Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > ירידה בשכר הממוצע בענף השיווק

ירידה בשכר הממוצע בענף השיווק

מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנט Jobby, עולה כי השכר המוצע לעובדים חדשים בתחום השיווק והמכירות ירד ב- 12 אחוז בממוצע...

לאחר ירידות השכר הדרמטיות שנרשמו בחודש שעבר בענפי ההיי טק והביוטק, כעת תורם של תחומי השיווק והמכירות. מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנטי Jobby, המכיל אלפי משרות ועשרות אלפי דורשי עבודה, עולה כי השכר הממוצע שמציעים מעסיקים בתחומי השיווק השונים לעובדים חדשים ירד ב-12 אחוז בממוצע.


הירידה בשכר המוצע מורגשת בעיקר בקרב מועמדים לתפקידים זוטרים כגון תקציבאי פירסום, קופירייטרים מתחילים, תקציבאי יחסי ציבור ומנהלי צוותים בתחום קידום המכירות. בקרב קבוצה זו, ירד השכר המוצע בכ-18 אחוזים בממוצע. בתפקידים בכירים יותר, בהם יש חשיבות לניסיון ומוניטין אישי, הצעות השכר ירדו ב-9 אחוזים בלבד.


"ענף השיווק והמכירות תומך בענפים המובילים את המשק וברגע שהמשק מאט גם אנשי השיווק והמכירות נפגעים. למרות הירידה בשכר המוצע למועמדים בתחום, אנו עדים במקביל לעלייה קלה בכמות המשרות המוצעות, מה שאולי מרמז על מגמה חיובית בטווח הארוך", מסביר גלעד דיין מנכ"ל JOBBY.co.il .

 

 

(21.06.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©