באתר
במדריך
ראשי > Who's Who > תומר סגמן - אירועים - המשפיעים ביותר 2009

תומר סגמן - אירועים - המשפיעים ביותר 2009

מנכ"ל ובעלים Innovision

שם: תומר סגמן  
גיל: 36
מצב משפחתי: רווק
תפקיד: מנכ"ל ובעלים InnoVision
מקום מגורים: תל אביב
הפרויקט המשמעותי ביותר שעשית: הליך המיתוג המוצלח של InnoVision. ייצרנו קמפיין שלם, על פני 3 חודשים, לא התפשרנו. קביעת ערכי מותג והמחשתם בקמפיין הדיירקט שנשלח לאלפי מקבלי החלטות ייצר עד היום זיכרון חזק מאוד מעצם ייחודיותו וחוכמתו.
האירוע, שיא המהלך, עזר לנו למצב את עצמנו כמובילים בהעברת מסרים באופן חוויתי, שונה ומתוחכם.
העיתוי בו בחרנו לקיים את המיתוג היה נכון. השוק משתנה והיינו בין החלוצים להבין ולפעול בהתאם. גם כעת, באתגרים הכלכליים – עולמיים שצפויים, אנחנו מוכנים כהלכה להעניק ללקוחותינו פתרונות נכונים והולמים יותר – תוכניות שמייצרות מכירות, אלטרנטיבות לפרסום המסורתי בדגש על היתרונות בתחום שלנו: חווית לקוח, האנשת מותג ואינטרקטיביות פעילה בשטח היוצרת מכירות.

השלבים המשמעותיים בקריירה: • היום שבו החלטתי להקים את אביבים כנסים ואירועים, ובעצם נכנסתי לתחום• ההחלטה לקנות את שותפי בחברה • הליך המיתוג (מאביבים ל- InnoVision)• ההכנות וההתאמות לקראת 2009-2010
הרגע ששינה את חייך: מכיוון שאני עדיין ללא ילדים, הרגע המשמעותי הוא כל הנוגע לפעילותי העסקית. בפעם הבאה שתראיינו אותי, אני מניח שאציין את הרגע שבו הקמתי משפחה כרגע המשמעותיי בחיי
המוטו שלך: לייצר ערך – כל פעולה שלי ושל הצוות הנפלא במשרד שלי מכוונת ליצירת ערך ללקוח, למותג שלו או ללקוחות שלו.
החלום שלך: להיות חתום על כמה וכמה מהלכים של שיווק חוויתי ששינו את מציאות והעניקו פרשנות חדשה למושג הזה.

 

 

(12.07.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©