Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > דואר ישראל בקמפיין חדש על אי בודד

דואר ישראל בקמפיין חדש על אי בודד

קמפיין פרסום חדש לחברת דואר ישראל: הצבי האדום עם אלי ומריאנו על אי בודד...

הפקה: גפן הפקות
במאי: רני כרמלי
הפקת קטלוג: פיגמנט

 

חברת דואר ישראל משיקה בימים אלה מהלך פרסומי רחב-היקף בתקציב מדווח של כ 1.5 מליון דולר, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ובכיכובם של צמד הפרזנטורים המלווים את חברת הדואר מזה מספר שנים - אלי פיניש ומריאנו אידלמן.

 

הקמפיין המכוון לחשיפת השירותים החדשניים של חברת דואר ישראל ממשיך במיתוג החברה כחברה עסקית חדשנית "ובניעור האבק" מתדמית רשות הדואר לשעבר. בסרטונים נחשפים לציבור היצע שירותים נרחב המשקף מאמץ משמעותי שעושה החברה בשנה וחצי האחרונות לביסוס מעמדה כחברה מובילה ומתחדשת.

 

כל השירותים מוצגים בדרך הומוריסטית על ידי אלי ומריאנו המגלמים זוג נשוי ששורד על אי בודד ומגלה, פעם אחר פעם, שהדבר שהכי חסר לו על האי הוא שירותי הדואר. מטוסם של בני הזוג נאלץ לנחות נחיתת חירום באי בודד, והם מגלים כי שירותי הדואר החדשים הם אלה המאפשרים לזוג להמשיך ולחיות את חייו כמעט כרגיל.


נוסף על הקמפיין תשיק החברה קטלוג חדש ומעוצב לחשיפה דידקטית מפורטת של מוצריה ושירותיה, בכ- 2 מליון עותקים שיופצו לבתי הלקוחות ובכל סניפי החברה. במהלך הקמפיין יובלטו, בין השאר, שירותים חדשניים כמו "דואר 24"- שירות העברת דואר תוך 24 שעות; "סלופארק"-חניה באמצעות הטלפון הנייד; הודעת SMS על הגעת דואר רשום לנמען, שירות המרת מט"ח בסניפים ועוד.

 

(17.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©