Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > טרגט מרקט מקימה את WOM

טרגט מרקט מקימה את WOM

קבוצת קידום המכירות טרגט מרקט מקימה את WOM - חברה לשיווק מפה לאוזן...

קבוצת טרגט מרקט בשיתוף עם אסף צוריאל הקימו חברה עצמאית המתמחה בשיווק מפה לאוזן על בסיס התנסות (tryvertising), שתיקרא Wom. החברה תנהל קהילה חברתית של אנשים המעוניינים לקחת חלק בקמפיינים פרסומיים על-ידי התנסות במוצרים והעברת חוות-דעתם לצרכנים אחרים.

באמצעות האינטרנט יוכלו אנשים המעוניינים, להצטרף לקהילה ולהציע עצמם כממליצים פוטנציאליים. המפרסמים מצידם יוכלו לקבוע סקר סינון ראשוני לכל קמפיין שיגדיר מי קהל היעד בתוכו רוצים שתיערך הפעילות, מה הפרופיל הצרכני וכדומה וכמובן מה השאלות שיישאלו הצרכנים.

 

לצרכנים שייבחרו תחולק ערכת התנסות תוך ניסיון ליצור סביב החלוקה סוג של קריאייטיב אשר יגביר את המוטיבציה לשיתוף פעולה של הצרכנים בהפצת המסר. עלות השתתפות בקמפיין תעמוד בשלב זה על כ-50-70 אלף דולר, שאמור להגיע ל-120 אלף המלצות.

 

מירי סיני, מנכ"ל משותף בטרגט מרקט, מסבירה את הסיבות שהביאו להקמת החברה: "מדובר בתחום שהוא צעיר בכל העולם אך צומח במהירות" היא אומרת, "ומתבסס על העובדה שצרכנים מאמינים פחות ופחות למסרים הפרסומיים של חברות.

 

מסקר שנעשה בארה"ב ובדק למי אנשים מאמינים עולה כי 65% ציינו שהם מאמינים ל'אנשים כמוני', 27% מאמינים למומחים ורק 8% מאמינים לסלבריטאים. במדד אחר שבדק לאיזה מדיות אנשים לא מאמינים הראה כי פרסום מפה לאוזן זוכה לאחוזים הנמוכים ביותר של אי אמון - 12% לעומת פרסומות פופ אפ שקיבלו 94%, או פרסום בטלוויזיה שקיבל 53%.

 

"החברה אמורה ליצור רשת קהילתית שתחבר בין היצרן לשיחה היומיומית של הצרכן. המוצר שאנו מקימים לצורך יצירת הקשר הוא רק תשתית תפעולית. אנשים מייחסים היום את השיווק מפה לאוזן בעיקר לאינטרנט ולא מבינים שרוב השיחות נעשות פנים אל פנים, בעבודה, בבתי קפה, בטלפון. הכוונה שלנו ליצור חיבור איכותי - בלי מניפולציות בין הצרכן לחברה ולמוצר. לכן, בין היתר בניגוד לחברות אחרות בארץ בהם משלמים לממליצים או לשגרירים הרי שב-Wom ממליצים חייבים להזדהות כשגרירים תוך כדי "גילוי נאות"- זאת במטרה לשמור על האמון מול הצרכן".

 

לדבריה, 92% מהצרכנים מאמינים שפרסום מפה לאוזן הוא הדרך הטובה לקבלת החלטות רכישה על מוצרים. "ההתמקדות שלנו", מוסיפה סיני, "תהיה בעיקר בנשים שהם הקהל שהכי מוטה לפרסום מפה לאוזן. 91% מהנשים בגילאי 25-54 מחפשות ע"פ מחקרים מה שהן מכנות "מידע אמין" מחברים ובני משפחה לפני החלטות רכישה.
אסף צוריאל עבד כ-12 שנה בחברות פרסום ושיווק שונות בניו יורק. צוריאל היה שותף בחברת סטארט אפ שנמכרה ל-AOL , עבד בחברת ברנד דיאלוג מקבוצת Y&R ושותף בחברה שמפתחת תוכן לגופים בהודו.

 

לאתר Wom

 

 

 

(14.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©