באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > מסע הסברה אינטראקטיבי

מסע הסברה אינטראקטיבי

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה אינטראקטיבי ייחודי לרגל "יום ללא עישון"...

לקראת "יום ללא עישון" הבינלאומי, יעלה מעברון אינטראקטיבי ייחודי שנוצר במשרדי גיתם אינטראקטיב, באתרים ובפורטלים המרכזיים בישראל: ynet, nrg ,mako, one, תפוז, נענע 10, וואלה! ואתר האגודה למלחמה בסרטן. מדובר בכלי ייחודי על גבי הפלטפורמה האינטרנטית, שפותח על ידי גיתם אינטראקטיב, ואליו נרתמו רוב האתרים הגדולים.


יום ללא עישון מצויין אחת לשנה מאז 1987 בכל המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי. מטרת יום זה היא להעלות על סדר היום העולמי את מגיפת העישון ולהגביר את המודעות למניעת תמותה ותחלואה ממחלות הנגרמות בעקבות עישון טבק ועישון פסיבי.

 

ביום ללא עישון, כל גולש שייכנס לאחד מערוצי התוכן יפעיל ללא כל פעולה יזומה מצדו את המעברון – העמוד יכוסה במסך עשן שיסתיר את התוכן בליווי קולות שיעול ברקע. מייד לאחר מכן יופיע המסר של האגודה למלחמה בסרטן – "אל תיתן לעישון להשתלט לך על החיים! בכל שעה מת בישראל לפחות בן אדם אחד ממחלה הקשורה לעישון". לאחר מספר שניות ייעלם המסך והגולש יראה שוב את העמוד המקורי.

 

קמפיין אינטראקטיבי זה ייחודי לאור הקריאטיביות והטכנולוגיה שנבחרו עבורו והגולשים יוכלו לראותו פעם אחת בלבד ביום עצמו למשך 24 שעות.

 

דמו להמחשה 

 

יום ללא עישון, יום א' 31 במאי 2009. 

 

 

(27.05.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©