Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > קטלוג Promo 2007 יוצא לאור
____________________2
____________________3

קטלוג Promo 2007 יוצא לאור

הקטלוג העוסק בעולם השיווק החוויתי Live Marketing יוצא זו השנה התשיעית והוא מדוור לכ- 15,000 אלף אנשי שיווק, פרסום, הפקה וניהול במשק...

 

Promo 2007 היוצא זו השנה התשיעית, יוצא לאור בימים אלה עם סקירה רחבה של הפעילויות המרכזיות בתחום השיווק החוויתי שהתרחשו ב- 2006-2007: אירועים עסקיים ושיווקים, קמפיין קידום מכירות, פעילות בנקודת המכירה, תערוכות חוויתיות ועוד.  

60% מהוצאות הפרסום - לשיווק חוויתי

 

לפי קטי ביסראור, עורכת פרומו, מגמת השיווק החוויתי תשלוט בשנים הקרובים בעולם השיווק בארץ: "השיווק החוויתי מתאים במיוחד לחברה הישראלית. הישראלי, החי עם השפע מחד ועם חוסר הביטחון מאידך, מצפה מהמפרסמים והפרסומאים לדבר אליו לנשמה. זהו Live Marketing במהותו" אומרת ביסראור.

לפי ביסראור, חלוקת ההוצאות בין שיווק קונבנציונאלי במדיה והוצאות השייכות לפעילויות שיווק חוויתי, היא 60% לשיווק חוויתי ו- 40% להוצאות פרסום במדיה. לשם השוואה, בארה"ב החלוקה היא 70% לשיווק חווייתי ו- 30% לפרסום במדיה.

התארים מוענקים לאירועים שהופקו בצל המלחמה

 

השנה, כל התארים שמעניק פרומו, אירוע השנה וקמפיין קידום המכירות של השנה, ניתנים לאירועים שהופקו בצל המלחמה. ימי מלחמת לבנון השנייה והתקופה שבאה אחריה אופיינו בפעילויות רבות של חברות מובילות שהביעו הזדהות, התחברו לאזרחים וסייעו להם. זהו שיווק חווייתי -  Live Marketing. מגמה זו אפיינה לא רק את הימים הקשים אלא גם את השנה כולה
 
פרומו יוצא לאור ברציפות משנת 1999

בתשע השנים האחרונות הפך קטלוג Promo ל- Source Book של עולם ה-שיווק החוויתי; קד"מ, אירועים, תערוכות, מרכזי מבקרים, שיווק ישיר, נקודת המכירה, מעורבות חברתית ועוד. הקטלוג הנו מדריך אינפורמטיבי מהמעלה הראשונה המספק את מלוא הפרטים הרלוונטיים ומכסה כל נושא מכל ההיבטים האפשריים. התוכן הרב והאינדקס המקיף הופכים את הקטלוג לכלי עבודה אולטימטיבי בעבור מקבלי ההחלטות.

פרומו מדיה 2007 – 260 עמי -  כרומו – צבע

 

 

(28.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©