Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > 60 שנה לישראל: רמו סינטס עיצב את הלוגו

60 שנה לישראל: רמו סינטס עיצב את הלוגו

הממשלה בחרה בסמל החגיגות הרשמי של מדינת ישראל. הסמל עוצב ע"י חטיבת הפרסום של ארד תקשורת...

חברי ועדת השרים לענייני אירועי ה- 60 בראשות השרה רוחמה אברהם-בלילא, בחרו את הסמל הרשמי שילווה את חגיגות ה- 60 למדינת ישראל. הלוגו שנבחר עוצב ע"י חטיבת הפרסום של ארד תקשורת בניהולה של הפרסומאית נירה שניידרמן (37), שותפה בחברה ובעלת ותק של 15 שנים בתחום הפרסום. את הלוגו עיצב רמו סינטס (46), המשמש כארט דירקטור בחברה ובעל 22 שנות ותק כמעצב מוביל.

נירה שניידרמן, שותפה ומנהלת חטיבת הפרסום: "בחרנו בעיצוב המשלב זרימה וחדשנות. זהו לוגו ישראלי המבטא אופטימיות הנובעת מתקווה ואמונה גדולה. הלוגו שלנו מספר את סיפורה של המדינה. סילסוליו של הסרט הכחול ש"בונים את ה- 60", הם הסימבול לנפתוליה ותלאותיה של המדינה בשישים שנותיה, אבל דרך עיניים אופטימיות – עם תנועה של מעוף וצמיחה כלפי מעלה. מגן הדוד עומד כמגדלור יציב ואיתן – בראש המחנה ואת כולם מחבר הילד - העתיד שלנו, התקווה שלנו, המחר שלנו, של כולנו..."

ליאור חורב, מבעלי המשרד ומנכ"ל החברה: "אני גאה מאוד בעבודת הצוות שלנו ובעובדה שהלוגו שלנו הוא זה שיעטר את חגיגות ה- 60. אני מודה לממשלת ישראל על הבחירה ואני מלא גאווה על הזכות לקחת חלק בפרויקט זה".


 

 

(04.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©