באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > שטראוס בקמפיין פרסום סלולרי

שטראוס בקמפיין פרסום סלולרי

חברת שטראוס יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי לחטיף דוריטוס בהיקף של 200 אלף ₪ באמצעות משרד הפרסום הסלולרי mobi...

שטראוס יוצאת השבוע בקמפיין פרסום סלולרי רחב היקף לחטיף דוריטוס. משרד הפרסום הסלולרי mobi ינהל את הקמפיין שהיקפו 200 אלף ₪ הקמפיין עולה, כחלק מקמפיין עולמי, אותו מובילה להקת Black Eyed Peas. הקמפיין יעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה.

 

לקראת הקמפיין הוקם אתר אינטרנט סלולרי בו ניתן להוריד בחינם תכנים סלולריים, רקעים, רינגטונים ועוד, והכל בעיצובים ובהשראת להקת ההיפ הופ Black Eyed Peas. בנוסף, יושק משחק סלולרי אינטראקטיבי יומי, במסגרתו יוגרלו בשלושת השבועות הראשונים מכשירי IPOD NANO 8 ג'יגה ובשבוע הרביעי יוגרלו  3 טלפונים ניידים מדגם נוקייה N95.


נוסף על הפעילות האינטראקטיבית, תושק מהדורה מיוחדת של דוריטוס עם תמונות להקת הBlack Eyed Peas. . את המהדורה ניתן יהיה להשיג לזמן מוגבל בלבד בנקודות המכירה!
פרטים נוספים באתר הרשמי של דוריטוס.

 

(09.10.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©