Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > Who's Who > יניב פרנקו - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

יניב פרנקו - קידום מכירות - המשפיעים ביותר 2009

שותף וסמנכ"ל לקוחות בקבוצת פרומרקט

שם: יניב פרנקו  
תפקיד: שותף וסמנכ"ל לקוחות בקבוצת פרומרקט
השלבים המשמעותיים בקריירה: יניב פרנקו הצטרף חזרה לקבוצת פרומרקט ב- 2008 לאחר כשנה בה כיהן כסמנכ"ל הקריאטיבי של אידיאולוגיק . חזרתו לקבוצתה בה גדל במשך כ-7 שנים, מתקציבאי ומנהל לקוחות לסמנכ"ל הקריאייטיב והאסטרטגיה, נעשתה במקביל לשינוי המבני והארגוני בקבוצה.
פרנקו שותף לפיתוח עשרות קמפיינים מוצלחים ולהובלה אישית של פרויקטים שזכו בעשרה פרסי גלובס אוורדס בארץ ובעולם. הוא נחשב לאחד המומחים הגדולים בתחום מבצעי קד"מ והגרלות, כאשר בין היתר הוא חתום על מבצעי קוטג' מתנה מקוטג' תנובה ומבצע המצלצלים, שמנת מחשמלת, יופלה בלק ג'ק ואחרים. בעברו שימש כמנהל תחום הנוער במועצה האזורית עמק חפר ולרכז אזור בתנועת הנוער בני המושבים של הנוער העובד.
המוטו שלי: קידום מכירות הוא המנוע של הפעילות השיווקית הרב שכבתית ובעל הסיכוי הטוב ביותר לייצר סיפור הוליסטי מעניין בחוות המותג .
החלום שלי: קמפיין קד"מ ישראלי מבית פרומרקט על הבמה בקאן.

 

 

(05.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©