Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > נפתחת ההרשמה ל-Globes Awards

נפתחת ההרשמה ל-Globes Awards

ראשי ה-Globes Awards, יאפשרו גם השנה לסוכנויות קד"מ ישראליות להגיש מועמדות ולהתחרות ישירות בתחרות העולמית. את התחרות מייצגת זו השנה העשירית מערכת פורום שיווק...

"בעשור האחרון, מספר רב של סוכנויות קד"מ בישראל קיבלו הכרה בינלאומית וזכו בפרסי גלובס אוורדס עולמיים, בזכות פעילויות קידום המכירות הקריאטיביות והמוצלחות שניהלו", אומר מייק דה סילבה, המשמש כיו"ר הארגון העולמי לסוכנויות קידום מכירות (ה-MAA), המארגנת את תחרות הקד"מ הבינלאומית. "גם השנה נאפשר לסוכנויות קד"מ מישראל להגיש קמפיינים ישירות לגמר העולמי".

ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על ידי הארגון האמריקאי של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב- 16 קטגוריות וביניהן: הקמפיין הרב שיטתי הטוב ביותר, הקמפיין הטוב ביותר למטרות צדקה, והקמפיין הטוב ביותר שבוצע בתקציב נמוך במיוחד.

בשנים האחרונות זוכות סוכנויות קד"מ ישראליות במדליות רבות בתחרות, ובכללן פרסי ה-GLOBE היוקרתיים הניתנים לקמפיינים יוצאי דופן באיכותם שהוענקו, בין השאר, לפרומרקט , טרגט מרקט ולפאזה הפקות .

בשנה שעברה, זכו ארבעה קמפיינים ישראליים בציונים לשבח בקטגוריות שלהם מבין מאות קמפיינים לקידום מכירות מכל העולם, שהתחרו במסגרת התחרות.

טרגט מרקט קיבלה שני ציונים לשבח על שתי פעילויות שביצעה: תחרות אלוף הכדורגל של קורנפלקס תלמה שהתמודד בקטגוריית הקונספט והרעיון הטובים ביותר, וקמפיין Motorola Urban Music שהתמודד בקטגוריית המהלך ארוך הטווח הטוב ביותר.

מומנטום קיבלה ציון לשבח בקטגוריית הפעילות הטובה ביותר למען הקהילה על פרויקט 'זרעים של תקווה' שביצעה לאחר מלחמת לבנון השנייה. לעומק התודעה קיבלה את הצל"ש שלה בקטגוריית הקמפיין הטוב ביותר שבוצע במסגרת תקציב נמוך על פרויקט קונדום הענק של דורקס, במסגרתו נבנה מודל ענק של קונדום שבתוכו היו כלואים שחקנים-זירעונים.

את תחרות ה-Globes Awards מייצגת בישראל, זו השנה העשירית, מערכת פורום שיווק .

 

 

(20.05.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©