באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > שבוע הסיום של קוקה קולה ויליג'
___-____-2
___-____-3

שבוע הסיום של קוקה קולה ויליג'

מאות בני נוער חגגו השנה את החופש הגדול שלהם בקוקה קולה ויליג' הפרויקט החדש של חברת קוקה קולה בהפקת פרומרקט...

הפקה: קבוצת פרומרקט

 

בכל שנה משקיעה חברת קוקה קולה מחשבה רבה בפרויקט קיץ שיטריף את הצעירים בישראל. השנה השקיעה החברה 20 מיליון שקל בקונספט חדש שלא היה קיים עד כה בישראל והחליפה את הפורמט המוכר והידוע של כפר המוסיקה באלטרנטיבת קיץ אטרקטיבית ושונה לחלוטין - כפר נופש בחוף אכזיב, לצעירים בלבד, המציע אטרקציות מגוונות סביב השעון.

במסגרת הפרויקט "קוקה קולה ויליג'" מתקיימים 11 מחזורים בני שלושה ימים הכוללים בתוכם לינה, ארוחות ושלל פעילויות מבוקר עד לילה. הויליג' צפוי לארח עד סוף הפרויקט בסוף חודש אוגוסט אלפי בני נוער.
 

האטרקציות – אין רגע של מנוחה

 

בכפר הנופש המיועד לבני נוער בגילאי 15-18 הכל כולל הכל: אטרקציות מים וחוף, בריכה, לינה וארוחות, מתחמים של חברת I DIGITAL ובו מחשבים המאפשרים התחברות למכשירי ה - I POD שלהם, מחשבים אינטרנטיים עם תקשורת אינטרנטית פתוחה, המאפשרים לבני הנוער ליצור קשר עם החברים מחוץ לכפר ולעדכן אותם על המתרחש בויליג', מתחם מולטימדיה ובו Sony Playstation, מתחם קולנוע, מופעי סטנד אפ ומסיבות עד אור הבוקר, בעצם כל מה שבני נוער יכולים לבקש במקום אחד.

אתר האינטרנט של הויליג' – לספר לכולם מה באמת קורה שם

 

האתר מציע לגולשים סיור וירטואלי במתחם הויליג', מערכת בלוגים של תפוז בה יכולים בני הנוער לחלוק חוויות עם החברים ולעדכן על המתרחש. עוד באתר ניתן למצוא קטעי וידאו ואלבומי תמונות אותם מעלים בני הנוער בויליג'. בנוסף מאפשר האתר לכל הסקרנים הצצה ב - live למתרחש בויליג' בכל רגע נתון.
 

את הפרויקט הפועל בימים אילו בחוף אכזיב, מפיקה חברת פרומרקט. פרומרקט הפיקה בעבור קוקה קולה לאורך השנים את כפר המוסיקה בניצנים את קוקה קולה live בחיפה ב – 2006 ועוד עשרות פרויקטים.

קוקה קולה ויליג' יפעל עד השבוע האחרון של אוגוסט וצפוי להריץ 11 מחזורים של בני נוער מכל רחבי הארץ.

 

 

(21.08.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©