באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > לראשונה - מותג חדש לדור ה - Y

לראשונה - מותג חדש לדור ה - Y

לראשונה בישראל, מותג אופנה חדש לדור ה-Y בקונספט ייחודי
TWENTYFOURSEVEN

השבוע יושק בישראל מותג אופנה חדש לנערות בדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש, תחת השם: TWENTYFOURSEVEN. המותג הוקם ע"י אלי ברקוביץ, יוסי ברוש וסרג' דרעי, מנהלי חברת רנואר, בהשקעה הנאמדת בכ-35 מיליון ₪.

TWENTYFOURSEVEN הינו מותג אופנה הנותן מענה שלם, מעדכן וחדשני מסביב לשעון, לסגנון החיים בדור ה-Y לאורך שעות היממה. One stop shop לכל מה שהלקוחה רוצה וצריכה, מחולצה ועד לגלוס.
 TWENTYFOURSEVEN הוא קונספט שמבטא אורח חיים המתאים לכל שעות היום ומתבטא בקולקציה ובשדות החנות: בוקר (day time), צהריים (nooning), לילה (after hours)  ושעת שינה (dream on).

הקולקציה רחבה וכוללת מגוון רחב של מוצרים המשתנים לעיתים תכופות. כמו כן ייערכו שינויים מתמידים במראה החנות, כגון: קירות, תאי הלבשה וחלונות ראווה, בקולקציה, באקססוריז וב-give away.
נותני השירות בחנות עברו הכשרה מקצועית, בתחום האופנה והסטיילינג, תוך התחברות והבנה של עולמות התוכן של דור ה-Y. השירות בחנויות יהיה מקצועי, מבין ומכבד.
 
החנויות הראשונות של TWENTYFOURSEVEN  ייפתחו באזורים ובמרכזי קניות מובילים בקרב הנערות תוך שימת דגש על פריים לוקשיין: רחוב שנקין בת"א, קניון ירושלים, קניון איילון ברמת גן, קניון הנגב בב"ש, קניון הזהב בראשון לציון, קניון אבנת בפ"ת, קניון קרית אונו, קניון בת ים, קניון מודיעין, קניון גירון באשקלון, קניון חיפה, קניון רחובות, ביג פולג וקניון השרון בנתניה, קניון סיטי ופאוור סנטר אשדוד ובעמק סנטר בעפולה.

עד סוף שנת 2007, ייפתחו 16 סניפים הפרושים על שטח של כ- 200 מ"ר. עד סוף שנת 2008 יהיו סה"כ כ- 30 סניפים ברחבי הארץ.

תהליך הקמת ובניית המותג

על מנת לבנות את המותג, נערכו בשנה וחצי האחרונות סיורי חנויות ברחבי העולם (אירופה, ארה"ב, יפן), נערכו מחקרים בתחום הרגלי הצריכה ואורח החיים בדור ה-Y ונערכו עשרות קבוצות מיקוד ומחקרים כמותיים.

לראשונה בישראל - הוקמה קבוצה "מלווה" של כ-15 נערות פאנל ועוד עשרות נערות באמצעות פורום אינטרנטי, אשר ליוו את תהליך בניית המותג וממשיכות ללוות אותו. מדובר בבנות בגילאי ,16-22 אשר ליוו את המותג מיום הקמתו והיו שותפות להחלטות כגון: בחירת הקולקציה, עיצוב החנויות, תמהיל המוצרים ועוד.

חברת המיתוג firma  נבחרה לבנות את אסטרטגיית המותג ביחד עם חברת TEENK, המתמחה בפתרונות שיווק לצעירים.
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R נבחר לבנות את האסטרטגיה הפרסומית של המותג.


(05.11.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©