Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > Lee עולה עם קמפיין תדמיתי במיליון שקל

Lee עולה עם קמפיין תדמיתי במיליון שקל

הקמפיין תחת הסלוגן: "עשה היסטוריה משלך" עולה במקביל בכל אירופה וכולל תמונות וסיפורים שנשלחו ע"י קהל הגולשים ברשת...

מותג האופנה והג'ינס הבינלאומי Lee, עולה עם קמפיין חורף תדמיתי בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין עולה תחת הסלוגן 'עשה היסטוריה משלך" והוא מבוסס על פרסום תמונות וסיפורים מן החיים, שנשלחו ע"י ציבור הגולשים באינטרנט מכל העולם. הקמפיין בארץ כולל שילוט חוצות וקירות ענקיים ומודעות במגזינים.

הקמפיין מציג תמונות המעבירות סצנות מהחיים: מאבקים, הצלחות, כישלונות, חיים ומוות, שמחות, מלחמות, חברות ועוד. בין הסיפורים: משחק פינג-פונג באיסטנבול, בליעת אש ברחובות מילאנו, ריסוס כתובות גראפיטי על רכבות לונדון, ריקוד מתחת למגדל אייפל, תחרות שוקולד בטורקיה ואחרים.  

לדברי דורון מחלב, מנכ"ל וי.אף ישראל, יבואנית המותג: "הקמפיין נתפס בענף הפרסום העולמי כייחודי ביותר, בזכות המהות והעומק של התוכן הנשלט בלעדית ע"י קהל הגולשים. סביב הקמפיין נוצרה רשת גלובלית המקשרת אנשים מרשתות חברתיות ובלוגים אישיים. על אף שהסיפורים חובקים תרבויות שונות ונושאים מגוונים, נוצרה תחושת אחידות לפיה הסיפורים משלימים זה את זה ומתפתחים למשהו גדול יותר".

סיפורים ותמונות נוספות ניתן להמשיך ולהעלות באתר התחרות עד סוף ינואר 08', כאשר בפברואר יוכרז סיפור התמונה הטוב ביותר, ויזכה את בעליו בפרס של 50 אלף אירו.

 

 

(23.10.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©