באתר
במדריך
ראשי > אירועים > Obra De Arte

Obra De Arte

EXP משיקה את Obra De Arte - מופע המבוסס על אלמנט ויזואלי טכנולוגי שמורכב מסיבים אופטיים מוארים...

הפקה: EXP

 

דמיינו מפגש פסגה חד פעמי בין יוצרי "דה לה-גוורדיה" הספרדים, לבין קאסט שחקני "התיאטרון השחור", תכניסו אותם לתוך חדר מראות מסתובב, מלווה בהבזקים של אורות זרחניים, נדלקים וכבים בזה אחר זה, אור הופך לחושך וחושך לאור, מטח צבעים עוטף אותך, כשסאונד משחק- וידאו נשמע ברקע. 

"Obra De Arte" -"יצירת אמנות" בספרדית – Follow The Light,  הינו מופע שמספר על הקשר האנושי והבלתי נמנע בין אור לחושך.

בתחילתו של המופע, נכנס הקהל לתיבה שחורה, חשוכה ומסתורית, בלי לדעת או להבין לאן הוא נכנס ומה עומד להתרחש. המופע, שכולו בעמידה, מתרחש סביב הקהל, על ארבעת פאות התיבה, חושף לסירוגין 9 רקדנים, אקרובטים ואומנים נוספים.  


המופע מבוסס על אלמנט ויזואלי טכנולוגי שמורכב מסיבים אופטיים מוארים, המקבלים משמעויות שונות במהלך המופע, ומקיימים אינטראקציה תמידית עם צוות הרקדנים. בכל רגע נתון מפתיעה ההתרחשות התיאטרלית מכיוון אחר ומשלבת מדיומים אומנותיים שונים –סאונד, תאורה, קרקס, וידאו ארט, משחק, אקרובאלאנס, מחול ועוד. הקהל, נחשף לטלטלה רגשית מפעימה וחוויה ויזואלית מלאת השראה, על טהרת האור, החושך ומה שביניהם.   


אייל נאור, הבעלים ומנכ"ל חברת ההפקות EXP עומד בימים אלה על סף הגשמת חלום של שנים: יצירת מופע חדש וייחודי העונה לשם "אוברה דה ארטה". הקונספט השיווקי של האירוע הוא חדשני: מדובר באירוע שמהווה את "בריף מיליון הדולר", לפיו חברות גדולות במשק יוכלו לשווק אירוע יוקרתי, ייחודי ומעניין עבור לקוחותיהם, בתקציב סביר.

חברת ההפקות EXP מפיקה את האירוע עבור החברות. במשך חודש שלם במהלך הקיץ יזכו החברות שירכשו את האירוע להעניק אותו ללקוחותיהם.


אייל נאור: "כאחד שמלווה את תחום קידום המכירות והאירועים למעלה מעשור, הבריף האולטימטיבי שאני מקבל מהלקוחות מסתכם בשני דברים: כולם רוצים אירוע שאף אחד עוד לא ראה, אבל בתקציב מוגבל. עלה לי הרעיון לייצר פלטפורמה אחת שתעמוד חודש שלם, תהיה קריאטיבית, ייחודית ושיווקית. זה מסוג האירועים שאפשר למתג, לשייך ולהעביר בהם תוכן שיווקי במינון סביר. הבידול האמיתי הוא בכך שרק חברה אחת מכל תחום תוכל להזמין את הקהל שלה.

"על פי הגישה השיווקית הזאת, לדוגמא, סלקום פלאפון ואורנג' יתחרו ביניהם, על בסיס כל הקודם זוכה, כך שרק אחד מהם יזכה לשווק את האירוע החדשני ללקוחותיו. בשיטה זו נוצרת תחרות בין המותגים".

נכון לרגע זה, ארבע חברות גדולות הזמינו את האירוע.         

 

 

(09.04.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©