולם כולו...

חדש: ספריית החומרים והטכנולוגיות

לאחר כשנתיים של הכנות יחנוך המרכז הישראלי לעיצוב-מדיטק חולון את ספריית החומרים והטכנולוגיות הראשונה מסוגה בישראל ואחת מתוך 10 בלבד שקיימות בעולם...

סקאל בשיתוף פעולה עם פלאפון

קבוצת סקאל יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת פלאפון במסגרת "Family Fun"...

עבודי קריאיטיב: פוסטרים במקום תערוכת סיום

בעבודי קריאיטיב בחרו לפסוח על תערוכת הסיום המסורתית של בתי הספר לפרסום ולהציג את הסטודנטים הבוגרים שלהם בדרך מקורית יותר בפני התעשייה...

הטאג' מהאל הגיע לישראל

קבוצת אורפאן הישראלית מפיקה עבור "סינמה פארק נטוורק" ו"אדלבס", חברת הקולנועים הגדולה בבוליווד, סרט רב-חושי ייחודי בשם "הודו בתנועה"...

ובמקום הראשון: הגלויה של שלי

"הגלויה של שלי" זכתה במקום הראשון והשני בתחרות הגלויות הבינלאומית IFA...

מי אוהב אותך יותר ממני?

על מותגים כמחזרים נלהבים, מגדירי זהות ומעוררי רגשות; על קשרי אהבה-שנאה בעולם השיווק, ועל מערכות היחסים שבין הצרכנים למותגים...

מה בין איכות לאחריות? ראיון

במוטורולה ישראל קושרים את סוד ההצלחה בתרבות הארגונית - אשר חרטה על דגלה את האחריות התאגידית, והיא מחויבת לאיכות בכל תחום ולהוגנות ללקוחות, לבעלי המניות, לעובדים, לספקים, לרשויות, לקהילה ולכל בעל עניין. ראיון עם אמה שוצמן, מנהלת קשרי קהילה ואקדמיה במוטורולה ישראל..

מקאן קונטנט ומומנטום מתמזגות

mccann1 תספק פתרונות תוכן חווייתי בכל ערוצי התיקשור והמדיה עם הצרכן. יובל לב ינהל החברה הממוזגת; עידית זומר מונתה למשנה למנכ"ל ואחראית פיתוח עסקי...

בעין מקצועית

חברת השמה חדשה לתחומי השיווק והתקשורת השיווקית: "בעין מקצועית"...

מוצר השבוע: אינפלייט

המבנים הקלים בנויים בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת מגוון פתרונות לכל סוגי האירועים...

תשוקות ורצונות – על עיצוב אזור הדחף בחנות

רגע לפני שמגיעים אל הקופה, אנו נכנסים אל אזור חדש שממנו מזהירים כל אותם מומחים המנסים לסייע לנו לאזן את התקציב המשפחתי. זהו אזור קניות הדחף...

דאסו סיסטמס באילת

180 עובדי חברת דאסו סיסטמס הוטסו לבילוי ומרגוע באילת...

יוני סער רוצה למלא את המצברים

אחרי 17 שנה, יוני סער, הבעלים של קבוצת פרומרקט, האיש שהוציא את הצרכנים אל הרחובות ואל המגה-אירועים, מפנה את כיסאו כדי להמציא את עצמו מחדש...

AVS מציגה: בועת וידאו

בועת הוידאו הינה כדור מתנפח, עשוי מחומר תעופתי דק וחזק במיוחד, הכולל בתוכו מקרן וידאו ומסך אחורי...

"דקה אחת" - פרוייקט וידאו אירופאי לבני נוער

לראשונה משתתפת ישראל בפרוייקט וידאו כלל אירופאי לבני נוער בארגון המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון ובשיתוף קרן התרבות האירופית...

מוצר השבוע: אוהל ענק

חברת אוהלי ישראל הקימה אוהל ענק בגן האירועים "האחוזה" במושב בית חנן...

גדעון עמיחי שופט

גדעון עמיחי, שותף בשלמור אבנון עמיחי Y&R, יהיה הישראלי הראשון אשר ישמש כשופט בתחרות גלויות בינלאומית...

השקת Cashflow

רוברט קיוסאקי מחבר "אבא עני אבא עשיר" מגיע לישראל לצורך השקת המשחק הפיננסי הראשון בעולם: Cashflow...

Avenue הכפיל את שטחו והקים אגף חדש לכנסים עסקיים

במרכז האירועים והקונגרסים Avenue שבקריית שדה התעופה, הושק בימים אלה אגף חדש לכנסים עסקיים בהשקעה של 5,000,000 ₪...

תחרות ה-Globes Awards: אף לא מדליה אחת לחברות הישראליות

לראשונה זה 7 שנים: החברות הישראליות זכו בציון לשבח בלבד ולא במדליות...

