Banner_up_shfaim
באתר
במדריך

שיווק ישיר

ראשי > שיווק ישיר

שיווק חווייתי עצמי

שחקנים מבית שחקנים בע"מ עברו ב- 29 משרדי קד"מ, יח"צ, הפקה ופרסום וברכו בברכת "שנה של אהבה" בדרך מקורית...

קמפיין שיווק עצמי: מונדיאל ללקוחות

מיתוס יצאה בקמפיין לשיווק עצמי ברוח המונדיאל, לגברים בלבד, בווילה מפוארת בשרון...

מחפש חולצות עם הדפסים מיוחדים לעסק?

על היתרונות ברכישת חולצות טי עם הדפסים מיוחדים באמצעות האינטרנט...

הקטלוג החדש של רגבה

חברת "רגבה" מציגה קטלוג חדש תחת הקונספט: "המטבח של החיים שלך" בהשקעה של 800,000 ₪...

קניון קריית אונו יוצא במסע קד"מ: כוס קפה עד הבית

לרגל פתיחת קניון קרית אונו, יוצא הקניון במסע קד"מ יוצא דופן במסגרתו יחולקו 60 אלף כוסות קפה לבתי אב בבקעת אונו...

הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול מעלה קמפיין גלויות

הקמפיין מזמין את הצעירים לענוד תליונים שמצדם האחד סיסמת הקמפיין ומצדם השני הצעה להתמכרות חיובית; לספורט, למוזיקה, לחיים או לאהבה...

"משפחה חדשה" עולה בקמפיין גלויות לקידום "תעודת זוגיות"

הקמפיין הראשון שיעלה תחת הסיסמא "הרי את ידועה לי בתעודה זו" נועד לקדם מהלך חדש של ארגון משפחה חדשה הנקרא "תעודת זוגיות"...

קמפיין קלאב מד בגלויות

רשת קלאב מד העולמית מגייסת כוח אדם לעונת הקיץ 2008 באמצעות הגלויה של שלי בהיקף כספי כולל של כ- 15 אלף דולר...

רשת ACE משיקה קטלוג חורף

בקטלוג, בכיכובה של מירי בוהדנה ובהשקעה כוללת של כ- 500,000 ₪, מגוון רחב של הצעות ופתרונות לעיצוב הבית...

קטלוג ניו באלאנס

במסגרת קמפיין הפרסום, הפיקה חברת "ניו באלאנס" קטלוג שהופץ בכמיליון בתי אב בישראל...

הגלויה של שלי משיקה קו גלויות חדש

הקו החדש יאפשר ללקוחות לפרסם על גבי גלויות הכוללות מסר פרסומי בתוספת שי סמלי המוצמד לגלויה...

TNT: קטלוג ופעילות קד"מ

TNT יוצאת במסע פרסום רחב הכולל קטלוג שיופץ ל- 150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ופעילות קד"מ...

קטלוג סטודנטים

"נכס & אינטלקט" יוצאת בקמפיין ייחודי לקראת שנת הלימודים האקדמית שתחל באוקטובר 2007...

קמפיין חדש לקרביץ

הקמפיין בתקציב כולל של 350 אלף דולר, כולל דיוור ישיר של חבילות לבכירים בחברות המובילות במשק...

סטייל במתנה

קניון רמת אביב יוצא במבצע: קונים ב- 800 ש"ח ומעלה ומקבלים מפגש עם סטייליסט אישי לייעוץ והדרכה...

מגזין חדש ל- VOGUE וה. שטרן

חברת ה. שטרן משיקה בימים אלה ב-25 מדינות ברחבי העולם וגם בישראל, מהדורה מוגבלת של המגזין היוקרתי VOGUE...

קד"מ ליוון דרך גלויה ישראלית

יוון בחרה במדיית הגלויות לקמפיין בינלאומי העולה ב- 8 מדינות בעולם ובכללן ישראל...

דואר ישראל בקמפיין חדש על אי בודד

קמפיין פרסום חדש לחברת דואר ישראל: הצבי האדום עם אלי ומריאנו על אי בודד...

פרסים בדואר ישראל

חברת דואר ישראל יוצאת במבצע חדש ללקוחותיה: משלמים חשבונות וזוכים בפרסים...

אירועי ה"טרנק שואו" של ה. שטרן

במסגרת האירוע מאפשרת ה. שטרן להגיע ל- 7 חנויות הדגל של הרשת עם התכשיטים הישנים ולהחליפם בתכשיטים חדשים...

Keds Kids משיקה מועדון לקוחות

המועדון יאפשר לחברים לקבל פריטי לבוש בתמורה לצבירת מטבע שיווקי חדש ברשת: פלוסים...

"קדס קידס" מוציאה מגזין

"קדס קידס" מציגה את קולקציית אביב-קיץ 2007 בקונספט מגזין ייחודי בשם: Keds Kids Magazine...

TNT מציגה: קיץ 2007

קטלוג הקיץ מציג דגמים נבחרים מתוך הקולקציה החדשה בפורמט של אלבום תמונות אישי, המתאר חוויות קיץ של חבורה צעירה...

