Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > תחרות ה-Globes Awards: אף לא מדליה אחת לחברות הישראליות

תחרות ה-Globes Awards: אף לא מדליה אחת לחברות הישראליות

לראשונה זה 7 שנים: החברות הישראליות זכו בציון לשבח בלבד ולא במדליות...

4 קמפיינים ישראליים זכו השנה בציונים לשבח בקטגוריות שלהם מבין מאות קמפיינים לקידום מכירות מכל העולם, שהתחרו במסגרת התחרות. ציונים לשבח מוענקים לקמפיינים, שאמנם לא זכו באחד משלושת המקומות הראשונים בקטגוריה, אבל 150 שופטי התחרות מכל העולם מצאו שרמתם גבוהה מספיק והם בולטים בקטגוריה שלהם.

 

טרגט מרקט קיבלה שני ציונים לשבח על שתי פעילויות שביצעה: תחרות אלוף הכדורגל של קורנפלקס תלמה שהתמודד בקטגוריית הקונספט והרעיון הטובים ביותר, וקמפיין Motorola Urban Music שהתמודד בקטגוריית המהלך ארוך הטווח הטוב ביותר.

 

מומנטום קיבלה צייון לשבח בקטגוריית הפעילות הטובה ביותר למען הקהילה על פרוייקט 'זרעים של תקווה' שביצעה לאחר מלחמת לבנון השנייה.

 

לעומק התודעה קיבלה את הצל"ש שלה בקטגוריית הקמפיין הטוב ביותר שבוצע במסגרת תקציב נמוך על פרויקט קונדום הענק של דורקס, במסגרתו נבנה מודל ענק של קונדום שבתוכו היו כלואים שחקנים-זרעונים.

 

בסך הכל, התמודדו 43 קמפיינים ישראליים בגמר העולמי של התחרות. השנה, גם כיהנו 15 בכירי שיווק ישראליים כשופטים במסגרת הגמר העולמי, וביניהם: עינת יוזנט-רביד – סמנכ"ל שיווק טבעול, אסף בן דב - מנכ"ל המשביר החדש לצרכן, דוד טמיר - מנכ"ל JWT, רונן זוהר – סמנכ"ל שיווק גלידות שטראוס, הראל חייקין – סמנכ"ל שיווק טרה, שי אלמוג – ראש אגף שיווק ב'כללית', אלי פייגלין – סמנכ"ל שיווק יפאורה תבורי, ועוד.

 

 

 

 

(23.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©