Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > Refresh של אדם שוב קיבלה את תקציב האינטרנט של מטה רון חולדאי

Refresh של אדם שוב קיבלה את תקציב האינטרנט של מטה רון חולדאי

הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות בחודש נובמבר 2008 עומדות בסימן דומיננטיות האינטרנט בזירות הפעולה של המועמדים. חברת Refresh של אדם שוב קיבלה את תקציב האינטרנט של מטה רון חולדאי לבחירות המקומיות...

חברת האינטרנט שהקים אדם שוב זכתה בתקציב האינטרנט של ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי וסיעתו "תל אביב1" לקראת הבחירות שיתקיימו בחודש נובמבר 2008.  

במטה חולדאי החליטו בשנה זו להקדיש חלק משמעותי מתקציב הבחירות לפעילות ברשת בשל ההבנה כי העיר תל אביב אינטרנטית מאוד וחלק ניכר מהפעילות הפוליטית יאורגן בה דרך האינטרנט.

עתה, עם חתימת החוזה בין הצדדים, ינהל מטה חולדאי באמצעות Refresh פעילות ענפה ברשת ובתוכה: סיוע לראש העיר בניהול התקשורת מול תושבים ברשתות החברתיות Facebook ודה מרקר קפה, הקמת ערוץ טלויזיה אינטרנטי של חולדאי וסיעתו ב-YouTube, והקמה וניהול של פלטפורמת הבלוג של חולדאי שתעלה בקרוב בכתובת:tlv1.co.il.

Refresh, בבעלות אדם שוב הוקמה לפני מספר חודשים אך למרות שהחברה צעירה היא גייסה לקוחות מקרב החברות והארגונים גדולים במשק הישראלי. בין לקוחותיה ניתן למנות את: בית ההשקעות מגדל שוקי הון, רשת סטימצקי, קבוצת דפי זהב, יורוקום נוקיה ושירות הביטחון הכללי.

 

החברה עוסקת בהקמת בלוגים, קהילות ורשתות חברתיות, יצירת אסטרטגיות פעולה שיווקיות ברשת וביישומן, והקמת זירות תוכן אינטרנטיות שמשרתות מטרות שיווקיות.

אדם שוב שימש בעבר במגוון תפקידים בכירים בכלי תקשורת ישראלים ובתפקידו האחרון היה ממייסדי TheMarker Café הרשת החברתית האינטרנטית של דה מרקר

 

האינטרנט – כלי מרכזי בבחירות בישראל

הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות בחודש נובמבר 2008 עומדות בסימן דומיננטיות האינטרנט בזירות הפעולה של המועמדים. יותר ויותר מועמדים מובילים משתמשים ברשת ככלי אפקטיבי להגעה לקהל הבוחרים שלהם, לניהול התקשורת מול פעיליהם ולביצוע פעולות הסברה בזמן אמת ובעלויות מאופקות.

באמריקה זה כבר קרה ובגדול במערכת הבחירות הנוכחית לנשיאות ארצות הברית. פרשנים בארה"ב הרבו להזכיר את השימוש שעושה המועמד ברק אובאמה בכלים אינטרנטיים במסגרת מסע הבחירות שלו וחלקם אף טענו שהשימוש המקצועי של מטהו באינטרנט יצר לו יתרון משמעותי מול מתחריו.

אין ספק שבבחירות המתקרבות לראשות הממשלה ולכנסת לאחר עידן אהוד אולמרט נראה גם אצלנו שיא של שימוש בכלים אינטרנטיים ובהם: בלוגים, רשתות חברתיות, קהילות ושאר זירות תוכן גולשים.


 

 

(14.08.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©