Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > Live Marketing לעם ישראל

Live Marketing לעם ישראל

קטי ביסראור, העורכת הראשית של קטלוג Promo, מסכמת את השנה החולפת ומספרת מה צפוי בשנים הקרובות...

להזמנת Promo 2007 

 

על Promo 2007  

 

השנה, שני התארים שמעניקה פרומו, אירוע השנה וקד"מ השנה, מוענקים לאירועים שהופקו בצל המלחמה. מדובר בחברות שלקחו יוזמה, לעיתים נועזת, ופעלו במטרה להביע הזדהות ולסייע.

ימי מלחמת לבנון השניה והתקופה שבאה אחריה אופיינו בפעילויות רבות של חברות מובילות שהביעו הזדהות, התחברו לאזרחים וסייעו להם - זהו שיווק חווייתי, Live Marketing.

 

מגמה זו אפיינה לא רק את הימים הקשים אלא גם את השנה כולה. לא עוד אסטרטגיה שיווקית המבוססת על מסעות פרסום במדיות ומאופיינות בניכור וריחוק, אלא תקשורת חמה השואפת להעביר מסרים אותנטיים ולהביא לחיבור כן עם עולמם של הלקוחות.  

השיווק החוויתי מתאים במיוחד לחברה הישראלית, בה אנו חיים בעל כורחנו בין מלחמה לשלום. הוכחה לכך, אפשר למצוא באיכות של הפעילויות המתנהלות בארץ ומהוות   מקור השראה לסוכנויות קריאטיב ברחבי העולם.

הישראלי, החי עם השפע מחד ועם חוסר הביטחון מאידך, מצפה מהמפרסמים והפרסומאים לדבר אליו לנשמה. זהו Live Marketing במהותו.

 

קטי ביסראור

עורכת ראשית Promo

 

 

(26.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©