באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > ובמקום הראשון: הגלויה של שלי

ובמקום הראשון: הגלויה של שלי

"הגלויה של שלי" זכתה במקום הראשון והשני בתחרות הגלויות הבינלאומית IFA...

חברת הפרסום "הגלויה של שלי" זכתה במקום הראשון והשני בקטגוריית מזון ומשקאות בתחרות הגלויות הבינלאומית של INTERNATIONAL FREE CARD AWARD) IFA), שנערכה השבוע בפריז.

 

במקום הראשון זכתה גלוית "אבסולוט ספרינג" בתוספת זרעי פרחים, ובמקום השני זכתה גלוית "תפוזינה" המתקפלת לאריזת משקה עם מגנט. בכל קטגוריה הגיעו לגמר שלוש גלויות. בנוסף, זכתה הגלויה של שלי במקום השני בקטגוריית "פרסום חברתי", עם גלוית "המוח" נגד שימוש בסמים שבוצעה בשיתוף עם גיתם BBDO. גלויה זו אף עלתה לגמר בפסטיבל קאן האחרון, בקטגוריית "שיווק בשטח".

זוכת המקום הראשון, הגלויה לוודקה אבסולוט, הופקה במתכונת של מעטפת זרעים אשר הכילה זרעי חמניות לזריעה באדנית או בגינה. בחזית  הופיעה מודעת ABSOLUT SPRING מתוך קמפיין האביב בביצוע משרד הפרסום TBWA ארה"ב, וצידה האחורי של הגלויה כלל הוראות זריעה, השקיה וטיפול בפרחי החמניות. הקמפיין עלה בחודש מאי 2007 בנקודות ההפצה של הגלויה של שלי ברחבי הארץ וזכה להצלחה מסחררת גם בישראל.

על המדיה המתפתחת ביותר - פרסום בגלויות


רק לפני כ - 20 שנה החלו בעולם לפרסם על גבי גלויות באופן מסחרי, ומאז התחום צומח וכובש לו מקום של כבוד בין אמצעי המדיה ה"ותיקים". כבר עתה, קשה למצוא בר, מסעדה או בית קפה באירופה ללא מעמד לגלויות, בארץ חולשת "הגלויה של שלי" על רוב המסעדות, הברים ובתי הקפה בערים הגדולות.

 

העיקרון העומד בבסיס המדיום הצעיר יחסית הוא פשוט: במקום "להתנפל" על הצרכן באמצעות פרסום פולשני, מדיום הגלויות פוגש את הלקוח במקום בו הוא נינוח, ואינו כופה את עצמו עליו. מטרת הגלויה היא ליצור אינטראקציה עם הלקוח, על ידי מתן ערך מוסף לפרסום הוויזואלי המסורתי: חוויה של מגע, תצורה, אינפורמציה, משחק או פעילות, עם קריאיטיב שעושה חשק לקחת, ולהכניס לכיס.

 

חברות בינלאומיות רבות גילו את הקסם שבמגע הישיר עם הלקוח באמצעות הגלויה. כך לדוגמא החליטה השנה חברת HP להקדיש חלק גדול מתקציב הפרסום שלה בברזיל לגלויות, חברות הקוסמטיקה הגדולות באירופה מבצעות השקות למוצרים חדשים באמצעות חברות הפרסום לגלויות, משרד התיירות היווני בחר השנה במדיה להוביל את קמפיין הפרסום שלו לצעירים בעולם (הקמפיין עלה גם בישראל) ובמזרח אירופה הוקמו בשנים האחרונות חברות פרסום לגלויות, שהכפילו ושילשו את מחזורי הפרסום שלהם בשנים בודדות.

על תחרות הפרסום של IFA

 

INTERNATIONAL FREECARD AWARD) IFA) הוא אגוד המאגד בתוכו עשרות חברות פרסום ע"ג גלויות מרחבי העולם. הארגון מקיים תחרות בינלאומית לפרסום בגלויות, והשנה השתתפו בה 24 חברות מרחבי העולם. התחרות של IFA (בו חברה גם "הגלויה של שלי") היא תחרות ייחודית, במסגרתה מוענקים פרסים על קריאיטיב יוצא דופן לגלויות. את התחרות פתח כנס בינלאומי בן שלושה ימים, בו התקיימו מפגשים ודיונים בנושא פיתוח המדיה, תוכניות עבודה, מיזמים משותפים ופעילות לקידום המדיה בעולם.



(07.11.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©