Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > PROMO 2009 - אירועי העשור - נקודת המכירה - הדיה

PROMO 2009 - אירועי העשור - נקודת המכירה - הדיה

הדיה - POP - הפרוייקטים של העשור

חב' הדיה מטפלת כבר שנים רבות במיתוג בתוך רשת שופרסל
בין הפרוייקטים הבולטים בעשור:

 

רטרו
לקוח: רשת שופרסל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיקום: בפריסה ארצית בכל סניפי רשת שופרסל
מיוחד: מיתוג גונדולה עגולה בטכנולוגיה מיוחדת, שערי כניסה בולטים לכניסת הלקוחות, שילוט אווירה צבעוני ועמודי נראות בפריסה במרחב החנות.

חג ברשת שופרסל

לקוח: רשת שופרסל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיקום: בפריסה ארצית בכל סניפי רשת שופרסל
מיוחד: הפרויקט כלל שלטי ענק להעברת מסרי מבצעי החג, עמודי נראות בסמוך לבמות התצוגה, שערי כניסה תלת מימדיים אשר ייצרו נראות עוצמתית וחווייתית ללקוחות שנכנסו לסניפים.

האח הגדול בחסות מי עדן
לקוח: מי עדן
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: פיתוח ייחודי למסגרת היקפית לסדרת המוצרים החדשה של מי עדן  – מים בטעמים. לראשונה במסגרת המשקאות יצרנו תיחום שטח המדף באמצעות יחידה מודולרית מתכווננת בהתאם לשטחי המכירה. המסגרת קלה לתפעול וליישום ותרמה משמעותית להצלחת חשיפת הקמפיין.

השקת הבושם Madame
לקוח: שסטוביץ
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: חברת "שסטוביץ" יצאה בהשקה של הבושם "מאדאם" ברשתות הפארם באמצעות חברת "הדיה". הפרסום בנקודות המכירה התאפיין במיתוג כרזות, דגלי צד, פוקוס מוצר, מתחמי תצוגה, באנרים מבד. הפעילות זכתה לנראות עוצמתית ובולטת בשטח.

קמפיין אולטרסול העונתי
לקוח: ד"ר פישר
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיקום: פריסה ארצית ברשתות הפארם
מיוחד: קמפיין עונתי מקיף, מרהיב וססגוני בצבעים הכולל מיתוג מדף, מיתוג מדף ופרסום ריצפה.

קמפיין פולטן
לקוח: טבע
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיקום: פריסה ארצית ברשת סופר פארם
מיוחד: קמפיין חוצה מחלקות, שימוש מושכל באמצעי מדיה בנקודות המכירה. הקמפיין כלל פרסום ריצפה, מיתוג מדף חדשני מתכוונן להתאמה לגדלי פלנוגרמה שונים ופרסום על גבי ידיות העגלה, פלטפורמה חדשה ואפקטיבית שהושקה ברשת סופר פארם.

הדיה הובילה פרוייקטים שונים לרשת סופר פארם
בין הפרוייקטים הבולטים:

חגיגת ראש השנה 2008 בסופר פארם
לקוח: סופר פארם
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: לקוחות "סופר-פארם" חגגו עם שפע של מתנות ומבצעים לקראת החגים. את חוויית הקניה המזומנת השנה ללקוחות צריך לחוש ולראות בשטח כדי להבין כיצד חגיגת ראש השנה הופכת לחגיגת שילוט ססגונית שלא נראתה כמותה. כל פרט ופרט בתכנון הקמפיין הוא תוצאה של חשיבה מעמיקה. לדוגמא: כדי ליצור תחושה של אריזת מתנה אמיתית, נבנה מארז שבו כל פאה בגוון שונה של אותו צבע. תשומת לב מיוחדת הוקדשה גם לסרט הקשירה שחובק את המארז בצורה מושלמת. לצד אריזות המתנה משתלשלים מן התקרה פוסטרים המשלימים את האווירה החגיגית. קמפיין חגיגת ראש השנה ב"סופר-פארם" ממחיש בצורה הטובה ביותר את החשיבה הקריאטיבית והיכולת הביצועית  כמנוף ליצירת חווית קניה שונה ומיוחדת.
 
חגיגת לייף 2008 בסופר פארם
לקוח: סופר פארם
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: חברת "הדיה" העלתה בחודש מרץ את "חגיגת לייף" בסניפי רשת "סופר-פארם". הקמפיין מותג בנקודות המכירה בפריסה ארצית באמצעות: מוביילים לתליה מהתקרה, מיתוג מלא לאנד כניסה ושילוט מדף.

