באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > קמפיין האינטרנט של סימילאק

קמפיין האינטרנט של סימילאק

הקמפיין באמצעות אידיאולוג'יק מציג כיצד היו נראים אתרים מובילים אם תינוקות היו גולשים באינטרנט...

סופרוויזר: ליאור שלום

תקציבאי: דודי ישראלי

מנהל קריאטיב: אלעד סטפנסקי

 

חברת אידיאולוג'יק העלתה את קמפיין האינטרנט לקו המוצרים החדש "סימילאק advance" מזון התינוקות המבוסס על מחקרים מדעיים. קמפיין האינטרנט הוא חלק ממערך שיווק שעלותו הכוללת היא כ-13 מליון ₪ הכולל גם פרסום בטלויזיה ובאמצעות דיוור ישיר.

הפרסום מופיע באתרים ופורטלים מובילים כמו ynet ,msn ותפוז כשהקלקה על הבאנר פותחת עמוד מקביל לכל אתר כפי שהיה נראה לו יועד לתינוקות. בעמוד החדש יופיעו ידיעות שיעניינו תינוקות – צעצועים, עגלות ומוצצים וכמובן מידע לגבי המוצרים.

לדברי ליאור שלום, הסופרוויזר באידיאולוג'יק, הקמפיין עובד על הקישור בין מוצר מתקדם לתינוקות מתקדמים "ולכן השאלה הנשאלת  היא אם תינוקות היו גולשים באינטרנט כיצד היה נראה עמוד הבית שלהם".

 

אודות אידיאולוג'יק

 

אידיאולוג'יק היא החברה הראשונה בישראל הפועלת ומתמחה בתחום הפרסום האינטראקטיבי. החברה שהחלה את דרכה בשנת 1999 מובילה כעת את רעיון האינטראקציה בפרסום – דיבור עם הלקוחות ולא אליהם. בין לקוחותיה של אידיאולוג'יק נמנות כמה מהחברות הגדולות במשק.

 

 

(21.08.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©