Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > כיצד הופכים אנונימי למפורסם?

כיצד הופכים אנונימי למפורסם?

תרגיל מעניין וראשון מסוגו שבוצע במגמת יחסי הציבור של עבודי קריאייטיב הוכיח: עם קצת יצירתיות, אפשר להפוך כל אדם למפורסם...

"ביחרו בן אדם אנונימי שקרוב אליכם: אמא, אבא, אח, חבר טוב. המטרה שלכם היא להכניס עליו כתבה לדפי העיתון עד סוף החודש". זו הייתה המשימה שניתנה לסטודנטים ליחסי ציבור בעבודי קריאייטיב. הסטודנטים במגמה הצליחו להפוך את קרובי המשפחה שלהם והחברים ללקוחות ולהפכם למפורסמים, אם באמצעות חשיפה אחת בתקשורת או יותר.

מהמפגש השני בלבד הפכה הכיתה מכיתה הלומדת מקצוע במבנה של הרצאות למשרד יחסי ציבור, ולצוות עבודה המתכנס לישיבות עבודה. כל סטודנט בחר לעצמו לקוח, דיווח על התפתחות הטיפול בתיק שלו ודן בפתרון בעיות או העלאת רעיונות לקידומו בתקשורת.

 

מירי בלבול בחרה בנדב נחתומי, הספר השכונתי שלה ביישוב רעות. "כשדיברתי עם נדב הבנתי שהוא רוצה שיתחילו להגיע אליו גם לקוחות מהיישובים האחרים בסביבה, ובעיקר ממודיעין", מספרת מירי. "הייתי צריכה לחשוב מה יגרום לעיתונאים ממודיעין לכתוב על הספר מרעות. נזכרתי שבקרוב מגיע יום האם, והחלטנו לארגן אירוע מיוחד לאמהות חד הוריות בקניון במודיעין, במהלכו נדב יעניק להן תספורות במחירים מוזלים". האירוע קיבל פרסום נרחב בכל המקומונים בעיר, ונדב הפך למיני-סלבריטי באיזור. בעקבות ההצלחה, קיבלה מירי הצעות לנהל קמפיינים דומים עבור עסקים נוספים באיזור.

רותי מדלעי בחרה בשותפתה לדירה – אלינור שרגאי שפתחה חברה לייעוץ ארגוני. "חשבתי איך לגרום לעיתונאים להתעניין באלינור. מישהי בכיתה הציעה חצי בצחוק שאלינור תלך לשוק הכרמל ותעניק ייעוץ ארגוני לבאסטיונרים שם. הרעיון דווקא מצא חן בעיני והלכתי עליו". כתוצאה מכך קיבלה אלינור חשיפה הן בעיתונות הכתובה והן באינטרנט. בימים אלו נקלטה רותי לעבודה במשרדי "לוטן תדמיות".

יונית דן בחרה בחברתה שרון קנור, מדריכת יוגה שרצתה לפתוח קורס יוגה לתינוקות. "נושא הבייבי יוגה כבר קיבל חשיפה נרחבת בעיתונים השונים, והיה צורך למצוא פן יצירתי שיכניס את שרון לדפי העיתון" מספרת יונית. "לכן בחרתי להגדיר קהל יעד מיוחד– סבתות, ולהזמין אותן לעשות בייבי-יוגה במקום בייבי-סיטר". מרגע שהגדירה יונית את קהל היעד החדש, החלה התעניינות בקרב העיתונאים, ויונית סגרה כתבות במגזינים הפונים לקהל היעד של חברתה כמו "מנטה" ו"קלאב 50". נאוה עינבר, מרצה במגמת יחסי הציבור של עבודי קריאייטיב, התרשמה מפועלה של יונית והזמינה אותה להשתלב במשרדה.

הסטודנטים ביצעו את הפרוייקט בהנחייתו של יובל אורלי, יועץ תקשורת במשרדי מורל צור תקשורת, ובליווייה של גת וייס – ראש מגמת יחסי ציבור בעבודי קריאייטיב.

 

(26.03.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©