Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > קמפיין דני מזרחי

קמפיין דני מזרחי

הקמפיין בהשקעה של 150,000 דולר, כולל קטלוג יוקרתי שצולם במרוקו בכיכובה של המוזה הקבועה של מזרחי – גלית גוטמן...

מזרחי החליט השנה ראשונה לנטוש את הסטודיו הממוזג ולצלם את הקטלוג בחו"ל. צוות הפקה שמנה 17 איש, יצא לשבוע צילומים בכפרי הברברים במרוקו. התוצאה היא למעשה ספר מסע, המתפרש על גבי 84 עמודי כרומו, וכולל חוץ מצילומי האופנה, גם סדרת צילומים של הכפרים, השווקים והאנשים.      


הקטלוג יצורף במלואו למגזין "חתן כלה", המופץ ב-12,000 עותקים. בנוסף יופצו 10,000 קטלוגים בקרב לקוחות נבחרות של מזרחי. קמפיין המודעות יתפרסם בעיתונות נשים ובעיתונות המקצועית בתחום החתונות והאירועים.  


מזרחי, עמל בימים אלה על עיצוב הקולקציה שתוצג בתחרות "מלכת היופי של ישראל" 2008. זאת השנה החמישית בה הוא משמש כמלביש הרשמי של התחרות בה יציג השנה למלעלה מ-150 דגמים אותן ילבשו המועמדות על בימת הטקס, שישודר ב-27 במרץ בשידור חי בערוץ 10.   

 

 

(03.03.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©