השקת צנטרום - ניאופארם
לקוח: ניאופארם
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: מותג צנטרום יצא להשקה מחדש. המותג שופר ברמת הפורמולות ואף עבר מתיחת פנים באריזה חדשה.
עם השקת המוצר החליטה חברת ניאופארם לתמוך במוצר בנראות בנקודת המכירה. המשימה הוטלה כמובן על חברת הדיה שמתמחה כבר למעלה מעשרים שנה בתחום. צוות הקריאייטיב של הדיה בשילוב עם אנשי השטח יצרו רעיון חדשני למסגור מדף התצוגה ביח' הניתנת לכוונון והתאמה לגודל תצוגה משתנה. במסגרת שולבה גם יח' הסבר אינפורמטיבית שמעניקה הסבר מפורט על כל אחד ממוצרי הסדרה. יתרונה של היח' הוא בכך שבסיום תקופת ההשקה יוסרו המסגרות אך תישאר יח' המדף המעניקה לצנטרום בולטת ואף משאירה את יח' ההסבר.

הדיה הובילה את המותג ג'ילט לאורך פרויקטים שונים:

 

השקת ג'ילט פנומנל
לקוח: פרוקטר אנד גמבל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיקום: פריסה ארצית ברשתות המזון והפארם
מיוחד: חברת "P&G" השיקה "ג'ילט פנומנל" באמצעות חברת "הדיה".    
המסר: "תהיה פנומנלי עם הגילוח הנוח ביותר של ג'ילט". הפרסום בנקודות המכירה התאפיין באלמנטים חדשניים, כגון: מתחם הכולל עמוד נראות, מעמד ריצפתי, מעטפת ייחודית, שילוט מדף, מיתוג אנד.

ג'ילט - מבצע לרגל החגים
לקוח: פרוקטר אנד גמבל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: חברת P&G יצאה במבצע לרגל החגים למותג ג'ילט באמצעות חברת הדיה הפרסום בנקודת המכירה התאפיין במיתוג חצי אנד.
המסר: שנה טובה לכל גבר עם המתנה המושלמת מג'ילט במחיר מיוחד.

P&G – השקת סכיני גילוח פיוז'ן (אחת ההשקות הבולטות בשנתיים האחרונות)
לקוח: פרוקטר אנד גמבל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה
מיוחד: השקת מוצר בחברת ג'ילט אינו עניין שבשגרה. בהתאם למדיניות חברת פרוקטר & גמבל, אירוע כזה מתקיים אחת ל-10 שנים, ולכן יש להתייחס אליו בהתאם ולהעניק לו את מלוא תשומת הלב. כחלק ממהלך שיווקי רחב והיקפי למותג ג'ילט פיוז'ן, סכין גילוח בעל 6 להבים, נעשה קמפיין השקה מושקע ברשתות השיווק. בחברת הדיה תירגמו את הדברים לשפת השטח: חגיגת ניראות מרשימה, שתיתן למוצר ביטוי בולט בנקודות המכירה. במסגרת הקמפיין נעשה שימוש במגוון רחב של מוצרי נראות, תוך התאמה של פתרונות מיוחדים לרשתות השונות ולתנאי התצוגה. ברשת שופרסל, לדוגמא, המיישמת לראשונה מדיניות של שפת נראות ברורה ואחידה בעידן של CLEAN FLOOR, שולטה הקטגוריה במדבקת ריצפה M3, ליצירת בולטות ובידול לשטח המכירה של מוצרי ג'ילט. מוצרי נראות נוספים השלימו את החגיגה: באנרים צד מ-PVC קשיח, פסי מדף, ג'אמפרים ועלוני מידע, כרזות לראשי גונדולה, סטריפים למדפים ופנל גרפי למדף תחתון (בסניפי הפארם).
האנשים של ג'ילט סיכמו את האירוע בביטוי הקולע: " הכול עבר חלק"...

P&G – מבצע הישרדות

לקוח: פרוקטר אנד גמבל
תכנון, הפקה, ייצור, יישום והקמה בפריסה ארצית: חברת הדיה

מיוחד: "הישרדות" מעתה לא רק בטלוויזיה.
בימים אלו ניתן לראות את "הישרדות" בקמפיין פרסומי רחב היקף בנקודות המכירה השונות- רשתות מזון מאורגנות, רשתות פארם, רשת 4 ושוק פרטי. חברת הדיה פרסה בתחילת מרץ, אמצעי נראות ושילוט המתקשרים מבצע רחב על מגוון מוצרי P&G בקנייה של 3 מוצרים השתתפות בהגרלה בה יוכלו המשתתפים לזכות בפרסים יקירי ערך המשתנים מרשת לרשת. אמצעי הנראות מגוונים וכוללים צגי הדיה ופסי מדף לקטגוריות, כרזות אווירה, עמודי נראות לתצוגות ומדבקות ריצפה ברשת סופר-פארם. מטרת הקמפיין הינה ליצור בולטות מרבית בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.
 

 

 

(22.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©