המסע אל ליבו של העובד

"הצורך בייצור תוכן ייחודי לחברה הוא צורך מתחזק ותופס תאוצה. כיום, אירוע חברה מוצלח הוא אירוע ש"דובר" את שפת החברה" אייל נאור בטור אישי

כנס ללא כנס

טרנד חדש סוחף את עולם הארגונים: ה"לא-כנס". אין סדר יום, אין רשימת מרצים ואין קוד לבוש... 

60 שנה לישראל: רמו סינטס עיצב את הלוגו

הממשלה בחרה בסמל החגיגות הרשמי של מדינת ישראל. הסמל עוצב ע"י חטיבת הפרסום של ארד תקשורת...

שאלון טריויה מס' 1

לפניכם שאלון טריויה בנושאים שונים. את התשובות נפרסם בשבוע הבא...

50 הסלבס הישראלים

כוכבי טלוויזיה כמו צביקה הדר ויאיר לפיד זוכים לפרסום ומרוויחים כסף, אך יש כאלה שמסתדרים יפה גם בלי המסך הקטן כמו שלמה ארצי ושחר פאר. "פורבס" מדרגים סלבס כחול-לבן...

קיר הקרנה ענק

במרכז הכנסים והאירועים Avenue שבאיירפורט סיטי הושק קיר הקרנה הגדול ביותר בישראל...

אור ירוק: תחרות מיזמים למניעת תאונות

עמותת אור ירוק תבחר ותציג מיזמים קריאטיביים, שיוצעו על-ידי הציבור  
בנושא נהיגה תחת השפעת אלכוהול...

איך לארגן כנס מוצלח (ואיך לא)

יוסי פשר ביקר בכנס בינלאומי בנושא חשוב ולמד איך ישנים בסתר ומה אסור לעשות כשמארגנים כנס...

מתחם הילדים YooMagine יוצא לדרך

המתחם יוקם בזכות שיתוף פעולה בין משקיעים מישראל ומאנגליה. ההשקעה בפרויקט עומדת על 65,000,000 ₪...

מה חדש בקייטנת תיאטרון חולון

סדנאות תיאטרון, פנטומימה, תיפוף, קוסמות ועוד

פליקס באל על

הארנב הפופולרי יוביל בקיץ 2007 את טיסות הילדים אלעלצ'יק לארצות הברית, אירופה והמזרח הרחוק...

קטלוג Promo 2007 יוצא לאור

הקטלוג העוסק בעולם השיווק החוויתי Live Marketing יוצא זו השנה התשיעית והוא מדוור לכ- 15,000 אלף אנשי שיווק, פרסום, הפקה וניהול במשק...

חדש: שוגי כוכבים

תלמה יוצאת בקמפיין המיועד לילדים בהשקעה של 5 מיליון ₪...

תפריט ברייל בספגטים

מדובר ברשת הקז'ואל דיינינג הראשונה שמובילה מהלך שכזה...

Live Marketing לעם ישראל

קטי ביסראור, העורכת הראשית של קטלוג Promo, מסכמת את השנה החולפת ומספרת מה צפוי בשנים הקרובות...

מגמה חדשה: עוברים לכנסים בצהריים

מגמה מתחזקת בענף הכנסים המקצועיים – העדפה לקיום כנסים משעות הצהריים ואילך במקום בשעות הבוקר...

בלעדי: הדמיית אירועים - כיצד זה עובד

בחודשים האחרונים חברות רבות נעזרות בתכנון אדריכלי והדמיות לאירועים. איך לא חשבו על זה קודם...

קלאב הוטל וג'טיקס

קלאב הוטל וג'טיקס חתמו על הסכם שיתוף פעולה שנתי להקמת 'ג'טיקס קלאב' בהיקף של כ –500,000 ₪...

"מגלים עולם" ברדיו קול חי

תוכנית חדשה ברדיו תהווה "מסע עולמי" לציבור החרדי...

האגודה למלחמה בסרטן בשירותי המועדונים

האגודה למלחמה בסרטן מפרסמת מודעות בשירותי הגברים המזהירות כי העישון גורם לאימפוטנציה...

דואר ישראל בקמפיין חדש על אי בודד

קמפיין פרסום חדש לחברת דואר ישראל: הצבי האדום עם אלי ומריאנו על אי בודד...

ספידו במשביר

הרשת תשווק לראשונה את מותגי "ספידו" לגבר בתשעה סניפים בתוך מחלקת הלבשה תחתונה לגבר...

לקראת הקיץ: עיר המלכים באילת מתחדשת

משקיעה כ- 5,000$ במתקן חדש לילדים...

יקבי ברקן זוכים

הזכיה במדליית הכסף ניתנה במסגרת תחרות היין הבינלאומית Wine And Spirit 2007...

פסטיבל מחול שלם 2007

החל גיוס החסויות לפסטיבל מחול שלם 2007, ירושלים...

