באתר
במדריך
ראשי > שיווק ישיר > TNT: קטלוג ופעילות קד"מ

TNT: קטלוג ופעילות קד"מ

TNT יוצאת במסע פרסום רחב הכולל קטלוג שיופץ ל- 150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ופעילות קד"מ...

TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון ש"ח להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (ערוץ2, ערוץ 10 וערוץ 24), בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, בשלטי חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, בקטלוג שיופץ ל- 150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ופעילות קד"מ.

 

סרט הפרסומת שיעלה השבוע לאוויר, ממחיש את המציאות הוירטואלית בה חיים בני נוער. סלוגן הסרט הוא: virtual is the new reality (וירטואליה זו המציאות החדשה) והוא נעשה בהשקעה של 200,000 $. הסרט הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס בשיתוף עם חברת ההפקות ישי הדס.

 

 

 

 

(17.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©