Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > מיוחד: קמפיין דינמי - צייר לי תקווה

מיוחד: קמפיין דינמי - צייר לי תקווה

הקמפיין הדינמי - "צייר לי תקווה" לשחרורו של גלעד שליט נערך החודש ביוזמתו של עפר אלוני. הקמפיין הדינמי זוהי שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד...

החודש נערך קמפיין דינמי –צייר לי תקווה לשחרורו של גלעד שליט. באי הכנס קיבלו מכחול וצבע ויצרו יחד את התקווה ע"י שלל צבעי הזריחה...הרעיון של הקמפיין הדינמי היה להציג שני מצבים, לפני השבי – הבדידות שיוצרת חשכה, ואחרי – החיבור החברתי היוצר זריחה.

 

לדברי הוגה הרעיון, עפר אלוני, רק שיתוף פעולה עשוי להביא לשחרורו של גלעד שהרי ההגדרה של ההצלחה שווה לסך המאמצים המשותפים, לבד האדם יכול לשרוד וההצלחה היא רק ביחד, כפי שהטיב להגדיר זאת החכם באדם שלמה המלך "בתחבולות תעשה לך מלחמה ותשועה ברוב יועץ" . 

על הקמפיין הדינמי


הדרך: אם ניתן לכל אדם לבטא את ייחודו התורמת והמשתלבת עם הכלל, נוכיח לו שהוא רצוי ואף חיוני לפסיפס החברתי המקיף אותנו בחיי השעה. מטרתנו ליצור גירוי לאינטליגנציה הרגשית שע"פ מחקרים עשויה לבנות בגרות שתשלב את האדם עם סביבתו. שיטת הקמפיין הדינמי מתאימה לכל מקום שיש בו כינוס של אנשים כגון: בחירות, השקות, שיווק, תערוכות, ואפילו לאירוע אישי כגון חתונה.  


מבוא  לשיטת הקמפיין הדינמי
: הקמפיין הדינמי היא שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד. הרעיון נשען על מספר עובדות: א. כל משתתף יש לו חלק ביצירה ב. כשמשתתף בקמפיין הדינמי יוצר, הוא בעצם מטמיע מעצמו על גבי היצירה ולכן הוא קשור למסר ג. כיום אנחנו חשופים לכ-17 אלף מסרים פרסומיים ביום(!) ולכן העשיה בקמפיין הדינמי, נותנת משנה תוקף ליצירתיות ד. המשתתף יחפש את החלק היצירתי שלו על גבי הקמפיין לאורך זמן ממושך דבר זה יקשור אותו ביתר שאת למסר ה. נוצרת יצירה משותפת בעלת ערך אמנותי להבדיל ממהלך פלקטי שנזרק לאחר זמן ו. הגדרת הקידמה-הציויליזציה נשענת על סך המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות ז. אורך חיי המדף של מהלך פלקטי כשבועיים ושל הקמפיין הדינמי לנצח...ולכן ניתן למצוא יצירות של הקמפיין הדינמי במשרדי העיתון גלובס, לע"מ, משרד התיירות ואריסון...  


הטכניקה של הקמפיין הדינמי
: גודל הקמפיין הדינמי  (גם בגודל שלט חוצות) מודפס על בד קנוואס. הדרך של ה"קמפיין הדינמי" היא שיתוף של  קבוצת אנשים הנרתמים לחזון משותף. כל משתתף מקבל הדרכה דינמית , מכחול וצבע, שבעזרתו הם מביע את ייחודו כחלק מהכלל ואת הרצון המשותף. בסופו של יום נחשפת יצירה משותפות שאף גאון מתבודד לא יכול להתחרות אתה...


קמפיין דינמי גם באינטרנט: שיטת הקמפיין הדינמי זכתה לייצג את מדינת ישראל בפסגת המידע העולמית של האו"ם wasis בזכות כמות ההקלקות על הבאנר שלה, כ-18 אחוז ביחס ל0.03 אחוז הממוצע העולמי. www.dc4u.net

 

תגובות גולשים לקמפיין צייר לי תקווה

צילומי המשתתפים ברגע יצירתי מרגש      
קטעי עתונות

סטיסטיקה

תנאי השימוש בשיטת הקמפיין הדינאמי

דעתו של סבר פלוצקר 


הקמפיין הדינמי - השיטה החברתית תרבותית שיווקית הופקה עד היום : בחברות מסחריות ישראליות בסין, בארה"ב בכנס המדיה השנתית, משרד רה"מ בכנס העיתונות הזרה,  משרד האוצר, משרד החוץ, משרד התמ"ת, משרד התקשורת, משרד הרווחה, מכון היצוא, עיריית בית שמש, אוניברסיטאות חיפה והבינתחומי הרצליה, תגלית,  לבנק הפועלים, למאה המשפיעים של דה מארקר, לעיתון גלובס, מעריב, לאופנועי קוואסקי, לחברת hp, כנס רופאים של התאגיד השוויצרי-  ROCH, ועידת נדל"ן שנתית, השקת משרדי רמפ"ל, קניון עזריאלי




(30.10.08)
_____-____-____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©