המכרז למדידת רייטינג באינטרנט

איגוד חברות הפרסום מודיע כי הוא מבקש לקבל הצעות לניהול פעילות מדידת הרייטינג באינטרנט הישראלי...

אל על מוציאה RFP למגזין אטמוספירה

בחמש השנים האחרונות הופק המגזין על ידי חברת "יובל סיגלר תקשורת"...

שאלות ותשובות – בדרך למצוינות

איך משפרים דפוסי תקשורת בינאישית ויחסים בצוות? איך מחסלים את ה"קליקות" ויוצרים שיתוף פעולה? ואיך הופכים אווירה עכורה לצלולה? ד"ר יעל בודואן ודורית פרגמן

האגודה למלחמה בסרטן במגזר הערבי

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין חדש לדוברי השפה הערבית...

מגזין "פנאי פלוס" נרתם למען איכות הסביבה

מגזין הבידור "פנאי פלוס" משיק גיליון חגיגי המוקדש לשמירה על איכות הסביבה והתחממות כדור הארץ...

קוסמופארם חתמה על שת"פ עם עיר הריקודים

במסגרת שיתוף הפעולה נמכרו 30,000 כרטיסים לחברת קוסמופארם וייצא קמפיין משותף. היקף העסקה: 350,000 דולר

בלעדי: ליאור שוחט על יוני סער

"Live is Love: A Promarket Book of Inspiration"  . יוני סער כתב, ליאור שוחט מבקר

חטיבה חדשה לכפיים

חברת כפיים ממשיכה את מגמת ההתמחות של סוכנויות הקד"מ...

אורבן לייף סטייל - המגמות של 2007

אליק קורפו מגלה מהן המגמות שיתנו את הטון בתחום האורבן לייף סטייל ב- 2007...

בלעדי: מאחורי הקלעים של "אורבן מוטומיוסיק"

ראיון עם אליק קורפו יועץ שיווקי המתמחה בתחום אורבן לייף סטייל בישראל...

חשיבותו של "הדוד מאמריקה"

רק 10% עד 30% מהמוזמנים לאירועי לקוחות של חברה כלשהי אכן מגיעים; ובכל זאת, יש להכיר דווקא בחשיבותם של אלה שאינם באים. מחקר חדש מראה כי עצם הזמנתם לאירוע גורמת להם להתבונן על הפירמה בעין יפה ולהגדיל את השימוש במוצריה 

מחר: כיצד משווקים לילדים?

כנס בנושא שיווק ופרסום לילדים יתקיים בבית הספר למינהל ולתקשורת של המכללה למינהל...

הקופון של הקניון

מיזם קופונים סלולרי המבוסס על הודעות SMS עולה לראשונה בישראל. מיועד למבקרי קניונים ומרכזי קניות...

בדיוטי-פרי נערכים

אבי בן חור, מנכ"ל דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, הכריז על פתיחת עונת התיירות לשנת 2007 ועל היערכות לקראת הקיץ

יום העצמאות: על האש

לכבוד יום העצמאות יוצאת אמישראגז במבצעים עבור אנשי הקמפינג. גם זוגלובק מצטרפת

חדש: ניהול כנס ממוחשב

ירון גלפנד, משנה למנכ"ל ארטרא: "המערכות יכולות לחסוך עד 20% מעלויות הכנסים והאירועים"

Drop The Pilot: - CRM

האם כדאי לבדוק תהליך בכלל, ותהליך יישום CRM בפרט, באמצעות פיילוט? מה תפקידו? ומה ניתן ללמוד ממנו? מאת ניר דונת

טמבור: ילדים מעצבים

חברת טמבור מציעה לשלב את הילדים בתהליך עיצוב החדר ובחירת הצבעים

תחרות המשקיע הטוב בעולם

לראשונה, גם ישראל תשתתף בתחרות המשקיע הטוב ביותר בעולם. הפרס: ניהול קרן עם הון בסך 250,000$

חברת De'plus בקמפיין חדש

De'plus יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסלוגן: Make a wish... it may come true

חודש הלב בערוץ הבריאות

שידורים מיוחדים בנושא הלב ישודרו בערוץ הבריאות במהלך החודש  

תתמקדו בלקוח, לא במוצר

למרות המגמה בבנקים השונים להשקיע ביחסי קרבה עם הלקוח, עדיין מתקשים רבים מהמנהלים בתחום להבין את יתרונות מדידת ערכו של הלקוח ואת הצורך להתמקד דווקא בו. מאת שרון הר עוז

על טרה ואמנות

טרה העלתה יצירה אומנותית חדשה של האומן תמיר שפר על קיר המחלבה על גבי שלט ענק בשטח 1,680 מ"ר – שלט הפרסום הגדול בישראל

מה אתה יודע על הלקוח?

