Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > המשביר לצרכן בקמפיין לרגל חג הפסח

המשביר לצרכן בקמפיין לרגל חג הפסח

רשת המשביר לצרכן יוצאת השבוע במסע פרסום רחב לרגל חג הפסח, בהשקעה כוללת הנאמדת ב-5 מיליון ₪...

הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום מקאן מתחלק לשלושה שלבים: הראשון יהווה קמפיין תדמיתי בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של הרשת סנדי בר. שני הקמפיינים הנוספים יתקשרו את מגוון המבצעים שעורכת הרשת לחג הפסח, בכל המחלקות בהן היא מתמחה.

המבצע הבולט במסגרת הקמפיין: 50% הנחה על בשמים מובילים שבמבצע+ 5% נוספים לחברי מועדון, ייחשף ראשון ולאחריו תצא הרשת בגל מבצעים הכוללים את מחלקת כלי הבית, טקסטיל, אופנה, הלבשה תחתונה, בגדי ים, קוסמטיקה, איפור ועוד.

 

הקמפיין כולל 3 סרטוני טלוויזיה שונים שישודרו בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוסיקה והערוץ הרוסי, שלטי חוצות בפריסה ארצית, קמפיין בבתי הקולנוע, אינסרט עם השף ניר צוק ואינסרט קוסמטיקה, שילוט מקיף בקניונים כולל באנרים, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב בכל סניפי הרשת. 


 

 

 

(30.03.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©