Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק ישיר > הגלויה של שלי משיקה קו גלויות חדש

הגלויה של שלי משיקה קו גלויות חדש

הקו החדש יאפשר ללקוחות לפרסם על גבי גלויות הכוללות מסר פרסומי בתוספת שי סמלי המוצמד לגלויה...

קו זה מצטרף לפורמטים קיימים אותם השיקה הגלויה של שלי במהלך השנים ושהפכו לנכסי החברה, ביניהם גלויות הרכבה, גלויות פלסטיק, גלויות SMS ועוד. חברת ישראכרט היא המפרסם הראשון העולה בקו הגלויות החדש עם קמפיין לקמפוסכרט, כרטיס אשראי לסטודנטים, הכולל עיפרון ממותג המוצמד כמתנה.

 

הקמפיין עולה לקראת שנת הלימודים האקדמית על גבי כ – 50 אלף גלויות בכ – 700 נקודות בכל רחבי הארץ ומהווה יריית פתיחה לפרסום ישראכרט לסטודנטים בשנה החדשה. ההיקף המוערך של הקמפיין, נאמד בכ – 30 אלף דולר והוא יעלה בסוף השבוע הקרוב.

 

לאחרונה התקשרה החברה עם מספר יצרנים איכותיים במזרח הרחוק במטרה לייצר מוצרים ייחודיים ולאפשר ללקוחות החברה לקבל פתרונות למתנות שיצורפו לגלויות ולקד"מ בכלל, בעלויות נמוכות, דבר אשר יאפשר הפצת מסה גדולה של אביזרי פרסום בחינם.

 

(20.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©