Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > פריגת יוצאת בקמפיין אינטרנטי

פריגת יוצאת בקמפיין אינטרנטי

במסגרת הקמפיין תחת הסיסמא "הפרי מרענן שיש!", משיקה פריגת את כפתור ה"פרי Fresh"...  

פריגת יוצאת לראשונה בקמפיין אינטרנט. במסגרת הקמפיין מציגה פריגת את הטעם החדש המצטרף לסדרת פריגת צלול – לימון לואיזה. המהלך בהשקעה של כ- 3,500,000 ש"ח.

 

קמפיין האינטרנט התדמיתי של פריגת צלול יתפרש על פני תקופה של 12 שבועות, בהם תופיע פריגת ב-5 מאתרי האינטרנט המובילים בישראל ותציג בכל אחד מימי ראשון הקרובים פעילות ייחודית לצד תקשורים רחבים ומגוון משחקים ופעילויות הפונים לקהל היעד הצעיר של פריגת צלול (18-35).


 

 

(11.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©