Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > חגיגות היובל לשופרסל

חגיגות היובל לשופרסל

רשת שופרסל הכריזה על פתיחת "חגיגות היובל לשופרסל", הפעילות תתמקד הן בפן המסחרי והשיווקי והן בתרומה לקהילה...

רפי ביסקר ושולם פישר, יו"רים משותפים ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל הודיעו היום על פתיחת "חגיגות היובל לשופרסל" והציגו לראשונה את הפעילות השיווקית של הרשת למהלך כל שנת 2008.
הפעילות תתמקד הן בפן המסחרי והשיווקי והן בתרומה לקהילה.


רפי ביסקר, יו"ר משותף שופרסל אמר היום: "אני שמח לפתוח היום את חגיגות היובל  לרשת שופרסל. שנת 2008 הינה שנה חגיגית במיוחד עבורנו, המשלבת את שנת ה- 60 למדינה עם שנת היובל של רשת שופרסל. ב- 28 לאוגוסט 1958 יצא לדרך החזון הקמעונאי הישראלי, כאשר נפתח הסניף הראשון של רשת שופרסל ברח' בן יהודה בת"א, שנקרא אז "שופרא-סל". לאורך השנים רשת שופרסל צמחה ועיצבה את מפת השוק הקמעונאי בישראל. כיום שופרסל הינה הרשת בעלת הפריסה הגדולה ביותר בארץ.


כיו"ר שופרסל, אני רואה חובה אישית לדאוג להצלחתה של הרשת  מבחינה כלכלית עבור שופרסל, עובדיה, ספקיה ובראש ובראשונה עבור לקוחותיה. שופרסל שמה לה למטרה לתת את השירות והמענה הטובים ביותר ואני סמוך ובטוח כי נמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

שולם פישר, יו"ר משותף שופרסל אמר היום: "אני גאה היום לפתוח את חגיגות ה- 50 של רשת  שופרסל. חגיגות היובל של הרשת עם חגיגות ה- 60 למדינה המתקיימות השנה מצביעות על ההיסטוריה של הרשת עם החזון של המדינה אשר צועדות יחדיו לאורך השנים הרבות".  

 
אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל אמר היום: "חזונה של רשת שופרסל, הרשת הקמעונאית המובילה בישראל, הוא להוביל את שוק הצריכה הפרטית בארץ ולהיות קשובה לרצון קהל הצרכנים. שופרסל דוגלת בתפיסת שירות מקיפה בשילוב עם חוויית קנייה ייחודית ומחירים אטרקטיביים ויוזמת מהלכים חדשניים למימוש אג'נדה של מובילות וראשוניות. על פי תפיסת הרשת, אנו פועלים תמיד במטרה להעניק ללקוח שירות ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על איכות המוצרים, המגוון והמחיר ללקוח".

 

מותגים בגרסת "רטרו"


במהלך חודש מאי 2008, בו חל יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל, תציע הרשת לראשונה מהדורות מיוחדות בגרסת "רטרו" של המותגים מהמובילים בתחומם בתעשיית המזון בישראל, אשר יסופקו בלעדית בשופרסל. שופרסל תשקיע בחודש הרטרו כ- 1 מיליון ₪.


במסגרת חגיגות הזהב השיקה החברה לוגו לציון 50 שנה של הרשת אשר מייצג את שנות פעילותה של הרשת מאז היווסדה, וילווה את כל הפרסומים בשנת 2008. יצויין כי חגיגות היובל ילוו בין היתר בקמפיין תדמיתי פרסומי בטלויזיה, בעיתונות ובנקודות המכירה, בהשקעה של 2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין יעלה במהלך חודש מרץ 2008.

 

(24.02.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©