באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > תנובה: קד"מ אינטראקטיבי

תנובה: קד"מ אינטראקטיבי

חברת תנובה יוצאת בימים אלה בפעילות קד"מ המשלבת אינטרנט ויציאה לשטח...

פיתוח קריאטיבי וניהול המבצע: סופר פוש פובליסיס דיאלוג

חברת תנובה עם המותג SHOCK יוצאת בימים אלו בפעילות חוויתית בונת מותג בשם shockhunt. כל משתתף הנרשם למשחק באתר האינטרנט עונה על 5 שאלות טריויה, משתתף במשחקון קצר ולאחר מכן מקבל הודעת SMS המפנה אותו לכתובת ספציפית בארץ, באזור עליו החליט לשחק. הראשון שמגיע לנקודה ומוצא את התרנגול (דייל מחופש), זוכה בפרס היומי.

 

בכל יום יחולקו 30 (אייפוד) ipod בנקודות משתנות ברחבי הארץ. הפרס במשחק הגדול הינו 50,000 ש"ח במזומן או מתנה שוות ערך לבחירת הזוכה. המשחק מתקיים בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד נתיבות בדרום, כ - 30 נקודות ברחבי הארץ, בין התאריכים 24 ביוני ל- 3 ביולי.

 

 

(26.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©