Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > מגזין "פנאי פלוס" נרתם למען איכות הסביבה

מגזין "פנאי פלוס" נרתם למען איכות הסביבה

מגזין הבידור "פנאי פלוס" משיק גיליון חגיגי המוקדש לשמירה על איכות הסביבה והתחממות כדור הארץ...

לפי "פנאי פלוס", ירוק הוא השחור החדש. מערכת המגזין נרתמה לנושא וגייסה את מיטב הסלבס המקומיים על מנת להגביר את המודעות גם בישראל. במסגרת זו, הושק תו תקן ירוק, (דומה ל"שיק" ו"שוק") שיעקוב במדור "מחיר התהילה" אחרי סלבס ויחסם לסביבה. וכך סלבס המתנהגים באופן ידידותי לסביבה יזכו לתו "אקו סלב", ונוהגי הג'יפים ומשליכי הפסולת למיניהם, יזכו לתו "אגו סלב".

במגזין הפקת צילומים ענקית עם הכוכבים המקומיים, המציגים שלל פעולות יומיומיות: אושרת קוטלר מצולמת בביתה כשהיא מחליפה נורות חשמל, אנחל בונני ממליץ על רכיבה על אופניים, מיכל ינאי ודרור שאול ממחזרים, אורי גוטליב נוהג ברכב היברידי, ליאון רוזנברג אומר די לפלסטיק הקטלני, אברי גלעד מצמצם בצריכת האנרגיה ועוד.

עוד במגזין הירוק: כתבה לקראת אירועי Live Earth – המופע הבינלאומי למען כדור הארץ שיתקיים ב- 7 ביולי בהשתתפות הכוכבים הגדולים בעולם (המופע ישודר בערוץ 10 שנרתם אף הוא לנושא). 


הגיליון הירוק של "פנאי פלוס", ייצא לדוכנים מחר, יום שלישי, ערב חג השבועות.

 

 

(21.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©