Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > שטראוס מציגה: Magnum Factory Bar

שטראוס מציגה: Magnum Factory Bar

גלידת שטראוס חושפת את המהלך השיווקי המרכזי של Magnum ל-2008 ומשיקה קונספט שיווקי חוויתי למותג הבינלאומי בהפקת טרגט מרקט: Magnum Factory Bar...

הפקה: טרגט מרקט

 

בר Magnum הגדול בעולם: כניסה לעולמות היצירה של Magnum בעיצוב מעורר השראה שיאפשר לקהל הרחב חוויה סנסורית ובלתי נשכחת לעולם היצירה של המותג האיכותי והיוקרתי למשך שבועיים וחצי בלבד.
 

את Magnum Factory bar מפיקה חברת טרגט מרקט. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ובקמפיין אינטרנט. השנה בעקבות השקת סדרת Magnum desire, בעלת התוספים הגדולים ושילובי הרכיבים והריפלים בתוך הגלידה, הדגש בפעילות החווייתית יהיה על הרכיבים של הגלידה בהלימה עם ערכי המותג - איכות ויוקרה.

 

הביקור יאפשר לחוות את סיפור המותג דרך חווייה מולטי-סנסורית ייחודית ושונה וליהנות משלגוני Magnum ייחודיים וחדשניים במגוון טעמים בבחירה אישית, בניצוחו של השף קונדיטור של פוד ארט, ענר צלאל. שלגוני ה-Magnum יוכנו במקום לעיני המבקרים, בטעמים ושילובים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, כמו: מיני מגנום קפה בציפוי שוקולד חלב עם פרוסות שקדים קלויים, מיני מגנום בציפוי שוקולד לבן, שערות קדאיף ומי ורדים, ציפוי של שברי פקאן מסוכר, קוקוס קלוי ושברי שוקולד לבן, שערות חלווה ופיסטוקים ועוד. מוצרי המיני מגנום הייחודיים יימכרו במחיר של 7 ₪ בלבד ליחידה.
 

במקום 400 מ"ר של עיצוב ייחודי, מולטי מדיה, בר magnum ענק, ומוצרים חדשניים שיוצגו וימכרו רק במקום ולתקופה מוגבלת זאת. ב- Magnum factory store ימכרו פריטים בהשראת עולמות היצירה של המותג כגון, מגוון מוצרי שוקולד יחודיים, סינרים מעוצבים, מחברות ופריטי עיצוב מקולקציה ייחודית של רשת GOLF & CO. הקולקציה החדשה המושקת במקום נקראת - living passion פריטי עיצוב לבית, למטבח ולאירוח. הקולקציה מאופיינת במוטיבים בהשראה אפריקאית המתורגמים לשפה מודרנית ונקייה. הצבעים השולטים הם צבעים של חול, ענבר וקאמל עם מעט שחור ואדום עז.
 
על הפעילות השיווקית ל- MAGNUM בשנה שעברה

 

קונספט פעילות התמיכה של  Magnum concept store היווה פריצת דרך שיווקית בכך שהוא יצר חוויה ושיחה לא רק ברמת המוצר אלא ובעיקר ברמת ערכי המותג שבאו לידי ביטוי בחוויה חד פעמית (Pop-up store) של אסתטיקה, יוקרה, וחווית שוקולד עשירה. החנות, הראשונה מסוגה בעולם למותג, היוותה פלטפורמה שיווקית אשר יצרה קמפיין  עוצמתי שיצר באז תקשורתי ושיחה חיובית על המותג וגם היווה עליית מדרגה שיווקית. הפעילות זכתה ב- Best Practice לשנת 2007 עבור מותג Magnum בחברת Unilever העולמית.

 

ב-2007 הגיעו אל המגנום סטור מעל ל-50 אלף איש. הסקרים הראו קישור גבוה של 98% בין החנות למותג. המודעות של הציבור לחנות הייתה גבוהה מאד ושנת 2007 סיכמה גידול של יותר מ - 30% במכירות של המגנום.

 

MAGNUM Factory Bar – יפתח לקהל הרחב לתקופה מוגבלת של כשבועיים וחצי בלבד בין התאריכים 2008\7\6  ועד ה – 2008\7\22 א' – ד' 01:00 – 16:00, ה' 02:00- 16:00 יום ו' 16:00 – 10:00 ומוצ"ש מצאת השבת עד 02:00 בנמל תל אביב (האנגר מועדון 24 לשעבר). הכניסה למקום ללא תשלום וללא הגבלת גילאים.

 

 

 

 

(06.07.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©