Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > Who's Who > נפתלי יחילצ'וק - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

נפתלי יחילצ'וק - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג, טרגט מרקט

שם: נפתלי יחילצ'וק
הגדרה: כל התשובות נכונות
גיל: 36
מצב משפחתי: נשוי + 2
תפקיד: סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג
מקום מגורים: גבעתיים
הפרויקט המשמעותי ביותר שעשיתי: מהלכי השיווק של מותג מגנום ב- 3 שנים האחרונות: החל מתערוכת  Magnum Open Art,
דרך חנות הקונספט Magnum Store ועד Magnum Factory Bar – מהלכים שיצרו BUZZ עצום בארץ (ואף בעולם עם זכיות בינלאומיות)  והיוו פלטפורמה חדשנית לתקשורת שיווקית. מטה מגנום העולמי (יוניליוור) הגיע במיוחד לארץ בשביל להכיר וללמוד מאיתנו על המהלכים.
השלבים המשמעותים בקריירה: 1995 – תחילת קריירה בחברת 'גולדמדיה'; 2000 - פתיחת חברת הקד"מ 'יאללה';  2003 - הזכייה הראשונה בגלובס אוורדס העולמי; 2005 - המעבר לטרגט מרקט והזכייה בקמפיין השנה עם "כחול עולה"; 2005 ועד היום - המהלכים השיווקים המשמעותיים שאנחנו עושים בטרגט מרקט.
הרגע ששינה את חיי: הנחיתה על הירח. פתאום קלטתי שארמסטרונג זה לא רק ג'אז.
המוטו שלי: אנחנו במקצוע הכי כיפי בעולם – תיהנו
החלום שלי: להמשיך לחלום

 

 

(04.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©