Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > פינוק משיקה: מבחן הזיכרון המשפחתי

פינוק משיקה: מבחן הזיכרון המשפחתי

במסגרת הפעילות יוזמנו משפחות ישראליות לגלות למי יש את הזיכרון הטוב ביותר במשפחה. ההשקעה הכוללת במהלך: כ- 2 מליון ש"ח ₪...

מותג פינוק מבית יוניליוור, משיק קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הכותרת "זיכרון משפחתי" בהשקעה כוללת של כ- 2 מיליון ₪.

הפעילות תתקיים באתר מיוחד אליו יוזמנו משפחות ישראליות לבנות לעצמם ולמשפחתם מבחן זיכרון משפחתי באמצעותו יוכלו לשאול שאלות, להעלות תמונות ולספר סיפורים חוויתיים משותפים. המבחן  יופץ בין כל בני המשפחה, וכך כל  משפחה תמצא את אלוף הזיכרונות שלה.  

מבין המשפחות אשר ישתתפו בפעילות באתר, תבחר המשפחה בעלת הזיכרונות והסיפורים הכי מעניינים ומרגשים. המשפחה הנבחרת תזכה לחשיפה רחבה בכלי המדיה השונים ביניהם אינטרנט, עיתונות וטלוויזיה. משפחה שתשלח את המשחק לכמה שיותר אנשים תזכה בשמפו פינוק למשך שנה שלמה.

קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 למשך כשבועיים. בנוסף יתוקשר המהלך בקמפיין אינטרנט ובנקודות המכירה.

 

 

(04.03.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©