בכדי להתאים את מערכות ה-CRM ליעדי הארגון ולמצות את יכולותיהן, יש לבצע טיוב נתונים קבוע ומתמיד. על מה ולמה מאת אבי עסיס

תוכנית כתיבה לתיאטרון

אנסמבל תיאטרון הרצליה, בשיתוף מתא"ן, מזמינים משוררים, כותבי פרוזה ומחזות ואמנים מתחומים שונים לקחת חלק בתוכנית כתיבה שתפתח היום

נכס & אינטלקט

"נכס" סטודנטים וצעירים ו"קבוצת אינטלקט", שתי החברות המובילות בשוק הסטודנטים בישראל בעשור האחרון, מתמזגות ומקימות חברה חדשה: "נכס & אינטלקט"

האתגר הניהולי במוקד

מוקדי שירות בכלל, ואלה הטלפוניים בפרט, מאופיינים בכוח-אדם זמני וצעיר, הנוטה לחוסר מקצועיות ולתחלופה רבה. איך יוצרים יציבות? הילה מילוא ורן רוז'ק

הזוכה בתחרות דג הזהב: מג'ימיקס של אדלר חומסקי&ורשבסקי

אל המקום השני בתחרות דג הזהב ה-13 הגיעה מודעת הפרסום לחברת מערכות השמע טופ אודיו, של משרד הפרסום מק'אן אריקסון ובמקום השלישי זכתה מודעת פרסום למפעל הפיס, אף היא של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. שלושת המקומות הראשונים יששתפו בתחרות אריה הזהב בקאן

כל המבצעים של פורים

החג מהווה הזדמנות מצוינת להכין משלוחי מנות, להתקשט בתחפושות ולשווק מוצרים. לאפייט מציעה תחפושות מיוחדות; גמדים של שטראוס נותנים מסיכה לבנייה עצמית; גדרון יוצאים מגדרם עם אוזני ההמן; וכך גם רולדין; עלית הולכת על מתוק; יד מרדכי עושה דבש ו- Zer4u מצטרפת לחגיגה

מדברים מהשטח

במרחב הקמעונאי עלינו לפנות אל הקונה בגובה העיניים וללכוד את תשומת ליבו באמצעות פתרונות פרסום אפקטיביים. מאת שרלי בן מרדכי

טובורג Unplugged

טובורג משיקה סדרת הופעות Unplugged ברחבי הארץ עם האמנים יזהר אשדות וחמי רודנר, שיארחו הרכבים מוזיקליים צעירים וייחודיים. ההשקעה הכספית במהלך: כ-800,000 ₪. המהלך תואם את פעילויות טובורג בחו"ל, המעניקה חסות לפסטיבל הרוק הגדול בעולם "רוסקילדה"

שוTים מחדשת ומגוונת

לכבוד תשע שנות חיים ולכבוד החורף (החמים), החברה משדרגת את תפריט הבר. הלקוחות זוכים לשדרוג של השתיה הקלה והקוקטיילים החורפיים

פרונטו – סוכנות חדשה לקד"מ ופרסום באמצעות הסלולאר

קבוצת פרומרקט בשותפות עם אביעד רבינוביץ שכיהן עד לאחרונה כעורך התוכן הראשי של טיפקום, מקימים יחד את פרונטו - סוכנות לקד"מ ופרסום באמצעות הסלולאר. החברה החדשה תפנה למפרסמים ותייצר עבורם קמפיינים מיוחדים במדיה הסלולארית, תוך שימוש בכלים כמו SMS, MMS, וידאו, תכנים מוסיקליים, שימושי בלו טופ ועוד

בייגל בייגל לאוסטרליה

בייגל בייגל חתמה בימים אלה עסקת ייצוא בהיקף של כ-3 מיליון ₪. במסגרת העסקה תייצא החברה קרטוניות בייגלה ייחודיות שעוצבו במיוחד לשוק האוסטרלי

פרסום דרך לקוחות

יוזמה חדשה בתחום השיווק: פרסם את עצמך באמצעות המלצות של לקוחות. את היוזמה מובילה לימור כץ, לשעבר מנהלת בכירה בבנק הפועלים

גם מתנה ליום המשפחה וגם תרומה

עמותת "גדולים מהחיים" מציעה מתנה לכבוד יום המשפחה שיחול מחר: מסגרת מגנט לתמונה משפחתית, עם פזל שישה חלקים. כל ההכנסות הן קודש לעמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן. המתנות יימכרו בעלות סמלית של 7.99 ש"ח בחנויות הדלק סונול, ברשת טיב-טעם ובסניפי רשת תמנון

הצעות מיוחדות לוולנטיין דיי

יום האהבה הלועזי הוא סיבה למסיבה לחברות רבות: רנואר וללין מציעות חבילות שי של מוצרי ספא, פדני מציגה מגוון תכשיטים רומנטיים, ZER4U מציעה מגוון זרים הולם, נרות בשינקין נותנים הנחה ונרות מיוחדים, וגם שוקולד מקס ברנר ושוקולד עלית מוכרות חבילות שי רומנטיות בצורת מארז לב

מהו מדד הרומנטיקה של הישראלים?

