באתר
במדריך
ראשי > שיווק ישיר > קמפיין חדש לקרביץ

קמפיין חדש לקרביץ

הקמפיין בתקציב כולל של 350 אלף דולר, כולל דיוור ישיר של חבילות לבכירים בחברות המובילות במשק...

חברת "קרביץ עסקים" המתמחה בשיווק ציוד משרדי והיקפי למוסדות, לחברות ולארגונים, יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, בתקציב כולל של 350 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום אקספרט.

הקמפיין כולל מודעות צבע בעיתונות עסקית ובמגזינים וכן מסע קד"מ רחב הכולל דיוור ישיר של חבילות לבכירים בחברות המובילות במשק. החבילה כוללת מצגת הדגמה של תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית Click&Save. באמצעות הפעילות בתוכנה זו חברת קרביץ עסקים מחויבת לחיסכון של 18% בהוצאות הציוד המשרדי.

אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, מסר כי פעילות הלקוחות עם תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית כבר בשימוש בקרב מרבית החברות ביניהן, בנק אוצר החייל, סלקום, בנק הפועלים, צ'מפיון ועוד. הסיסמא שתוביל את הקמפיין: כל המשרד בקליק אחד.

 

 

(18.08.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©