Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > PROMO 2009 - אירועי העשור - נקודת המכירה - אידאה

PROMO 2009 - אירועי העשור - נקודת המכירה - אידאה

אידאה - POP - הפרוייקטים של העשור

קומבינה בורגר ראנץ'
לקוח: בורגר ראנץ'
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2001
מיוחד: פיתוח ועיצוב מוצר קונספט חדשני שהפך ללהיט שיווקי.
אריזת ה'קומבינה' יוצרת חוויה משותפת לקהל הצעיר והמשפחתי.
המוצר זכה בפרס כוכב ישראל 2001.

סטנד "קליק"
לקוח: יוניליוור
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2003
מיוחד: הסטנד ביטא לראשונה את רוח הקליק ושפת המותג החדשה. לסטנד נוכחות בימתית, תלת מימדית וצורנית גבוהה.
הסטנד זכה בפרס כוכב ישראל  2003 ובפרס ה-World Star 2003 היוקרתי.

עיצוב חדש לקטגוריית מוצרי החלב של שטראוס, המגזר הערבי 2008
לקוח: חב' שטראוס

פיתוח ועיצוב: אידאה
מיוחד: חברת שטראוס יצאה בקונספט עיצובי חדש לניהול קטגוריית מוצרי החלב שלה, העונה על הצרכים המיוחדים של הציבור הערבי. הקונספט המודולרי החדש תורם לבולטות ולבידול בנקודות המכירה, עוזר להתמצאות בין קטגוריות המשנה, מהווה פלטפורמה לצרכי השוק הקמעונאי ומניע לקניה.

"קליק"- שוקולדים

לקוח: יוניליוור
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2003
מיוחד: 'קליק' הנו מותג- על בתחום האימפלס הפונה לצעירים בגיל וברוח ומחויב לייצר חדשנות, נועזות והפתעה בכל מהלכיו. לצד מתיחת פנים למותג פיתחה חברת אידאה את טבלת השוקולד 'קליק XL'  הבנויה מעשרות כדורים בגדלים שונים שהתאחדו לכדי טבלה אחת. מבנהו הייחודי של השוקולד היווה בסיס לקמפיין המדיה (באומן בר ריבנאי) שתמך בהחדרת  המבצע ועיקרו היה: "יש להרחיק את כולם לפני השימוש" ו"אין לחלק את הקליק שווה בשווה" בעיקר משום שאי אפשר!

מיתוג חדש לסונול
לקוח: סונול
פיתוח ועיצוב: אידאה ו - Neogroup  
שנה: 2006
מיוחד: את תהליך המיתוג מחדש של חברת סונול הובילה חברת Neo Group של המעצב פיליפ בולקיה בשיתוף חברת אידאה שהיתה אחראית על  ניתוח ועיצוב המרחב הקמעונאי.
קונספט התחנה מעמיד את הצרכן במרכז ומאפשר לו לבחור את השירות המתאים לו. דרך חלוקת מרחב התחנה למרחבים קמעונאיים משניים וההבחנה בין מסלולי התנועה השונים, מתאפשרת התמצאות קלה ובחירה נוחה בתכנים ובסוגי השירות המוצעים.
אידאה עיצבה את הקונספט האדריכלי, פנים, תעשייתי וגרפי של מרחב התחנה.

מיתוג פנים ארגוני לבזק

לקוח: בזק
פיתוח ועיצוב: אידאה ו- Neogroup  
שנה: 2008
מיוחד: אגף השיווק של בזק יצא במהלך מיתוגי, בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי והסטודיו של פיליפ בולקיה שעיצב את הלוגו והשפה הגרפית. הפעילות של אידאה כללה עיצוב, פיתוח, תכנון והתקנה של מגוון רחב של מוצרים בסביבת העבודה של עובדי בזק. הטמעת הפריטים והעיצובים השונים התרחשה במהלך לילה אחד ומטרתה היתה לייצר הזדהות והתלהבות בקרב עובדי החברה. עובדי בזק הגיעו בבוקר לחברה וגילו את המיתוג החדש בכל ממשקי העבודה והמפגש.

שילוט מולטילוק  
לקוח: מולטילוק אינטרנשיונל
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2008
מיוחד: חברת מולטילוק בשיתוף עם חברת אידאה עיצבה שילוט לבידול מותג מולטילוק בנקודות המכירה בשוק האירופאי והאמריקאי. מולטילוק מובילה מהלך אסטרטגי של חיזוק המותג ובנייתו בשוק הבינלאומי. המהלך החדשני הוא הפיכת הלוגו של מולטילוק לסמל גנרי של נקודת מכירה בתחום המקצועי של קמעונאות המנעולנים. השילוט המזהה הופך להיות נקודת ציון עבור הצרכנים והקונים, עוזר למציאת החנות וזיהויה ביום ובלילה, וכדרך אגב מחדיר את עוצמת המותג לשוק המתפתח.

WomenOnly
לקוח: רשת WomenOnly
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2007
מיוחד: חברת אידאה פיתחה את קונספט החנויות החדש של הרשת.
מתוך ניתוח הקונה, עיצבה אידאה קונספט חדש של חנויות המגדיר מחדש את חווית הקניה ברשת, מסייע בבניית המותג כמותג אופנה מוביל בעולם ההלבשה התחתונה ופותר את כל מרכיבי הקטגוריות והמוצרים במרחב החנות כמפתח להצלחה העסקית של הרשת המתפתחת.

קוקה קולה בפארק
לקוח: החברה המרכזית למשקאות קלים
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2008
מיוחד: חברת אידאה עיצבה ופיתחה עבור החברה המרכזית למשקאות קלים קונספט קמעונאי חדשני. במסגרת מהלך זה פיתחה אידאה למותגים קוקה קולה ונביעות, עגלות מכירה ניידות הנגררות על ידי רכבי הפארק ומקרבות את המותג ומוצריו אל המבלים בפארק.
החיבור האסוציאטיבי של הקונים לסיטואציית הצריכה החדשה מחזקת את ערכי המותג המבדלים. עגלת המותג קוקה קולה פונה אל הקהל המשפחתי ב'פיקניק', בעוד עגלת נביעות פונה אל הקהל הספורטיבי ומהווה עבורו נקודת התרעננות.

קיוסק אינטראקטיבי לחברת EZface
לקוח: חברת EZface
פיתוח ועיצוב: אידאה
שנה: 2007
מיוחד: חברת EZface פיתחה את מנוע התוכנה Virtual Mirror Application  - "מראה וירטואלית" שמהווה פתרון מהפכני המאפשר לכל לקוחה להתאים לעצמה מוצרי איפור, צבעי שיער ופריטי אופנה באמצעות הלבשתם על גבי תמונתה. הקיוסק שעיצבה אידאה עבור החברה שילב מראה עגולה ומתכווננת שמאחוריה הותקנה מצלמה דיגיטלית. בתפעול פשוט של התוכנה ובלחיצת כפתור, הומחשה עבור הלקוחה הדמיה פוטוריאליסטית של תמונת האיפור. עמדות האיפור של EZface הוצבו בחלק מסניפי הסופר פארם ובמקומות שונים בעולם.

 

 

(22.03.09)
_____-_____-4-_____ _____-_____-5-____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©