לקראת הוולנטיין דיי שיתקיים מחר, ערך המותג דיאט קוקה-קולה סקר מיוחד לגבי ההעדפות הרומנטיות של הישראלי, ממנו עולה כי הבילוי הרומנטי המועדף הוא סוף שבוע בצימר מבודד; העיר הרומנטית ביותר להציע בה נישואים היא ירושלים; ובתל-אביב מאמינים בשירי אהבה

תמיר פישמן מקימים מועדון לקוחות פרטי

מועדון הלקוחות TF Private Club - מוקם במסגרת ציון שנת העשור להיווסדו של בית ההשקעות תמיר פישמן.  החברות במועדון נועדה להתמקד בלקוחות העסקיים ולהמשיך להעמיק את נאמנותם. המועדון יעניק שירותים פיננסיים אישיים לפי צרכי הלקוח, ובנוסף ייתן הטבות בתחומים שונים

חדש: New Era

המותג החבוש על ראשי סלבריטאים רבים בארה"ב, New Era מגיע לישראל. את הזיכיון הבלעדי לייבואו קיבל בני מוליוב ממשפחת יבואני MGC 

המיתוג והאסטרטגיה של InnoVision

InnoVision – שמה החדש של אביבים - מסכמת שנת מיתוג מחודש מוצלחת: "InnoVision שותפה להצלחות השיווקיות של לקוחותיה, כשהחיבור עם הלקוח הוא מערכת יחסים, אליה מביאים ניסיון, ראש ולב". על אסטרטגיה שיווקית, על שינוי ארגוני ועל תהליך המיתוג המחודש

עבודת שיווק בעמותה

הספר, מאת ישראל ציגלמן, עוסק בעבודתה של עמותה; כיצד עמותה משיגה מימון, איך היא מגייסת פעילים ובאיזה אופן היא משווקת את פעולותיה

אגד תיור ונופש משיקים מועדון לקוחות

המועדון הוא פרי שיתוף של אגד תיור ונופש עם חברות בענף התיירות. לרגל השקת המועדון החדש יוצאת אגד תיור במבצעי הנחות ובהטבות לקהל הרחב. המועדון יאגד בתוכו פעילויות תיירות רבות ומגוונות וינסה לתת מענה לכל צרכי התייר, שבא מחו"ל או זה המקומי, במקום אחד 

קורס מנהלי מותג

הקורס, שנפתח ע"י איגוד המפרסמים מיועד למנהלי מותג, מנהלי מוצר, תקציבאים, אנשי מכירות ואנשי תקשורת שיווקית, ומטרתו להקנות כלים מקצועיים

עיצוב גרפי: מה זה?

אנו מוקפים במוצרים שהגרפיקה היא המרכיב העקרי בהם ועדיין, במפגשים רבים שערכתי עם בעלי עסקים עולה השאלה – מה זה גרפיקה? מאת רחל נצר

בונוסים במשביר

הרשת תעניק 200,000 דולר לעובדים הקבועים, שהגיעו ליעד השנתי של החברה. מדובר בכסף כיס לבזבוז בחופשה בטורקיה אליה יטוסו כל עובדי החברה

מיתוג חדש לקלידוסקופ

בימים אלה עברה חברת קלידוסקופ למיתוג מחודש. הלוגו - פרפר צבעוני, מסמל את רוח קלידוסקופ שמביאה עמה צבעוניות, מעוף, ייחודיות ובינלאומיות

Zara מתרחבת

תוכניות הפיתוח של החברה כוללות: התרחבות רשת ZARA ופתיחת ארבע חנויות חדשות במודיעין, ירושלים, במתחם איקאה במערב ראשל"צ ובנצרת

CRM והדור השלישי

העולם הסלולרי מתאפיין בשינויים הנובעים מקצב התפתחות מהיר, מטכנולוגיה מתקדמת ומדרישות וציפיות משתנות של השוק הצרכני מאת ציון גינת

דוברות ויח"צ ב"בצפר"

ה"בצפר" של חברות הפרסום משיק מסלול חדש - לימודי דוברות ויחסי ציבור, בניהולה של לימור גור. המסלול יכשיר סטודנטים המעוניינים להשתלב בענף 

היום: טקס מוצר השנה 2007

הטקס הנערך על-ידי פורום שיווק יתקיים היום במוזיאון תל אביב. במסגרת ערב ההוקרה לחדשנות פורצת דרך, ייחשפו תוצאות מחקר הצרכנים הגדול ביותר מסוגו שנערך בישראל ויוענקו פרסים למוצרי הצריכה שנבחרו על-ידי 3,000 צרכנים. הסקר בחן את המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר

ילדים זה שמחה

קבוצת כפר השעשועים המכילה את רשת חנויות הצעצועים, רשת "ששת" לכלי בית, "הכל בדולר" ורשת "רבקט" למוצרי תינוקות מתכוננת לשנה החדשה

כנסים מקצועיים בחו"ל

מחקר שוק מקיף בתחום האנרגיה בחו"ל, הגיע לסיומו. המחקר נועד לבחון אם ואיך ניתן להחדיר לשווקי יעד בחו"ל מוצר טכנולוגי ישראלי. מאת ישראל ציגלמן

למה מצפה הלקוח?

