Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > מעורבות חברתית: רגעים של בית

מעורבות חברתית: רגעים של בית

Q שיווק חוויתי, ממשיכה את הצלחת התערוכה "רגעים של בית" שיזמה והפיקה ב- 2008 וממנפת אותו לפרויקט קהילתי רחב יותר בחסות בזק...

יזום והפקה: Q שיווק חוויתי
מפיקה אחראית ועורכת: שושי צ'כנובר
ניהול הפקה: אלינור נחום
מעצב: ארז יניב
בינוי: איציק נופר
הקרנות הגברה ותאורה: סימול
חלל: עמיעד

 

בזק יוזמת פרוייקט נוסף תחת הקונספט "רגעים של בית", במרכזו יוקרנו סרטונים המציגים זוית ראייה ייחודית ואישית של אישי ציבור שונים לנושא הבית, בהפקת Q שיווק חוויתי.

 

התערוכה "רגעים של בית" בשנת 2008, עסקה בצילום עיתונאי והציגה תמונות מנהיגים בביתם. התערוכה שהכילה את עבודותיהם של הצלמים דוד רובינגר וזיו קורן, זכתה ל- 65,000 מבקרים במרכז עמיעד בשוק הפשפשים ביפו.

השנה, יוקרנו בתערוכה סרטונים קצרים פרי יצירתם של סטודנטים. הסרטונים, שנבחרו ע"י ועדה מקצועית בראשה עמד האוצר אלדד זיו והבמאי שלומי אלקבץ, יעסקו בדמות ציבורית מוכרת והאינטרפרטציה שלה לנושא הבית. כל הסטודנטים הנבחרים, יזכו במלגות כספיות ושלוש העבודות הטובות ביותר לפי בחירת הקהל, יזכו את יוצריהן במלגה ע"ס 12,000 ₪ נוספים.

 

הסטודנטים יציגו את עבודתם בתערוכה ייחודית רב מימדית שתוצג למשך חודשיים. הסרטונים יוקרנו בחללים מעוצבים תוך שימוש במגוון טכניקות הקרנה וחומרים פלסטיים.


לדברי שושי צ'כנובר, מנכ"לית Q – שיווק חוויתי, "השנה הפרויקט עלה מדרגה, היצירה היא יצירה מקורית לתערוכה. השילוב בין עולם הקולנוע על שלל חידושיו הטכנולוגיים, תמיכה בסטודנטים ויצירת תערוכת אומנות כמתנה לקהל הרחב, הוא בדיוק מה שבזק מגדירה כמעורבות חברתית בקהילה."     

תערוכה רגעים של בית, 1 ביולי 2009, מרכז עמיעד, לב שוק הפשפשים ביפו. 

 

 

(21.06.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©