בקרוב: קטלוג בגדי ים 2007

קטלוג בגדי ים 2007 בו תצגנה דוגמניות סוכנות "לוק" את קולקציות בגדי הים של הקיץ הקרוב יופץ במגזין "בלייזר" בחודש מאי

סנו: חוברת הניקיון ב-9 שפות

סנו מוכיחה שוב כיצד הפך המותג לשם נרדף לחומרי ניקוי: החברה יזמה לאור מדריך על ניקיון ואחזקה בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪

Musthave

מדריך לייף-סטייל חדש מאת ליאת תימור יוצא לאור תחת השם Musthave. המדריך השנתי מציג מקומות מומלצים בעלי אופי של בוטיק

מגזין "פרימיום"

"פרימיום" - המגזין לניהול פיננסי אישי, המיועד ללקוחות הנבחרים של בנק לאומי, יופק ע"י מחלקת התוכן השיווקי של "ידיעות אחרונות"

 

ללין בשת"פ עם FedEx

רשת "ללין" תשווק לראשונה מארזי מתנה מהודרים ברחבי העולם לחג המולד, באמצעות הקטלוג היוקרתי של חברת הבלדרות הבינלאומית FedEx

קטלוג אופנה מותאם אישית

קרייזי ליין תפיק 90,000 קטלוגים אישיים לחברות מועדון הלקוחות. הקטלוג האישי יופץ במקביל לקטלוג הרגיל והוא מכיל פניה ללקוחה בצמוד לפרטים אישיים שלה ושיח בנימה חברית. הטקסטים והעיצוב האישי כוללים שם פרטי, ציון יום-ההולדת, העדפותיה של הלקוחה והדגשת פריטים מהקולקציה

שירות חדש לאשה ההרה: מטרנה Mail

חברת מטרנה מציעה שירות ניוזלטר חדש לנשים הרות, שנועד ללוותן לכל אורך שלבי ההריון ולאחר הלידה: מטרנה Mail. הניוזלטר ישלח לכתובת המייל של הנרשמת ויעסוק בארבעה מישורים: בריאות הריונית, בדיקות הריון, תחושות ורגשות, העשרה והנאה ויותאם לשבוע הספציפי בו נמצאת ההריונית

קופון הנחה בעיתון במחנה

לאחרונה זיהה העיתון הצה"לי השמרני פוטנציאל גם בקרב קהל צעיר יותר - חיילי החובה. בעקבות זאת החליטו בעיתון בפעם הראשונה על פעילות עם נטיה לשיווק אגרסיבי

קמפיין של דאטה פרו פרוקסימיטי בתחרות Echo Awards הבינ"ל

קמפיין הדיוור הישיר של כלל פיננסים עלה לשלב הגמר של התחרות הבינלאומית

מיני מנטה

חברת מי עדן, המובילה בשוק המים המינרלים בישראל, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מגזין הבריאות "מנטה"

דואר ישראל - מכירים כל אחד

לאחר ששוק הדואר נפתח לתחרות נאלצה רשות הדואר, שהפכה לחברת "דואר ישראל", להתמודד מול מתחרותיה החדשות שהציעו מחירי חדירה

ויסוצקי בפורמט קרררר

מבין כל מתלי הדלת הממתינים לנו כמעט כל יום בשובנו הביתה, בחרתי לציין אחד של חברת ויסוצקי. הוא הגיע בפורמט שונה ומרענן, בהתאם למעלות החום הגבוהות שבחוץ

Cal - החיוך האישי על הכרטיס

חברת כרטיסי האשראי "כאל" משיקה כרטיס אשראי בעיצוב אישי, הנושא תמונה לבחירת הלקוח – כמו צילום שלו או של בן משפחה או של חיית המחמד שלו

שטראוס - הספר של הגבינות

מחלבת שטראוס יוצאת בקמפיין שיווק ישיר אלטרנטיבי לגבינות שטראוס. היא הוציאה ספר מיוחד לכל המשפחה שיופץ לדלתות הבתים בכחצי מליון עותקים

מסע אל העתיד של עובדי בזק

רגע לפני שהשיקה בזק את השפה התקשורתית שלה ("בזק – בכל עתיד שתבחר") היה חשוב לה לשתף את עובדיה במהלך כדי לאחד את הכוחות ולהכניס רוח חדשה בארגון

השגרירים של טבעול

הקמפיין של "טבעול" זכה במדליית כסף בקטגוריה: "השימוש הטוב ביותר בשיווק ישיר" בתחרות הקד"ם "גלובס אוורדס"

שיווק ישיר חווייתי

קמפיין שיווק ישיר נתפש כאמצעי מעולה להעברת מידע מפורט על מוצרים ושירותים, אך עצם היותו מבוסס על-פי-רוב על מוצרי "פרינט" מקשה להקנות לו את עוצמת החשיפה לה זוכים קמפיינים בעיתונות ובשילוט חוצות, את עושר החושים ו ה"סקסיות" המתלווה לתשדירי טלוויזיה או את האינטראקטיביות המושגת בקמפיינים באינטרנט

תקשורת שיווקית משולבת ומיקרומרקטינג

התפיסה המשולבת משקפת גישה מקצועית עכשווית בבניית המערך השיווקי של החברה. למרות הכלים השיווקיים השונים המייצגים כל אחד תחום נפרד בתהליך התקשורתי, לכולם תפקיד חשוב בבניית תדמיתה של החברה והעברת מידע על הארגון, המוצר או השירות

YES - קמפיין השיווק הישיר לשנת 2001

קמפיין השיווק הישיר שנבחר על-ידי המגזין "פרומו מדיה" כקמפיין השנה בתחום השיווק הישיר הוא ערכת דיוור מיוחדת תלת ממדית, שאותה הפיקה טרגט-מרקט עבור חברת Yes, שהביאה להצטרפותם של אלפי "משפיענים" ומובילי דעת קהל. קמפיין זה נבחר בזכות מיוחדותו בקהל היעד שלו הממוקד מאד, קהל משפיענים שנבחר בקפידה, בזכות דרך הטיפול במבצע – יצירתית, מעניינת, מקורית ומושכת, ובזכות התוצאות – המדברות בעד עצמן!
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©