הלקוח הוא איש מכירות משמעותי ביותר: לקוח מרוצה יספר על-כך לארבעה לקוחות חדשים; לקוח ממורמר וכועס יספר על-כך ל-40 לקוחות  מאת ענת זיו

מתחת לקו ומעל לפני השטח

מה זה BTL והאם הוא קיים בשנות ה-2000? מה בין שיווק לבין מעורבות חברתית? וכיצד יכולים אנשי ה-BTL לתרום למדינה ולתדמיתה העולמית? קטי ביסראור, מי שהחדירה את ה-BTL לתודעה הישראלית, עושה סדר בתחום 

יחסי הציבור לאן?

עידן התקשורת בעיצומו וכולנו חיים ונושמים מידע מהמדיות השונות. תקופה כזו מביאה עימה שינויים רבים. מנכ"ל לוטן תדמיות עונה על מספר שאלות בנושא

חדשנות או למות חלק ב'

בעולם העסקי של שנות האלפיים כבר לא מספיק להיות עסק מבוסס ורווחי. עסק שלא מתקדם, מחדש ומוביל בתחומו – פשוט לא שורד. חלק ב' מאת אופיר נחום

בעקבות המיזוג בין שוהר לצאיג: "רק הגדולים ישרדו"

בשבוע שעבר רכשה חברת ההדפסות הדיגיטליות שוהר ARD את חברת צאיג הדפסות. "השוק עבר שינוי דרמטי בשנים האחרונות" אומר רפי דימרי המנכ"ל של חברת ההדפסות המובילה ברק הדפסות, "בשוק תחרותי וקשה לא יהיה מקום לחברות קטנות. 2-3 גושים גדולים ינהלו את השוק"

חדשנות או למות

בעולם העסקי של שנות האלפיים כבר לא מספיק להיות עסק מבוסס ורווחי. עסק שלא מתקדם, מחדש ומוביל בתחומו – פשוט לא שורד. מאת אופיר נחום

הלוביסט: קווים לדמותו

מה תפקידו של הלוביסט? עבור מי הוא מיועד? במה נבחנת מקצועיותו? ואיך הוא משיג תוצאות? יועץ התקשורת אופיר שפיגל עונה על כל השאלות

איך לשווק מסעדה?

מה גורם לאדם ללכת למסעדה ספציפית? האוכל? השירות? העיצוב? היום כבר לא כל כך בטוח. כיצד לשווק מסעדה בעשרה צעדים, מאת יעל לוטן

גם הקד"מ מתקדם

השבוע יתקיים המפגש השני של פורום Black, פורום המנהלים לתחום הקד"מ. במרכז המפגש הראשון דנו בנושא השקת מותג בינ"ל בישראל

על מותג וחלומות

מתודות השיווק העכשוויות רותמות את הפסיכולוגיה, הפיזיולוגיה והסוציולוגיה לשם יצירת השיווק החווייתי המעוניין להגשים חלומות. מאת אייל נאור

BTL? אין דבר כזה

BTL הוא מונח ארכאי שלא קיים כבר שנים. אין יותר חלוקה בין פרסום לשיווק וכולנו נמצאים בתחתית הבור, מחפשים את דרכנו החוצה. מאת יוני סער

הקו נעלם

שנים רבות חילקו אנשי השיווק והפרסום את הפעילויות שלהם לשניים: מעל לקו (ATL) ומתחת לקו (BTL). כיום חייבים להשתמש בשניהם באופן משולב

שתי"ל: איך עושים קמפיין ציבורי?

שתי"ל - שירותי תמיכה וייעוץ לארגונים לשינוי חברתי - משיק בשיתוף עם הבצפר קורס ראשוני, המותאם לצרכי ארגונים לשינוי חברתי בנושא הובלת קמפיינים ציבוריים. הקורס מספק "ארגז כלים" מקצועי לניהול קמפיינים בזירות השונות: פוליטיות, תקשורתיות, קהילתיות, אינטרנטיות ועוד

תוכן ושיווק בכף היד

איך מחברים בין תוכן לבין שיווק ולמה הסלולר הוא הדבר הבא אחרי האינטרנט? מאת גור תירוש מנהל תחום קריאייטיב בפלאפון

מי הוא הסטודנט הישראלי?

