Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > Who's Who > אורי יהל -לויכטר - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

אורי יהל -לויכטר - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

בעלים ומנכ"ל Premium

שם: אורי יהל-לויכטר
הגדרה: שירות בוטיק מוותיקי הענף
גיל: 39
מצב משפחתי: נשוי + 2
תפקיד: בעלים ומנכ"ל premium
הפרוייקט המשמעותי ביותר שעשית:  ייזום של פרוייקט שיווק מהפכני ללאומי קארד, אותו תכננו כחצי שנה ואשר במסגרתו הקמנו 25 מתחמי קד"מ שעבדו במקביל בפריסה ארצית, העסקנו כ-200 נציגי מכירה מיומנים, והצלחנו להחתים בשבועיים בלבד כ-25,000 לקוחות חדשים שביקשו כרטיס אשראי.
השלבים המשמעותיים בקריירה: הכל התחיל בד בבד עם לימודי ההנדסה באונ' ת"א, שלא סיפקו לי את הריגושים הנדרשים. משם קצרה הדרך להפוך למפיק ראשי של יום הסטודנט בתל אביב (עת היה אירוע הקד"מ הגדול בארץ, לפני ימי טעם העיר) ולמנהל הראשי של כל אופרציית ההפקה והשיווק של ציבור הסטודנטים בארץ מול גופים מסחריים. הקמת premium לפני כ-10 שנים, והפקות הענק דוגמת אירועי הלקוחות והעובדים הגדולים של לאומי, מירס, איסתא, בזק בינלאומי ולאומי קארד, מצעד הגאווה בתל אביב ופסטיבלים המוניים מחד, לצד הובלה של מספר מהלכי קד"מ סופר אסטרטגיים, שהניבו תוצאות מדידות יוצאות דופן, היוו את אבני הדרך שעיצבו את המשך הקריירה ואת חיי העסקיים כבעל חברה.
הרגע ששינה את חייך: לא רגע אחד, אלא אותו אוסף של רגעים בהם אתה רואה שהצלחת להסב, במסגרת עבודתך, אושר על על פניהם של אחרים, לקוחות, משתתפים ועובדים כאחד.
המוטו שלך: "לראות דרך העיניים של הלקוח" יחד עם "קשה באימונים, קל בקרב".

 

 

(04.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©