באתר
במדריך
ראשי > מרכזי מבקרים > PROMO 2009 - אירועי העשור - תערוכות ומרכזי מבקרים - טלמידיה

PROMO 2009 - אירועי העשור - תערוכות ומרכזי מבקרים - טלמידיה

טלמידיה תקשורת ומיצגים - הפרויקטים של העשור 

מוזיאון בית הפלמ"ח
לקוח: עמותת דור הפלמ"ח
הפקה: הפקת תכנים, מיצגים ומדיה דיגיטלית- טלמידיה תקשורת ומיצגים, עיצוב והפקת מוזיאון - אליאב נחליאלי וצוות פרוגרמה 1

בימוי: ניסן בלקין
שנה: ינואר, 2000
מיקום: בית הפלמ"ח, תל אביב
ספקים: מוסיקה: יוני רכטר
מיוחד: מוזיאון הפלמ"ח, הינו חוויה המאפשרת כניסה של המבקרים אל תוך התקופה. חוויה זו מורכבת מ- 12 סצינות מומחזות, שמציגות את אבני הדרך בהיסטוריית אנשי הפלמ"ח. התצוגה פורשת סיפור אנושי מרתק המלווה בתפאורות תלת- ממדיות, שיטות הקרנת סרטים יוצאות דופן ואפקטים רבים המשלבים חומרים דוקומנטרים.
פרוייקט מוזיאון הפלמ"ח זכה בפרס THEA.

מוזיאון היהלומים
לקוח: הבורסה ליהלומים
מפיק: הפקת תכנים, מיצגים ומדיה דיגיטלית: טלמידיה תקשורת ומיצגים, עיצוב והפקה: אליאב נחליאלי וצוות פרוגרמה 1

בימוי: ניסן בלקין
שנה: פברואר, 2007
ספקים: תסריט: אורן נאמן

מיוחד: תחילת הסיור במוזיאון במיצג קרני לייזר המוקרנות על מודל של יהלום מוגדל שנשברות ומותזות בכל החדר. תצוגת המוזיאון משולבת בסרט המוקרן בהמשכים ומתפרס על פני מספר עמדות לאורך מסלול הביקור. במרכז הסרט עיתונאי אשר אינו יודע דבר על יהלומים. המבקרים מתלווים אליו במסע וירטואלי המוקרן על גבי מסכים שקופים למחצה, ובדרך פוגשים מומחים המסבירים את האספקטים השונים של סיפור היהלום. המסע מסתיים במיצג וידיאו תלת מסכי, שחושף היבטים נוספים של היהלום והמסחר בו.

מרכז מבקרים - בית המשפט העליון
לקוח: בית המשפט העליון
הפקה: הפקת מיצגים ומדיה דיגיטלית: טלמידיה תקשורת ומיצגים, מעצב ומפיק מרכז: אורי שביב.
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2005
מיקום: כנפי נשרים 22, ירושלים
מיוחד: מיצג אינטראקטיבי המציג את 20 פסקי הדין החשובים בתולדות המשפט הישראלי, בצורה חדשנית המשלבת שחקנים, גרפיקה ואנימציה ייחודיים וחומרי ארכיון משלימים. כל פסק דין מוקרן על גבי ארבעה מסכים היוצרים יחידה ויזואלית מעניינת אחת.
המיצג מופעל בשני אופנים:
סדנאי - הפעלה אינטראקטיבית של כל נושא ונושא.
מוזיאלי- סקירה רציפה של כל פסקי הדין- העובדות של הסיפור, טיעוני הצדדים והפסיקה.

מרכז מבקרים שדה בוקר
לקוח: קיבוץ שדה בוקר
מפיק: יריב ג'יבלי
חברות הפקה: הפקה משותפת: טלמידיה תקשורת ומיצגים,  JCSID.
בימוי: ניסן בלקין

שנה: 2004

מיקום: קיבוץ שדה בוקר

ספקים: תסריט: אורן נאמן
מיוחד: מרכז המבקרים של קיבוץ שדה בוקר מציג את סיפורו של היישוב החל מימיו הראשונים, בסמוך להקמת המדינה. האטרקציה המרכזית היא סרט דרמטי, שהופק בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומוקרן בשיטה מיוחדת, אשר מפיחה חיים בדרמה ומעצימה את הנרטיב.

מיצג Mission Debriefing
לקוח: אלביט מערכות
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף (Mission Debriefing), אביגיל רודשבסקי ((Brown Out.
בימוי: ניסן בלקין
שנה ומיקום: סלון אווירי פריז 2007/ פרנבורו אנגליה 2008
מיוחד: המיצג מציג תחקור משימה מבצעית מול הקהל על ידי שני שחקנים חיים על הבמה. זו הפעם הראשונה שהולוגרמה שילבה בתוכה שחקנים חיים! במיצג, אשר נבנה על שתי שכבות הקרנה: מסך אחורי גדול ומעוגל (כ-11מטרים) ומסך קדמי הולוגרמי, נעשה שימוש באפקטים של אנימציה בהולוגרמה, על מנת להמחיש את יכולות המערכות. בין שתי שכבות ההקרנה עמד הטייס אשר תיאר את ההתרחשות תוך שליטה עם ידיו על המתרחש במסכים. מפקד הטייסת שעמד בקהל תחקר אותו על אשר אירע במבצע הצבאי המוצלח בזכות היכולות והמערכות של אלביט מערכות. המיצג זכה במדליית זהב בפסטיבל ניו-יורק 2008. מיצג זה פותח בשנת 2008 למיצג חדש- Brown Out. מטרת מיצג זה הינה להציג את תופעת  ה- Brown Out ממנה סובלים טייסי המסוקים ואת הפתרון אותו מציעה חברת  אלביט מערכות, כאשר האבק יוצר על ידי אפקט אנימציה מורכב. הדרמה הנוצרת מוצגת מתוך עיניהם של שחקנים חיים שנמצאים על הבמה ומשולבים בתוך הקרנת המיצג, אשר מוקרן על גבי שתי שכבות שלוקחות את הצופה אל תוך תא הטייס בכדי לחלוק עימו חוויה מציאותית ככל האפשר.