לקראת שנת הלימודים האקדמית ועל מנת לחזק את הקשר של המותג עם הסטודנטים הצעירים, ערכה החברה המרכזית למשקאות, תחת המותג ספרייט, סקר ייעודי נרחב בקרב סטודנטים וסטודנטיות ישראלים, במטרה ללמוד על הרגלי הבילוי ואורח החיים שלהם. הסקר נערך באמצעות חברת TNS/מוניטור

ניהול מועדון לקוחות

רוב הרשתות מנהלות מועדוני לקוחות, אך האם הן מנצלות את המועדון בצורה מיטבית, הבאה לידי ביטוי בפדיון? מאת אורי סגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בגזית יישומים

על BTL ומיתוג

הימים של הצרכנים הפסיביים חלפו, העולם משתנה בכל רגע. הסיבה המרכזית להתפתחות הכוח הצרכני טמונה בטכנולוגיה המואצת. מאת שלי שליט

סוכות - הפסטיבל כאמצעי שיווקי

כ-100 פסטיבלים ייתקיימו בסוכות, זהו מספר שיא. לחברות ולמותגים חגיגת הפסטיבלים היא הזדמנות לתקשר עם הקהל. אלי לוי, אחד מוותיקי המפיקים בארץ מסביר איך יוצרים חוויה אישית למבקר ואיך משתמשים בפסטיבל כמנוף שיווקי למטרות שונות כמו החדרת מוצר, מיצוב תדמיתי, הגדלת מכירות וכד'. המאמר פורסם בקטלוג פרומו מדיה

 

מדוע האפי הישראלי שונה כ"כ ממקבילו בחו"ל?

אמש התקיימה תחרות ה- Effie 2006 בה הכתירו את הזוכים בקטגוריות השונות. ישנו הבדל משמעותי בין הקמפיינים שנבחרו בארץ לאלה של חו"ל. אלמנט ה - BTL כמעט ולא מופיע בקמפיינים בארץ (למעט בקמפיין הזוכה: "כפר המוזיקה") לעומת נוכחות בולטת בתחרויות בארה"ב ובאירופה

קבוצת מיתוס עוברת מיתוג מחדש

קבוצת מיתוס, לשעבר מיתוס שובל, הפעילה בתחומי השיווק קרוב לעשור משנה את פניה: החברה עוברת מיתוג מחדש ומבצעת מהלך ארגוני מורכב 

פורום Black - מפגש מקצועי ראשון

פורום BLACK המאגד בתוכו 150 מנהלי שיווק, מרקום ומשאבי אנוש מ-65 החברות המובילות במשק קיים לחבריו מפגש מקצועי ראשון

Bizportal משיקה אתר אינטרנט חדש לענף הפרסום והשיווק

האתר יסקור את תחומי הפרסום והשיווק, תוך התייחסות למגמות בינלאומיות, סקירת השוק המקומי, ראיונות ופרשנויות של מובילים בענף, כיסוי של הנעשה בתחום הפרסום באינטרנט ועוד

אגו מתחת לקו

הבר נושא את שמו של ערוץ הגברים "אגו" המשודר בכבלים ובלווין והוא מעוצב בשפה הויזואלית שלו 

להכות בטרנד בעודנו חם - ראיון

"עשינו פסטיבלים, ארגנו אירועים וראינו שבמילא נכנסנו לתחום ההפקות ושיש ביקוש גדול לשירותים שלנו, אז הקמנו את חברת ההפקות", אומר רני רונאל, מנהלה של חברת ההפקות של מוזיקה פלוס, והאיש שעמד מאחורי ההפקה של אורבן מוטו מיוזיק  – פסטיבל הרחוב בבעלות מוטורולה

מטרנה: הערך השיווקי של "אמון הציבור"

לאחר סופר פארם, סטימצקי והום סנטר מקבלת מטרנה את התו שנולד בארץ לפני כמה חודשים. יצירת בידול על רקע צרכני מהווה כיום כלי שיווקי רב השפעה ולאורך זמן למותג

Marketing Magazines - חלק ב'

עיתונים בשפה האנגלית שעניינם קידום מכירות, שיווק ופרסום

טור אישי - להכיר את הלקוח במקום לתת לו הנחה - ישראל ציגלמן

כיצד לגלות כי הקושי במכירה ללקוח אינו דווקא במחיר של המוצר, כי אם בהיעדר מידע מספק אודות התנהגות הלקוחות שלנו - מאת ישראל ציגלמן

Marketing Magazines - חלק א'

עיתונים בשפה האנגלית שעניינם קידום מכירות, שיווק ופרסום

בזק: חסות וכדורגל למען ילדי הצפון

קבוצת בזק תעניק חסות גם למשחק הבא בין מכבי חיפה לליברפול. שווי החסות הראשונה 150 אלף שקל

הבצפר של חברות הפרסום השיק קמפיין התנדבותי ל"קוקיות"

במסגרת הפרוייקט, הכינו הסטודנטים במגמת הקופירייטינג חומר פרסומי שכלל גלויות וסלוגנים לטובת "קוקיות" - בית מאפה לבני נוער מנותקים בת"א וכיתובים מקוריים וייחודיים המופיעים על אריזות המוצרים

