באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > Orange עולה בקמפיין קד"מ ואינטראקטיב

Orange עולה בקמפיין קד"מ ואינטראקטיב

Orange עולה בקמפיין קד"מ: ציורי מדרכות תלת-מימדיים תחת הסיסמא: Orange Way. בנוסף, תקיים החברה פעילות הפנינג במרכזי השירות והמכירה וחלוקת ערכות ציור ייחודיות...

Orange עולה עם קמפיין – orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה החוסכת ללקוח בחשבון החודשי ומעניקה לו הטבות סלולריות. לטובת הקמפיין גייסה החברה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית, הגורמת למתבונן לחשוב שמדובר באלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.


בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, יעלו מודעות פרסום בעיתונות בקונספט חדשני. הפרסומת פורצת את גבולות הטקסט ומשתלבת עם כתבות העיתון. באינטרנט - הקלקה על באנר orangeway תאפשר לגולשים "לרחף" ולצפות במבט על, על הדף המקוון ההופך לתמונת תלת מימד.

 

בנוסף, תקיים החברה פעילויות הכוללות מדבקות רצפה היוצרות אשליה תלת מימדית בדומה לציורי הרחוב, פעילות הפנינג במרכזי השירות והמכירה וחלוקת ערכות ציור ייחודיות.

 

מהלך orangeway ילווה בקמפיין טלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט החל מהיום ולמשך כ- 3 שבועות בעלות כוללת של כ- 5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

 

 

(10.02.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©