באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > פעילות חווייתית בפיינל פור

פעילות חווייתית בפיינל פור

InnoVision הפיקה למאוחדת ספורט פעילות חווייתית מיוחדת במהלך משחקי הפיינל פור בהיכל נוקיה. המסר: "תהנה מהספורט תשמור על הגוף"...

מנהל פרוייקטים: אייל קולב
מנהלת לקוח: לילך וסרמן
תקציבאי: נדב עמבר
מיתוג ונראות: סטודיו אינוויז'ן
עיצוב מסכים: איתי אפל
בינוי: קמע 


מאוחדת ספורט, מקבוצת קופת חולים מאוחדת, המאגדת את כל תחומי רפואת הספורט, יצאה בפעילות חוויותית מיוחדת במהלך משחקי הפיינל פור, שהתקיימו בהיכל נוקיה השבוע. הפעילות נקבעה משום מובילותה החד משמעית של מאוחדת בכל תחום רפואת הספורט.


באצטדיון הלאומי בר"ג נמצאת מרפאת הספורט המובילה בארץ המאגדת את כל תחומי רפואת הספורט ומטרתה לשרת את כל העוסקים בפעילות ספורטיבית: ייעוץ, הדרכה וטיפול. על פני 400 מ"ר מעניקה המרפאה שירותים גם לשחקני נבחרת ישראל בכדורגל וכל איגוד השופטים.

במהלך הפעילות, אשר הופקה ע"י חברת אינוויז'ן, תחת הקונספט "תהנה מהספורט תשמור על הגוף", הוקמו 2 מתחמים: מתחם אחד הוקם באוהל ה VIP, ובו הוזמנו האורחים לענות על שאלון קליל באמצעות מסך-מגע אינטראקטיבי, וקיבלו כשי משרוקית ממותגת עם שרוך שישמש אותם גם לעידוד במשחקים עצמם. המתחם השני הוקם בהיכל, ואליו הוזמן הקהל הרחב לביצוע בדיקת נשיפה לאחר רכיבה על אופני כושר מיוחדים שהועמדו במקום, לצד דיילות הלבושות כאחיות.

במקביל, חולקו לצופי המשחקים עלוני מידע על שירותי המרפאה, וכן שוברי הטבה בעלי הנחה משמעותית למגוון טיפולים במרפאת מאוחדת ספורט.


מיקום הפעילות, באתר בעל אוריינטציה ספורטיבית הוא אבן דרך בהצלחת הפעילות, לא רק בפן הקריאטיב: אלא גם ביכולת האפקטיבית להטמעת המסר.

 

 

(21.05.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©