חברת יחסי הציבור 5W פותחת משרדים בלונדון ותל אביב

צ'רלי לוין, מנכ"ל רודר פין ישראל לשעבר, ינהל את החטיבה הבינלאומית

נתוני פרסום לשנת 2006 מחצית ראשונה

נתונים מהמחצית הראשונה של 2006 לפי דו"ח של יפעת בקרת פרסום

הוקם BLACK – הפורום הראשון של שוק הקד"מ

הפורום מאגד בתוכו 150 מנהלי שיווק, מרקום ומשאבי אנוש מ-65 חברות במשק

שירותי במה - מיתוג

החברה משיקה לוגו חדש 

האתגר במיתוג (ולא של קונצרנים)

סוכנות הקד"ם "אביבים כנסים ואירועים - InnoVision" מציגה קמפיין מוצלח של מיתוג מחדש: מ- א' ועד ת'

BTL פנים ארגוני

העובד כנכס אסטרטגי לארגון

הפועלים - ההשקעה המסיבית ב-BTL נמשכת

בנק הפועלים בחר להעניק חסויות תחת הקונספט "הצמיחה שלך, המומחיות שלנו"

גם עסקים וגם ציונות - ראיון

ראיון עם רפי דימרי, מנכ"ל ברק הדפסות: על שיתוף הפעולה עם HP דפוס תעשייתי בע"מ, שהיטיב עם כולם, על טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלית המתקדמת ביותר ועל שוק ה- BTL

Orange - קמפיין ה- BTL לשנת 2006

ההצלחה של הנציגות בישראל היא כה גדולה עד שב- Orange העולמית מצהירים עתה כי היא אחת מהנציגויות המובילות בעולם בשימוש ב- BTL, אם לא הטובה שבהן

סלקום - שיווק ה - SMS מתחת לקו

שוק הסלולר הישראלי הוא מהמפותחים בעולם. המאבק בין הרשתות הסלולריות מתמקד בשני ערוצים עיקריים: פעילות מכירתית למשיכה של מנויים חדשים ופיתוח שירותי תוכן ייחודיים

מגמות בניהול תקציבי שיווק

ברור היום לכולם כי בתקופת מיתון, המלחמה האמיתית היא על שטח המדף, והחלטות הקנייה מתבצעות ברובן בתוך נקודות המכירה. כך נוצרה מגמה ברורה של מעבר תקציבים מתחום הפרסום לתחום קידום המכירות ונקודת המכירה. מגמה זו מביאה חברות פרסום גדולות וחברות בין-לאומיות להשקיע בתחום קידום המכירות, ואכן בשנתיים האחרונות קיימת כניסה הדרגתית של חברות פרסום לתחום

פעילות קד"ם בערוצים הסלולריים

עם התהליך המואץ של בניית המותגים והצורך לענות על ייעודם המקורי: בידול שמוביל לנאמנות הלקוח, נולד הצורך לחזק את נאמנות הלקוח למותג. השיווק הישיר הוא פתרון חסכוני ואפקטיבי להגברת הנראות של המותג בנקודות המכירה ולחיזוק נאמנותו של הלקוח למותג הספציפי

תקשורת שיווקית בישראל

"מנהל פרסום", "מנהל יח"צ", "מנהל מותג", "מנהל מוצר" - תפקידים אלו ואחרים נולדו כדי לקדם כל אחד בתחומו את מערך השיווק של מוצרים ומותגים. בשנים האחרונות הולך ותופס לו מקום מרכזי הרעיון של שילוב כמה תחומים שיווקיים, שנוהלו לפני כן בדרגות שונות של עצמאות, תחת תפקיד אחד שמרכז אותם טקטית ואסטרטגית. המנצח על התזמורת השיווקית הזו הוא מנהל התקשורת השיווקית, ה- Marcom

בניית מותג "מלמטה"

באופן מסורתי, לתהליך בניית המותג מסלול ארוך וצפוי: פיתוח מוצר, בניית ערכים מותגיים, השקה… בדרך כלל, משרד הפרסום של המותג שותף אסטרטגי לתהליך. בדרך כלל, סוכנות הקד"ם אינה שותפה עד לשלב ההשקה תוך קבלת בריף "תמיכה בהשקה"

Marcom - מה זה?

הממשק של החברה לעולם החיצון. המושג מרקום החל את דרכו בעולם ההיי-טק, ונראה עתה כי הוא מתפתח בכיוון ענפים אחרים, ולאחרונה אף חדר לתחום מוצרי הצריכה.

ה-BTL נכנס אל מתחת לחגורה

BTL כמדיה מרכזית באגפי הרווחה ובאירועי עובדים

קידום המותג - Brand Promotion

איך לתמוך במותג באמצעות פעילות קד"ם (Promotion)

מרקום 2000 - 70% ל-BTL

המנצח על תזמורת התקשורת בארגון
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©