מיצג Dominator
לקוח: אלביט מערכות
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2007
מיקום: מלבורן, אוסטרליה
מיוחד: מיצג חייל החי"ר הדיגיטלי- DOMINATOR, מתאר סצנת קרב במהלך פעילות לחימה בשטח המתבססת על מוצרים ומערכות שפיתחה ויצרה אלביט מערכות. השילוב בין צילומי וידאו שהוקרנו על גבי מסכי ענק, שחקנים חיים ופעלולים טכניים, יצרו מופע מרתק וריכוז מבקרים רבים בביתן אלביט מערכות בתערוכת מלבורן אוסטרליה 2007. מארגני התערוכה הבינלאומית לתחום האוויר והיבשה, שהתקיימה במלבורן, אוסטרליה, העניקו את פרס הביתן המצטיין למיצג חייל החי"ר הדיגיטלי. המיצג נבחר מתוך מאות מיצגים שהתמודדו על התואר.

מיצג קוקפיט וירטואלי
לקוח: אלביט מערכות
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2005
מיקום: סלון אווירי, פריז
מיוחד: ייחודיות המיצג, שהורכב משתי שכבות הקרנה, בהיותו אינטראקטיבי: הצופה הוכנס לתוך "קוקפיט וירטואלי", כאשר כל צופה בחר בכלי הטייס המועדף עליו שהשתתף במשימה (F16, אפאצ'י, בלק- הוק וסימולאטור טיסה) וכך חווה את הדרמה מנקודת מבטם של כל הכוחות האוויריים. אנשי השיווק של אלביט "תפרו" את ההצגה לכל לקוח. המערכת האינטראקטיבית המורכבת אפשרה להם לעצור את המשימה בכל רגע נתון ולהדגיש את מוצרי אלביט מערכות הבאים לידי ביטוי במשימה. המיצג נחל הצלחה אדירה בקרב מבקרי התערוכה המקצועיים והקהל הרחב כאחד ונרשם כפטנט ייחודי במרשם לפטנטים.

מיצג 5 Mighty Powers

לקוח: אלביט מערכות
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2003
מיקום: סלון פריז
מיוחד: במיצג זה הוצג לראשונה שימוש בהולוגרמה, אשר הקרינה דמויות בגודל אדם אנושי. שתי הדמויות המרכזיות נראות כאילו הן עומדות מול עיני הצופים במציאות. המיצג הפך במהרה לנקודת המשיכה הבולטת ביותר בתערוכת סלון פריז 2003. המיצג זכה במדליית זהב בפסטיבל ניו יורק 2004 ובמדליית כסף בפסטיבל שיקגו 2003.

מיצג הרוח שבחומר- יד בן צבי
לקוח: מכון יד בן צבי
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2006
מיקום: יד בן צבי
ספקים: עיצוב ואנימציה: אורי נאור.

מיוחד: המיצג מספר את סיפורה של ירושלים בימי הבית הראשון, דרך עיניו וציוריו של צייר ירושלמי, המנסה לתפוס את רוחה של ירושלים. הצופה נפגש עם דמויות אנימטיביות מהתקופה כאשר האמן מצייר את הדמויות והמקומות מימי הבית הראשון עד שאלו משתלטים על העלילה, מקבלים חיים על גבי כן הציור, מנהלים איתו דיאלוג ומכתיבים את מהלך האירועים כמכוונים אותו לגילוי סוד.
המיצג מורכב ממודל פיזי של ירושלים בימי הבית הראשון, כאשר לפניו ומאחוריו שתי שכבות הקרנה, אשר יוצרות עומק ועניין בהצגת ההתרחשות על המסך.

מיצג צייד
לקוח: אלביט מערכות
מפיק: טלמידיה תקשורת ומיצגים- ניסן בלקין ולילך ברונר רשף
בימוי: ניסן בלקין
שנה: 2006
מיקום: סינגפור וצ'ילה
מיוחד: המיצג משלב שחקנים וחדר מלחמה חיים, תפאורה פיזית ותצוגה גראפית, דיגיטלית וחדשנית. המיצג מורכב משלושה מסכים גדולים וארבעה מסכים קטנים, המסונכרנים עם הצגת השחקן, ה"מפקד" ועם החמ"ל. מיצג "צייד" למעשה ממחיש תרחיש, המדגים את פעילות המערכת בזמן אמת בעקבות התראת מודיעין חמה.
המיצג הוצג כ- live show כל חצי שעה עגולה והוקרן בנוכחות נכבדים מתעשיות ביטחוניות ברחבי העולם וכן אלפי צופים סקרנים נוספים.

 

 

(07.06.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©