Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > קמפיין רנואר

קמפיין רנואר

רנואר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ בתחום האופנה במסגרתו יוצג קמפיין אופנה טלוויזיוני ואינטרנטי...

חברת "רנואר" המפעילה את רשת אופנת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, יוצאתע בקמפיין טלוויזיוני לרגל השקת קולקציית סתיו – חורף 2007/8, בהשקעה של 2,200,000 מיליון דולר. הקמפיין הטלוויזיוני נערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית והקמפיין האינטרנטי הופק ע"י מקאן דיגיטל.

הקמפיין הטלוויזיוני שיהווה כקטלוג אופנה ישלב 4 סרטונים באורך של עד 20 שניות, כאשר בכל אחד מהם תוצג קטגוריה אופנתית אחרת שתחשוף את קולקציית חורף 2008 באמצעות טכניקה טלוויזיונית מיוחדת, באמצעותה הפרזנטורים של החברה, טל ואנה יוכפלו על גבי מסך הטלוויזיה.

 

הקטלוג, 2 מתוך הסרטונים, והקמפיין האינטרנטי צולמו בעולם הרכבת תוך שימוש במוטיבים אורבאניים והדגשת התנועתיות, הדינאמיות והאנרגיה הצעירה. בקמפיין האינטרנט הגולש יהווה גורם אקטיבי ויוזמן לעלות על "רכבת האופנה" של רנואר באמצעותה ייהנה מחוויית אופנה אינטראקטיבית ייחודית וראשונה מסוגה. הגולש יוכל לבחור על איזו רכבת לעלות מבין שלושת הרכבות שיצאו  מהרציף כאשר כל רכבת תציג סיפור שונה. בסיום ה"נסיעה" הגולש יוכל להדפיס שובר מתנה לרשת רנואר בצורת כרטיס רכבת ולהגיע איתו לחנות.


 

 

(30.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©