באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > טבע עולה בקמפיין אינטרנטי לאופטלגין

טבע עולה בקמפיין אינטרנטי לאופטלגין

הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של אופטלגין, תחת הסיסמה  'אופטלגין חזק בכאבים חזקים'. היקף הקמפיין מוערך בכ- 500 אלף שקלים...

הקמפיין עולה בימים אלו באתרים ynet, וואלה, msn ותפוז ויימשך עד סוף ספטמבר, באמצעות משרד הפרסום  מקאן אריקסון.

אופטלגין משווק בישראל מזה כ-50 שנה כמשכך כאבים. לאחרונה השיקה חברת "טבע" בקבוקון טיפות אופטלגין באריזת חיסכון של 15 מ"ל – תכולה גבוהה יותר המותאמת לדרישות הצרכנים.

 

 

 

(18.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©