Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > הדיה חוזרת לבית הספר

הדיה חוזרת לבית הספר

במסגרת היערכותה למכירות הענק של מוצרי חזרה לבית הספר ייצרה חברת הדיה המתמחה בפרסום בנקודות המכירה ילקוטים בגודל 2 מטר וכלי כתיבה באורך מטר וחצי כל אחד...

בימים אלה השיקה חברת הדיה המתמחה בפרסום בנקודות המכירה אלמנטים תלת מימדיים ענקיים המיועדים להעצמת חווית הקניה ברשתות השיווק המוכרות מוצרי חזרה לבית הספר. מגוון האלמנטים כולל תיק גב ענק בגובה 2 מטר וברוחב מטר וחצי, עיפרון, עט ומכחולים ססגוניים באורך מטר וחצי ובהיקף 60 ס"מ כל אחד. האמצעים עוצבו על ידי מחלקת הקריאייטיב של "הדיה" ויוצרו באיטליה במעבדת ניפוח PVC מיוחדת שהשתמשה בהטבעות שהוזמנו על פי שרטוטים שנשלחו מהארץ.

שוק המוצרים לקראת החזרה לבית הספר הפך בשנים האחרונות למכרה זהב מבוקש מתמיד עבור המשווקים ובאופן טבעי גרם לגידול מאסיבי בנתחי הפרסום השונים. שוק החזרה לבית הספר מקיף למעלה ממיליון תלמידים בגילאי 6-18 ומוערך בלמעלה מחצי מיליארד שקל. רק השנה, לדוגמה, יעלו כ-120 אלף ילדים לכיתה א' והוריהם יוציאו 700-300 שקל בממוצע לילד. על פי נתוני השנה שעברה, כ-80% מהקניות מתבצעות בדרך כלל בחודש אוגוסט, עם סיום הקייטנות. חוץ מהרשתות הגדולות פועלות בענף כ-2,000 נקודות מכירה, שרוכשות את המוצרים בירידי יבואנים שנערכים לאחר חג הפסח.

הרשתות הגדולות משקיעות מדי שנה מיליוני דולרים בפרסום ATL ובפרסום בנקודות המכירה על מנת להגדיל את נתח השוק שלהן ולנגוס בנתח שוק המתחרות. עופר גל, מנכ"ל הדיה העריך כי השנה עתיד להכפיל את עצמו היקף הפרסום בנקודות המכירה לקראת החזרה לבית הספר ולהגיע לשלושה מיליון ₪: "המשווקים והמפרסמים החלו להטמיע את העובדה כי 80% מהחלטות הקניה מתבצעות בנקודת המכירה. עובדה זו מביאה אותם להגדיל את חלקו של הפרסום בנקודות המכירה מתוך עוגת הפרסום השלימה. בכל שנה מתפקידנו להעלות את רף היצירתיות ולהציג בפני לקוחותינו פתרונות יוצאי דופן שימשכו את תשומת ליבו של הקונה ויטוו את החלטת הקניה לטובת המוצרים שהובלטו בנקודות המכירה באמצעים שונים ויעלו באופן כללי את כל המכירות ע"י חיבור לאווירה ולחוויה. השנה השקנו ליין מוצרים תלת מימדיים ענק שכבר נחטף על ידי הקמעונאים והביקוש רב על ההיצע".

 

 

(31.07.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©