באתר
במדריך
ראשי > Who's Who > גדי דקל - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

גדי דקל - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

מנכ"ל קבוצת מיתוס

שם: גדי דקל
גיל: 42
מצב משפחתי: נשוי + 2
תפקיד: מנכ"ל קבוצת מיתוס
מקום מגורים: הוד השרון
הפרויקט המשמעותי ביותר שעשית: הפקת מסע אירועי החסויות של מפעל הפיס בשנת 2007. מסע שהווה קמפיין קד"מ ענק שהתפרס על כל הארץ והופק באירועים המרכזיים: טעם העיר, עיר הבירה, פסטיבל כרמיאל, פסטיבל עכו, ימי הסטודנט, פסטיבל הבירה חיפה, חוצות היוצר ירושלים ועוד הפקה מורכבת ביותר עשירה בתוכן, אומנים ואמצעי מולטימדיה וצוות ענק של דיילים/ות.
השלבים המשמעותיים בקריירה: הפרישה מדיירקט ליין, הקמת מיתוס בשנת 1995, הפרדה מסטודיו שובל ב 2006, רארגון מחדש בחברה והובלתה כחברת קונספט המתמקדת בשלושה תחומים בלבד, ובלקוחות אסטרטגיים מובילים. שמירה על מעמדה של קבוצת מיתוס והיותה אחת מהחברות הוותיקות והיציבות בענף.
הרגע ששינה את חייך: לא קשור לעבודה... כשהילדים שלי נולדו!  אין ספק שהדבר משנה פאזה בחיים ומכניס את האתגרים המקצועיים למסגרת אמיתית ואחרת! מתוך אנרגיות מחודשות.
המוטו שלך: שמירה על חברה מובילה כאשר ערך המקצוענות מוביל יחד עם ערך תרבות הארגון והיכולת לפתח מערכות יחסים וקשרים הדוקים עם הלקוחות והספקים.
החלום שלך: להמשיך וליהנות מהעשייה ולשמור את קבוצת מיתוס כחברה מובילה, מהפכנית וייחודית!

 

 

(04.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©