Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > קמפיין אינטראקטיבי לגיוס תרומות

קמפיין אינטראקטיבי לגיוס תרומות

חברת arc אינטראקטיב, עולה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי עבור עמותת "ילדים של החיים", שמטרתו גיוס תרומות עבור טיפולים לילדים החולים במחלות נדירות...

הקמפיין האינטראקטיבי, פרו-בונו מטעם arc ובשיתוף אתרי האינטרנט המובילים, מזמין את הגולשים לצייר חיוך לילדים ומפנה את הגולשים למיני סייט של עמותת ילדים של החיים אשר באמצעותו ניתן להעביר תרומה עבור הילדים, כדי "לתת להם סיבה לחייך".

ליוזמה המיוחדת של arc נרתמו אתרי אינטרנט המובילים, ביניהם  ynet, תפוז, גלובס, דה מרקר, MSN, וואלה, כאשר ניתן לתרום דרך האינטרנט והסלולאר.

תימור גורדון, מנכ"ל arc  אינטראקטיב: "אין דבר יותר משמח מלראות ילדים מחייכים, ואם אנו כחברה נצליח לעלות חיוך על פניהם של ילדי עמותת ילדים של החיים, הרי שהרווחנו מצווה גדולה כבני אדם וכחברה".

עמותת "ילדים של החיים" הוקמה בשנת 2001 על ידי מתנדבים צעירים במטרה לשפר את איכותי חייהם של ילדים החולים במחלות נדירות, אשר אינם זוכים ברוב המקרים לתמיכה רפואית וכלכלית מלאה מהמוסדות הרשמיים של מדינת ישראל.  
העמותה מעוניינת להעניק לילדים החולים במחלות נדירות הקלה משמעותית ולתת להם ולמשפחות מעוטות היכולת עזרה ולהחזיר להם קצת מהילדות.

הקריאיטיב לקמפיין


(12.06.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©