Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > מיסטר זול משיקה

מיסטר זול משיקה

רשת השיווק מיסטר זול משיקה אתר בעלות של כ-300 אלף שקל. האתר מספק שירותי "קצב אישי" והנחות אישיות לגולשים...

רשת השיווק קו אופ ישראל השיקה השבוע אתר חדש למותג המרכזי של הרשת, "מיסטר זול". באתר ניתן למצוא מידע מפורט על 31 הסניפים הקיימים של מיסטר זול, בליווי תמונות ודרכים ליצירת קשר לכל סניף.

בנוסף, מציע האתר שירותיים ייחודים כמו: שירות קצב אישי במסגרתו ניתן לבצע הזמנות אישיות של בשר מכל הסוגים לפי העדפת הלקוח ועיתון רשת הכולל את המבצעים החמים והמעודכנים בכל סניפי מיסטר זול. העיתון, הניתן לצפייה והורדה באתר, מתעדכן בתדירות קבועה.

בנוסף כל גולש הנרשם לאתר יכול לקבל דיוור ישיר ובו עדכונים, מבצעים וקופונים למייל האישי בזמן קבוע. באתר מתעדכן קובץ ויזואלי של קופונים אותם הגולש יכול להוריד ולממש את ההנחה בסניף.

מהלך שיווקי נוסף של תוכן גולשים אשר ייצא לפועל בקרוב יכלול יצירת איזור מתכונים אליו יעלו הגולשים מתכונים, מהם ייבחרו מספר מתכונים שיזכו את הגולשים בפרסים.

מיסטר זול נמנית על רשת קו-אופ ישראל, המונה 40 סניפים לאחר עסקת רכישת רשת ממן מחסני מזון הפזורים ברחבי הארץ וסניף יצחקי בחדרה, רכישות שמדרגות את הרשת כרשת השלישית בגודלה בישראל עם מחזור מכירות של 1.1 מיליארד ₪ בשנת 2007.

האתר הוקם על ידי חברת הפרסום TBWA\DIGITAL המתפקדת כחברת הפרסום והאינטראקטיב של רשת קו אופ ישראל.

 

 

(28.02.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©