Banner_up_shfaim
באתר
במדריך

השקת CK

ההשקה של הבשמים החדשים מבית קלווין קליין, תלווה בקמפיין נראות בנקודות המכירה ובמיוחד ברשת "סופר-פארם"...

תכנון והפקה: הדיה

 

לראשונה ברשת, אנד הכניסה מוקדש כולו לבושם במיתוג העושה שימוש בשפת הקמפיין. זוג הדוגמנים מופיע ב- Cut Out בגודל אמיתי, הדקורציה מעל ארונות הבישום עוצבה בהשראה אורבנית ומורכבת מחמישה חלקים שונים. בסניפים בהם הוקצה רק חצי אנד לטובת הבושם נמצא פתרון בצורת מסגרת היקפית ממותגת.  

קמפיין הנראות, עלות כוללת של כ- 150,000$, מבטא את רוח המותג כחלק מקמפיין ההשקה בערוצי המדיה השונים.

 

 

(19.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©