באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > אורבן לייף סטייל - המגמות של 2007

אורבן לייף סטייל - המגמות של 2007

אליק קורפו מגלה מהן המגמות שיתנו את הטון בתחום האורבן לייף סטייל ב- 2007...

היכולת להבחין במה שעתיד להיות אופנתי היא לעיתים קרובות ההבדל בין הצלחה לכישלון. אליק קורפו נותן מספר רעיונות לגבי הטרנדים והמגמות שיעצבו את התקופה הקרובה.

 

לראיון עם אליק קורפו

Urban Moto Music 2007

 

תרבות צריכה: מותגים שמגדירים את עצמם מחדש

 

המותגים הם כבר לא מה שהיו פעם. חברות כמו Ralph Lauren התרחבו מאופנה ואביזרים אל תחומים כמו ריהוט ביתי ובאותו הזמן הן משפיעות על בחירות הצרכנים, מבחירת מוצר לבחירת סגנון חיים.

אופנה: יוקרה חדשה

 

משווקי מותגים כמו ליווי`ס", הציגו דרגות של מוצרים, על מנת להתחבר למעמד החברתי של הצרכנים. ליווי`ס השיקו ג'ינס יוקרתי, שמתחרה כנגד מותגים כמו True Religion, Rock and Republic ועוד חברות של אופנת עילית מקטגוריית הג'ינס.

טכנולוגיה: התלכדות

 

נושאי הבשורה שחזו את התלכדות הטכנולוגיות צדקו. התלכדות התקשורת והבידור הותירה את חברות האלקטרוניקה עם האתגר התחרותי של עיצוב ממשק משתמש אולטימטיבי. הדור הבא הוא מכשירי כלאיים, שיהיו גם נייחים וגם ניידים, עם איכות ממשק גבוהה בבית, במשרד וברחוב.

Web 2.0

 

פריחת הרשתות החברתיות באינטרנט והשפעתן הגדלה על תפישת התרבות יוטיוב\מייספייס\פליקר לצד האופציה הישראלית פליקס\היפ\שוקס\האמבטיה ודה מרקר קפה. כולם כבר כאן - חיים ובועטים..

מיתוג לצעירים: הילדים אלקטרוניים

 

הילדים של היום הם מומחי טכנולוגיה, והם פונים לאלקטרוניקה הן לצורכי בידור והן לצורכי חינוך.

קד"מ ופרסום: אינטראקטיב להמונים

 

כמעט כל אירועי הקד"ם והקמפיינים הפרסומיים ישיגו הצלחה וישרישו את מותגיהם בצורה מוצלחת יותר באמצעות תהליכים אינטראקטיבים שיגעו בהמונים בנקודות האהבה. יחד עם תחום המיתוג שיהפוך לכלי מוביל גם בפנייה לקהלים צעירים

כל זאת יבסס את ההטמעה של ה- ULS לשם יצירת מותגים חזקים ואהובים יותר..

 

 

(03.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©